The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niinpä :)
Ja tinku nyt katselee ottaako tuo vielä yhteyttä ja katsoo mitä sanoo/laittaa. Jos ei, niin sitten taisi vain höpötellä omiaan.
toisaalta muistelisin että sanoi jotai et mulla on sen numero et ota yhteyt jos kiinnostaa mut sit kuitenkin myös tota et haluis nähä selvinpäinkin ja sit lopuks yöl viel ku viestii laitto niin viimeses viestiin laitto että " palataan :) "
 
Juu, ymmärrän että tuollaisia miettii mutta koskaan kun ei tiedä.. Sitä saattaa pilata jonkun mahdollisuuden jos aina noin ajattelee.

Kun koskaan vaan ei voi etukäteen tietää miten jutut menee ja riskejä on otettava vaikka sydänkin vähän särkyisi.
Samaa mieltä, joskus pitää uskaltaa ottaa riski. Siitä voi syntyä jotain ihanaa. :love:Koskaan ei tiedä etukäteen.
 
Mää vähän oon nykysin varuillani...kun niitä positiivisia kokemuksia on hyvin vähän...joko ne on pilden perään tai sit ne vaan leikkii....oikeen silleen tosissaan kun ei kukaan tunnu olevan pidemmän päälle. Miinus puoli tuossa et on paikallinen mies.
Mitä vikaa on paikallisessa miehessä :)? Että liian pienet piirit, vai...tai että sattuu vaikka jatkossa törmäämäänkin? Aikuisiahan te ootte, että kait sitä nyt osaa reagoida oikein, jos vastaan tulee...

Mutta - ei sitä kannata jäädä vain niihin huonoihin kokemuksiin nojailemaan vaan mieluummin ajattelemaan niin, että tulta päin - se ei ota jos ei annakaan :)! Et sä voi vielä tietää millainen mielenkiintoinen ihminen hän on, ja mun mielestä vielä kun sanoi että haluaa selvinpäin jutella kanssasi, se jo on isosti sanottu...ehdottomasti kannattaa nyt ainakin nähdä ja jutella, tee sitten sen jälkeen omat johtopäätöksesi :)

Sulle on nyt vain sattunut huonompia tapauksia, mutta älä kaada yleistyksen massan alle sitten näitä potentiaalisia hyviä juttuja - eli katso korttis ihmeessä :), ettei jää kaduttamaan...
 
Kais - mä varmaan tekisin tossa syömisjutussa niin, että menisin johonkin ravintolaan syömään, joku pizzeria tai sitten ihan ruokaisampi paikka :)

Eniveis - mukavaa shoppailureissua sulle huomiseksi :), tee kivoja löytöjä ja - syö hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mitä vikaa on paikallisessa miehessä :)? Että liian pienet piirit, vai...tai että sattuu vaikka jatkossa törmäämäänkin? Aikuisiahan te ootte, että kait sitä nyt osaa reagoida oikein, jos vastaan tulee...

Mutta - ei sitä kannata jäädä vain niihin huonoihin kokemuksiin nojailemaan vaan mieluummin ajattelemaan niin, että tulta päin - se ei ota jos ei annakaan :)! Et sä voi vielä tietää millainen mielenkiintoinen ihminen hän on, ja mun mielestä vielä kun sanoi että haluaa selvinpäin jutella kanssasi, se jo on isosti sanottu...ehdottomasti kannattaa nyt ainakin nähdä ja jutella, tee sitten sen jälkeen omat johtopäätöksesi :)

Sulle on nyt vain sattunut huonompia tapauksia, mutta älä kaada yleistyksen massan alle sitten näitä potentiaalisia hyviä juttuja - eli katso korttis ihmeessä :), ettei jää kaduttamaan...
pienet piirit ja kaikki ollut kaikkien kanssa..noin niiinkun kärjistetysti. ja sit jos tulee ero tai muuten menee sukset ristiin niin sit niitä näkee tuolla pyörivän.
 
Kais - mä varmaan tekisin tossa syömisjutussa niin, että menisin johonkin ravintolaan syömään, joku pizzeria tai sitten ihan ruokaisampi paikka :)

Eniveis - mukavaa shoppailureissua sulle huomiseksi :), tee kivoja löytöjä ja - syö hyvin :)
Kiitti :) toivottavasti jotain mukavaa löytyy. Aurinkolasit käyn ensimmäisenä ostamasssa :cool:
Syön kyl. :pAinakin jotakin. :)
 
toisaalta muistelisin että sanoi jotai et mulla on sen numero et ota yhteyt jos kiinnostaa mut sit kuitenkin myös tota et haluis nähä selvinpäinkin ja sit lopuks yöl viel ku viestii laitto niin viimeses viestiin laitto että " palataan :) "
Ehkä ajatteli että kertoi kiinnostuneensa ja jos susta tuntuu samalta että vois nähdä, ottaa yhteyttä tms niin sanoi noin että sulla on hänen numero.
Siinä on nyt vähän palloa annettu sunkin suuntaan :)
 
pienet piirit ja kaikki ollut kaikkien kanssa..noin niiinkun kärjistetysti. ja sit jos tulee ero tai muuten menee sukset ristiin niin sit niitä näkee tuolla pyörivän.
Joo, mutta - haittako se oikeesti isosti? Jos nyt on sattunut kokeilemaan onneaan jonkun toisen kanssa, niin - mitä sitten? Jostainhan se on vain aloitettava ja yritettävä, yksinäisiä sydämiä kun on kaikkialla ja ei kaikilla vaan ole mahdollisuutta matkustaa maailman ääriin etsimään sitä toista vastakappalettaan vaikka kuinka haluaisi :)

Ja jos eroja tulee, niin - sitten tulee. Eihän se estä kohdatessa moikkaamasta neutraalisti, jos ei muuhun kummempaan kykene :). Ei se yksi tervehdyssana keneltäkään pois ole :)
 
Ehkä ajatteli että kertoi kiinnostuneensa ja jos susta tuntuu samalta että vois nähdä, ottaa yhteyttä tms niin sanoi noin että sulla on hänen numero.
Siinä on nyt vähän palloa annettu sunkin suuntaan :)
Toi on itse asiassa mun mielestä huomattavasti kätevämpää just noinpäin. Ittellänikään ei o tapana keräillä naisten puhelinnumeroita, mielummin annan omani.
Kas kun mun ei tartte pelätä, että siitä seuraisi viikkojen puhelinhäiriköinti. Eikä sitä, että mille sarjamurhaajaraiskaajapedofiilirunkkarille numero tulikaan maistissa annettua.
 
Tässä laskeskelin niin mä en taida moikkailla yhtäkään mun exää tai entistä tapailukaveria...toi yks jota eilen saattelin niin sekin ihan kiikunkaakun ....sellanen viharakkaus suhde sekin.
...toi on ihan oikeesti kamalan kuluttavaa ja voimas syövää *halaa*..sehän vain nakertaa sua sisältäs entisestään. Päästä irti vaan, siitä vihan tunteestakin, kun ei se tuo sulle mitään hyvää. Ihminenhän se toinenkin vain on, ei suinkaan hänen kun ei sinunkaan syysi ettei se teidän kohtaaminen silloin aikanaan johtanut kun sille omalle ajallensa.

Mutta - ite sä siellä tiiät miten teet ja mikä sulle itelles on parhaaksi :). Tuosta viimeöisestä kaverista uskalla vaan ottaa selvää, teillä kummallakin on nyt toisistanne otetta, joten - anna palaa vaan :)
 
Joo, mutta - haittako se oikeesti isosti? Jos nyt on sattunut kokeilemaan onneaan jonkun toisen kanssa, niin - mitä sitten? Jostainhan se on vain aloitettava ja yritettävä, yksinäisiä sydämiä kun on kaikkialla ja ei kaikilla vaan ole mahdollisuutta matkustaa maailman ääriin etsimään sitä toista vastakappalettaan vaikka kuinka haluaisi :)

Ja jos eroja tulee, niin - sitten tulee. Eihän se estä kohdatessa moikkaamasta neutraalisti, jos ei muuhun kummempaan kykene :). Ei se yksi tervehdyssana keneltäkään pois ole :)
Saduissa prinssit tulee aina vierasta valtakunnasta. Oikeessa elämässä semmoinen saattaa löytyä naapurista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä