The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moro porot. :D Mitäs tänne ?
Tinku, no oliko sellanen tyyppi,että haluaisit tavata selvinpäin ja tutustua ? Jos oli ni, siitä vaan rehvit sopimaan. (y)

Siivouspäivä ja isännän kanssa :LOL:
Ehkäpä illammalla lenkille. (y)
 
Mitens muuten,jos ootte kaupungilla useamman tunnin ja lounasaika tulee,ettekä kerkiä kotiin syömään. Otatteko eväät mukaan, ostatteko evästä jostain kaupasta ja syötte vaikka puistossa tai torilla vai käyttekö ravintolassa/ pizza-kebabpaikassa tai kahvilassa syömässä ? :)

Huomenna nimittäin suunittelen aamupäivästä lähteä ostoksille ja kiertelen monessa paikassa ja ehtii sitten jo lounasaika ja nälkä tulemaan. :D
 
Moro porot. :D Mitäs tänne ?
Tinku, no oliko sellanen tyyppi,että haluaisit tavata selvinpäin ja tutustua ? Jos oli ni, siitä vaan rehvit sopimaan. (y)

Siivouspäivä ja isännän kanssa :LOL:
Ehkäpä illammalla lenkille. (y)
No ei se mitenkään vastenmieliseltäkään vaikuttanut mutta en tosiaan jutellu sen kanssa juuri mitään kun siinä ovella pilkun jälkeen sen pari minuuttia korkeintaan kun kysy et onko se jota saattelin niin mun poikaystävä jne. Joten vaikee sanoo mitään. Täytyy katella tuleeko siltä jotain viestiä.ite en nyt ihan heti ole laittamas mitään.Olokin niin kauhee et tässä jaksa nyt mitään muuta kuin nukkua.
 
Mitens muuten,jos ootte kaupungilla useamman tunnin ja lounasaika tulee,ettekä kerkiä kotiin syömään. Otatteko eväät mukaan, ostatteko evästä jostain kaupasta ja syötte vaikka puistossa tai torilla vai käyttekö ravintolassa/ pizza-kebabpaikassa tai kahvilassa syömässä ? :)

Huomenna nimittäin suunittelen aamupäivästä lähteä ostoksille ja kiertelen monessa paikassa ja ehtii sitten jo lounasaika ja nälkä tulemaan. :D
kahvila/pizzeria/kebabpaikka tai sit kaupasta jotain nopeeta ja puistoon syömään. Enempi kyl ite teen tolla ekalla tavalla.
 
No ei se mitenkään vastenmieliseltäkään vaikuttanut mutta en tosiaan jutellu sen kanssa juuri mitään kun siinä ovella pilkun jälkeen sen pari minuuttia korkeintaan kun kysy et onko se jota saattelin niin mun poikaystävä jne. Joten vaikee sanoo mitään. Täytyy katella tuleeko siltä jotain viestiä.ite en nyt ihan heti ole laittamas mitään.Olokin niin kauhee et tässä jaksa nyt mitään muuta kuin nukkua.
Ok :)
 
Tukka kipee!
Huomenta!

Jo oli taas ilta,ei ollu paljoo ihmisiä liikenteessä mutta kuitenkin. Hengailin kahen miehen kanssa,toisen tunsin entuudestaan. Noiita tersasseja koluttiin läpi.Sit sen toisen kanssa baariin siis sen jonka tunsin entuudestaan. Sit myöhemmin siihen tuli yksi mun entinen suuri ihastus pöytään...sen kanssa meni vähän kiukutteluksi.
samaan aikaan vieresisessä pöydässä yks tyyppi seuras mua koko illan tai siis katseli.Toi juotavansa meijä pöytään kun kävi kusel vaikka sen omas pöydäs oli kans porukkaa joka olis niitä voinu vartioida. koko illan se katteli meijä pöytään. pilkku tili,lähettiin..lupasin saatella entisen ihastuksen kotia kun ihna känäs oli ja sama suunta niin ulko-ovel tää naapuripöydän tyyppi tuli kysyy multa et onks toi sun poikaystävä....sanoin että ei vaan kaveri ja saatan sen kotia kun ihan kännis. Jotain se siinä sit jutteli ja sit se pyys mun numeroa :eek: No,se vaikutti ihan mukavalta mitä sen 2min ehtisin juttelee sen kanssa ni annoin numeroni. Laitteli melkeen heti perään viestiä et lähtisinkö tänää sen kanssa treffeille...laiton vaan et katotaan mikä olo ja sit kysyin et miks se haluu mun kaa ulos niin kuulemma vaikutin mukavalta ja sitä kiinnostais nähdä mut selvinpäinkin....No,ei siitä ole mitään kuulunut mut jotain se höpäji et mulla on nyt sen numero et voin ottaa yhtyttä jos kiinnostaa.. Kuka ihme tulee ovella kysyy numeroo ja sanoo viel et haluu nähä selvinpäin:eek::eek:
Mää tajuu mitään:geek:

Tosin tää olo niin kauhee että tässä tilassa jaksa/pyty ketään näkee.
No sellainen kenen kiinnostus heräsi :)
Mitä sitä ihmetteleen, jotenkinhan ja jossainhan se aloitus on tehtävä ja huomas että olit lähdössä pois :)
 
tinkuliiniiii :) - kannatti siis lähteä kikatuskännäilemään :D, wohuuu!

Ai kuka nyt ottaa yhteyksiä ovella...hö, sun kanssas, sie herätit toisessa mielenkiintoa ja hätä meinas tulla käteen miehelle ja teki rohkeen lähestymisvedon, joten - daaa, oisko ihan oikeesti kuule kiinnostunut susta :)

Jos vähääkään itteäs kiinnostaa, niin voithan tuota itekin ottaa yhteyksiä :) - sovitte tapaamista ens viikolle jollekin päivälle :)
 
Mitens muuten,jos ootte kaupungilla useamman tunnin ja lounasaika tulee,ettekä kerkiä kotiin syömään. Otatteko eväät mukaan, ostatteko evästä jostain kaupasta ja syötte vaikka puistossa tai torilla vai käyttekö ravintolassa/ pizza-kebabpaikassa tai kahvilassa syömässä ? :)

Huomenna nimittäin suunittelen aamupäivästä lähteä ostoksille ja kiertelen monessa paikassa ja ehtii sitten jo lounasaika ja nälkä tulemaan. :D
Noista joku mutta useimmin joku ravintola tms.
Luetaan hese/mäkkäri/kebabbila/rax/pizzeria :D
 
tinkuliiniiii :) - kannatti siis lähteä kikatuskännäilemään :D, wohuuu!

Ai kuka nyt ottaa yhteyksiä ovella...hö, sun kanssas, sie herätit toisessa mielenkiintoa ja hätä meinas tulla käteen miehelle ja teki rohkeen lähestymisvedon, joten - daaa, oisko ihan oikeesti kuule kiinnostunut susta :)

Jos vähääkään itteäs kiinnostaa, niin voithan tuota itekin ottaa yhteyksiä :) - sovitte tapaamista ens viikolle jollekin päivälle :)
Niinpä ja kun sanoi vielä että kiinnostais nähdä selvinkinpäin :)
 
Mää vähän oon nykysin varuillani...kun niitä positiivisia kokemuksia on hyvin vähän...joko ne on pilden perään tai sit ne vaan leikkii....oikeen silleen tosissaan kun ei kukaan tunnu olevan pidemmän päälle. Miinus puoli tuossa et on paikallinen mies.
 
Olipa ihana fillarointilenkki :), tosin ihan kamala vastatuuli tietysti riesana mutta se pisti lähinnä naurattamaan..olipahan vastustakin matkassa mukana. Lämminhän tuo tuuli oli, että ei sinänsä haitannut, vaikka siinä kahden kilsan nousussa kyllä meinas ärräpäät ilmestyä, kun tuntui siltä, että mä vain seisoin polkimilla paikallani :D

Tirpana oli sillä välin naapurissa viihdyttämässä - tyttö ja naapurin emäntä on kyllä varsinainen pari, molemmat viihtyvät toistensa seurassa :) - eikä siinä, hyvä että lapsilla on tarttumapintaa iäkkämpiinkiin ihmisiin :). Kaikki opettaa kaikkia :)

Pojat sitten olivatkin frisbeegolfaamssa ja kotia tullessani melkein heti sainkin ruveta säätelemään velloksien välejä :D - sitä isoa veljesrakkautta vaihteeksi liikenteessä :D

Nautitaas taas olosta ja elosta :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mun mielestä tää on jo isosti sanottu ja siinä on oikeesti semmosta olen vakavissani suhun tutustumassa- meinikiä :)

Joten tinkuliini - nyt et hannaa, ei ole sellainen kohta ollenkaan :). Rohkeesti vain tutustumaan :)
Niinpä :)
Ja tinku nyt katselee ottaako tuo vielä yhteyttä ja katsoo mitä sanoo/laittaa. Jos ei, niin sitten taisi vain höpötellä omiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mää vähän oon nykysin varuillani...kun niitä positiivisia kokemuksia on hyvin vähän...joko ne on pilden perään tai sit ne vaan leikkii....oikeen silleen tosissaan kun ei kukaan tunnu olevan pidemmän päälle. Miinus puoli tuossa et on paikallinen mies.
Juu, ymmärrän että tuollaisia miettii mutta koskaan kun ei tiedä.. Sitä saattaa pilata jonkun hyvänkin mahdollisuuden jos aina noin ajattelee.

Kun koskaan vaan ei voi etukäteen tietää miten jutut menee ja riskejä on otettava vaikka sydänkin vähän särkyisi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä