The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jiihaa - se on huikee sunnuntaipäivä edessä, ettäs tiiätte kaikki :)!

Mä oon herännyt kukonlaulun aikaan - onko rytmitykset ihan sekaisin :D - ja nauttinut hiljaisesta talosta. Ysin maita sitten läksin ja hilpasin lenkille pitemmän kaavan kautta - sitä ennen olin tehnyt aamupalan noille koisaajille valmiiksi puuroineen herkkuineen kaikkineen :) - ja voi että, mä nautin <3....keskellä mettälenkkiä ihan itekseni auringon tuumaillessa, että paistaisko vai ei tummanpuhuvien pilvien kisaillessa taivaalla...

Mutta ei, tänään ei sada vettä - mä sovin lenkilläni sääherran kanssa niin, vaan tänään paistaa lämpimän lempeesti aurinko ja hellii meitä kaikkia :)

Pojat kylillä, kohta varman tulevat nälkäsenä taloon mutta onneksi on sapuska niin nopeeta valmiina, että tää menee onneksi ihan löysin rantein.

Oi että - ihana olonen, kannatti nousta tähänkin päivään :)
 
Vesisateessa ja kylmässä on se hyvä puoli että voi hyvällä omallatunnolla nysvätä sisällä mutta tällänen ilma...väkisinkin pitäs olla reipas ja mennä ulos kun kaikki muutkin.
Mä haluun oman pihan jonne voin mennä tönkimään sillon kun tykkään enkä olla kerrostalo helvetissä missä ulkoilutkin on sitä että pitää lähtemällä lähteä jonnekin...eikä siltikään pääse tönkimään ja kuopsuttamaan maata.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä