Boobabe
Jos ei kiinnosta niin ei voi mitään.No eikä ...no, siinäpä sitten lomailee, kun näkee sua kuitenkin siinä hollillansa...voihan se olla että kohtapa soikin puhelin ...
Jos ei kiinnosta niin ei voi mitään.No eikä ...no, siinäpä sitten lomailee, kun näkee sua kuitenkin siinä hollillansa...voihan se olla että kohtapa soikin puhelin ...
Lumiat on ... Lumioita. Toiset tykkää. Käyttötuntuma ratkaisee älypuhelimessa.lumiaa en halua,sitä on haukuttu niin paljon.vaikka en niistä mitään ymmärräkään.
No juu, ei sitä väkisinkään toista saa kiinnostumaan...sitten vaan täytyy mennä eteenpäinJos ei kiinnosta niin ei voi mitään.
Enkä mene. En roiku väkisin kenessäkään.No hitto ,mee soittaa ovikelloa ja kysy et mikä meininki.
Ota joku kevytversio.pääseet helpommalla,ei niitä vakavii löydy vaikka kuinka ettis tai olis ettimättä.Turhaa kaunistelua vaan et tulee kun on tullakseen ja varamasti joku päivä tulee vastaan.Ei tule.Enkä mene. En roiku väkisin kenessäkään.
Kevytversio?Ota joku kevytversio.pääseet helpommalla,ei niitä vakavii löydy vaikka kuinka ettis tai olis ettimättä.Turhaa kaunistelua vaan et tulee kun on tullakseen ja varamasti joku päivä tulee vastaan.Ei tule.
No sellanen jonka kanssa hengaat ja vietät aikaa ja teet kaikenlaisii juttuja mutta et seurustele.Kevytversio?
Rivo puhelinlumiaa en halua,sitä on haukuttu niin paljon.vaikka en niistä mitään ymmärräkään.
Miksi? Mulla on muutama kaveri.No sellanen jonka kanssa hengaat ja vietät aikaa ja teet kaikenlaisii juttuja mutta et seurustele.
Äh,unoha en jaksa alkaa selittää.Miksi? Mulla on muutama kaveri.
Meinaatko fwb?Äh,unoha en jaksa alkaa selittää.
jep.tai jotain sen tyylistä. mutta joo,ei oo sun juttu,tiedän. mut eikö se olis oiva ratkaisu tohon tilanteeseen tällä hetkellä.Meinaatko fwb?
Aikalailla sopiva aika, vallankin jos mahan suunnasta kuuluu puutosääniäJokos se olis iltapalan aika? HÄH?
Ehtoota vaanAikalailla sopiva aika, vallankin jos mahan suunnasta kuuluu puutosääniä
Ehtoota Majurilaan
Jaa en tiedä onko minusta sellaiseen. Siis pystynkö siihen.jep.tai jotain sen tyylistä. mutta joo,ei oo sun juttu,tiedän. mut eikö se olis oiva ratkaisu tohon tilanteeseen tällä hetkellä.
Kokeilemalla selviää. Jos ei pysty niin aina voi lopettaa.Jaa en tiedä onko minusta sellaiseen. Siis pystynkö siihen.
Viittiikö syödä enää. Söin ruokaa reilu tunti sitten.Jokos se olis iltapalan aika? HÄH?
Mä en pysty enää sekstailemaan kun ei ole parisuhde.Kokeilemalla selviää. Jos ei pysty niin aina voi lopettaa.
No niin minäkin söin kolme lautasellista nakkisoppaa vajaa kaks tuntii sitte, ny on taas nälkäViittiikö syödä enää. Söin ruokaa reilu tunti sitten.
No sit pitää elää puutteessa. Tolla hoitasit senkin puolen eikä tarvis sekstailla moneen suuntaan.Mä en pysty enää sekstailemaan kun ei ole parisuhde.
Kokemuksen syvä rintaääni?No sit pitää elää puutteessa. Tolla hoitasit senkin puolen eikä tarvis sekstailla moneen suuntaan.
Mutta juu,teet niinkuin itse parhaimmaksi näet,kunhan ehdotin.
Oneplus One, 299Nyt se puhelin kuume on iskenyt muhunkin...vielä kun osais niistä monista monista ees kahteen kolmeen rajata et mikä olis hyvä.