The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.

Huhheijaa meinas pitää kiirusta loppuyöstä. Vähä jäi sillee kaikki puolitiehen vuoro vaihtoon, mut eiköhä V ymmärrä kuitenki et mää vasta harjoittelen. Kyl mä sanoinkin sille et meinas tul vähä kiire et jäi osa vähä mite sattuu, mut se oli vaa sillee et no se o joskus vähä sellasta ko kaksistee on ja et kyllä se siitä sit alkaa sujuun ko tekee. Ihanaa et on ymmärtäväisii työkamuja ja kyllähän nekin on joskus ollut samassa tilanteessa.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago ja Bitch
Soittelin eilen postiin ja mies siellä lupasi selvittää asian ja soittaa minulle takaisin. No meni kaksi tuntia..Soitin uudelleen, hän tässä ihan kohta alkaa selvittelemään..Aha..Soitin kolmannen kerran ja mies keksi että meneppä postiin ja jos se paketti ois siellä mutta unohtunut ilmoittaa. Hän vielä selvittää samalla ja soittaa kohta..

Menin postiin ja sieltähän se paketti löytyi, unohtivat ilmoittaa. Ei löytynyt tunnuksilla siitä mitään, sain itse penkoa varastoa ja osoitin häkin että tuo on minun paketti.. Vieläköhän se puhelimessa ollut sherlock "selvittää" asiaa... :rolleyes:

Orava on siis kotona, häkin kokoaminen saksalaisilla ohjeilla oli kärsimystä ja hyvää huometa toivottaa hän! Lisään vielä että pitäisiköhän alkaa tapella postin kanssa siitä että minä maksoin kotiinkuljetuksesta... :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä