Boobabe
Mun mielestä se oli siellä. Joku linkitti silloin plussalle.En mä tiedä
Mun mielestä se oli siellä. Joku linkitti silloin plussalle.En mä tiedä
Mä olen täällä parhaillaan hoitamassa yhtä hirveen viksua hauvelia.sanoisin ehkä ennemmin itsekkääksi
Eiks sulla ole ihan hyvä elämä? Miksi pitää tällä koittaa "piristää" sitä omaa miehuutta. Tietääkö sun vaimos mitä teet?voit laittaa mun yyvee boksiin kuvan niin voin arvioida ja antaa pisteet
Mä voin sit sanoa, että onko kuva bannin arvoinen...voit laittaa mun yyvee boksiin kuvan niin voin arvioida ja antaa pisteet
Et vaihda!Mun tekis mieli vaihtaa nimimerkkiä . Mutta en tiedä voinko olla mikään muu, kun mut kerran jo stasin kyyläksikin on leimattu tän nykyisen takia
Äläs ny neitokainen hulluja puhu!Mun tekis mieli vaihtaa nimimerkkiä . Mutta en tiedä voinko olla mikään muu, kun mut kerran jo stasin kyyläksikin on leimattu tän nykyisen takia
EiMun tekis mieli vaihtaa nimimerkkiä . Mutta en tiedä voinko olla mikään muu, kun mut kerran jo stasin kyyläksikin on leimattu tän nykyisen takia
Joo. On teillä kaikilla nätit pimpit, elkää huolehtiko.Ai täällä vertaillaan pimppejä?
Ala- arvoista perseilyä.Eiks sulla ole ihan hyvä elämä? Miksi pitää tällä koittaa "piristää" sitä omaa miehuutta. Tietääkö sun vaimos mitä teet?
Etkä vaihdaMun tekis mieli vaihtaa nimimerkkiä . Mutta en tiedä voinko olla mikään muu, kun mut kerran jo stasin kyyläksikin on leimattu tän nykyisen takia
Vaikkei oiskaan sievä viiva vaan kalkkunanheltta?Joo. On teillä kaikilla nätit pimpit, elkää huolehtiko.
Ei o rumaa vielä tullut vastaan...Joo. On teillä kaikilla nätit pimpit, elkää huolehtiko.
Pitää tehdä uusi profiili.Etkä vaihda
Tullut mieleen että onkohan se nykyään helpompaa vai pitääkö edelleen tehdä uusi profiili?
Vai voiko tässä alustassa vaan muokata sen toiseksi.
on helttapimppikin omalla laillaan ihan jees että älä sureVaikkei oiskaan sievä viiva vaan kalkkunanheltta?
Siis yhdellä kaverilla on semmonen
Onpas kökköä.Pitää tehdä uusi profiili.