The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mä nauraa kiherrän täällä itelleni ja tälle mun "nythän mä tasan tarkkaan tässä katon ton Elm Streetin" - yritelmälleni :D...kun se on just sitä yritelmää tämän laukkaavan mielikuvituksen kans...menee toi kässäri meinaa mielenkiintoiseksi kun yhtäkkiä vaan paukasen telkkaria jollekin muulle kanavalle toviksi :D...ja sitten kuitenkin pitää käydä kurkkimassa...

Mä oon niin :oops:....:D
 
Mutta heiiii - käytiin ton esikoismöllikäisen kans ottamassa talvisukat pois :D...

Ihana ipana toi on, vaikka otetaanhan me välistä isosti yhteenkin silloin kun osaa olla ihanan haastavana <3, tänään oli päivällä sitä jurpustus- mikään tässä maailmassa ei ole hyvin- oloa...otin sen kainalooni ja lähdettin kruisaileen :)

Laitettiin popit kaakkoon ja sitten mentiin...jutteli siinä sivussa vähän, tai mä pulisin, toinen vaan örähteli :D (ihana <3!)... Koukkasin sitten uimarannan kautta, ei siellä ketään ollutkaan joten päästiin pelipaikoille, eli mentiin istumaan laiturin nokkaan katteleen aaltoja. Mä otin ekaks tennarit pois ja iskin jalat järveen - jep, viileetähän se vielä - mutta sain pojan kaveriksi. Siinä me sitten vaan istuttiin hyvän tovi ja heilutettiin jalkojamme vedessä, oltiin vaan <3

Ja se tuntui niin hyvältä <3...ei me siinä tarvittu mitään sanoja eikä mitään jutunjuurta. Me vaan oltiin ja katteltiin maisemia ja...

Kaikista kivointa kuitenkin oli silloin, kun oltiin kotia päin ajelemassa, niin toi möllikkä <3 sano siinä jurona, että .."...sun kans äiti on kiva olla ihan hiljaakin...toi rantakeikka oli just hyvä, kiitti.."...

<3 - niin munkin mielestä. Pian sainkin olla poikaa kuskaamassa toisaalle yökylään, joten - tais se viimeinenkin mahdollinen jurputusolonen häipyä :)
Kirjauduin ihan vaan tykätäkseni tästä. Oot kyllä ihan mahtava ja ihanan kekseliäs superäiti. Lapses on onnekkaita kun niillä on sunlainen. Osaisinpa mä yhtä ihanasti poistaa puolikkaan harmistukset, sitten kun niitä alkaa iän myötä isompia tulla. Oot kyl vaan :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Kirjauduin ihan vaan tykätäkseni tästä. Oot kyllä ihan mahtava ja ihanan kekseliäs superäiti. Lapses on onnekkaita kun niillä on sunlainen. Osaisinpa mä yhtä ihanasti poistaa puolikkaan harmistukset, sitten kun niitä alkaa iän myötä isompia tulla. Oot kyl vaan :love:
...voi apua sun kanssas siellä...nyt heitit kyllä niin isoilla sanoilla aivan..enhän mä näemmä osaa tässä muuta kuin änkyttää :D..kiitos isosti, mä ihan tärisen tässä...kiitos :) <3

Ja älä huoli ollenkaan siellä - sä osaat siellä kans :) <3
 
Kirjauduin ihan vaan tykätäkseni tästä. Oot kyllä ihan mahtava ja ihanan kekseliäs superäiti. Lapses on onnekkaita kun niillä on sunlainen. Osaisinpa mä yhtä ihanasti poistaa puolikkaan harmistukset, sitten kun niitä alkaa iän myötä isompia tulla. Oot kyl vaan :love:
Sä olet ihan loistava äiti puolikkaalle ja puolikas vaikuttaa olevan mitä mainioin vesseli, älä ole yhtään huolissasi!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä