The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe
Joku saa mielihyvää toisten kiusaamisesta. :unsure:
Tuo peyoten tylsyysketju. Mun ei tarvitse vonkailla netissä.
Ja eron jälkeen en ole pystynyt yhdenillanjuttuun. Sitä ennen oli joskus. Siis ennen suhdetta.
 
Joku saa mielihyvää toisten kiusaamisesta. :unsure:
Tuo peyoten tylsyysketju. Mun ei tarvitse vonkailla netissä.
Ja eron jälkeen en ole pystynyt yhdenillanjuttuun. Sitä ennen oli joskus. Siis ennen suhdetta.
Eläpä mene välittämään moisista suunsoittajista *halaa*...niillä itellänsä on menossa sitä huonoa elämää ja pahaa oloa, nouse tilanteen naiseksi äläkä kiinnitä mitään huomiota moisiin kommentteihin eli et vastaa ollenkaan. Antaa toisten luulla mitä haluaa, ite tiiät asian parhaiten. Eikä sun tarvitse niin kenellekään olla mitään puolustelemassa.

Pää pystyyn siellä :), ignooraa sujuvasti :)
 
Boobabe
Eläpä mene välittämään moisista suunsoittajista *halaa*...niillä itellänsä on menossa sitä huonoa elämää ja pahaa oloa, nouse tilanteen naiseksi äläkä kiinnitä mitään huomiota moisiin kommentteihin eli et vastaa ollenkaan. Antaa toisten luulla mitä haluaa, ite tiiät asian parhaiten. Eikä sun tarvitse niin kenellekään olla mitään puolustelemassa.

Pää pystyyn siellä :), ignooraa sujuvasti :)
Ei tarvi mutta olen herkkä ja sitten annan takas. :oops:
 
Ei tarvi mutta olen herkkä ja sitten annan takas. :oops:
Tiiän sen, että olet herkkä ja tottakai tommonen satuttaa, varsinkin kun puhuvat palturia - mutta älä mene asettumaan samalle tasolle noitten kanssa ollenkaan :). Toi on vaan noitten ilkeilijöitten jonnin joutavaa sammakoitten viskelyä, odottavat vain että joku käy täkyyn.

Mutta - älä turhaan laita omia energioitasi toisten jonninjoutavuuksiin, se kuluttaa ja syö voimia turhan päiten. Antaa toisten luulla mitä luulevat, sulle riittää se että oot rehellisenä siellä itelles omana itsenäsi :).
 
Iltaa! Mies ja muksu pihalle vesipyssyjen kanssa ja minä sohvannurkkaan karkkipussin kanssa. Näin se on, että kesällä on kerättävä ihra nahan alle ettei talvella palele.
Ehtoota! Jokos on kirjahylly roiskittu maalilla ja käden jälkeä ihasteltu?

Ja - näemmä pyykinkuivausteline huutaa tyhjyyttään eli tahtoo päästä kuivattelemaan kohtapuoliin litimärkiä vaatteita :) - vesipyssyily on POP :D....meillä ollut tänään välipäivä, kummallista :D..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä