Mä vihaan miehen runkkaamista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaX

Vieras
ja mä vihaan sitä, että vaikka meillä olisi seksiä joka päivä, sitä pitäisi olla lisää!! Seksiä, seksiä, suihinottoa, seksiä, 69, alla, päällä, seinää vasten -- ne vaan pyörii päässä! Tuntuu että läheisyys on ja ainoastaan seksiin liittyvää! Ja vaikka sitä seksiä ei olisi, on miehellä muna pystyssä, jos satutaan olemaan lähekkäin.

Kuinka paljon voi tälläinen ottaa päähän? Ehkä mä oon joku frigidi, mutta joka kerta kun mies sulkeutuu vessaan - mulla vaan nousee savu korvista.

Tiedättekö yhtään mistä puhun?

Ja oon puhunut miehelle.. ja ehkä olen vain jotenkin kylmä, perus suomalainen kylmä ämmä.

Kuulostaa siltä, että mies taitaa olla seksiriippuvainen.
Masturboinnissa sinänsä ei ole mitään haittaa, mutta tuo vaikuttaa ennemminkin sairaudelta

Kuulostaa siltä, että mies taitaa olla seksiriippuvainen.
Masturboinnissa sinänsä ei ole mitään haittaa, mutta tuo vaikuttaa ennemminkin sairaudelta

No musta tuntuu myös siltä, ja mies taas väittää että on se normaali ja mä oon epänormaali frigidi. Kuka tietää kumpi on oikeessa.

Ois vaan kiva halia, ilman että toisella jöpöttää.

Ja mä en usko sitten millään, että vain mun takia miehellä jatkuvasti jöpöttää. Kaikkien näiden vuosien jälkeen! Se ei tunnu siltä, että se haluaa _minua_ vaan seksiä!

Ei se puhumalla parane, jos mies on tuollainen. Et sä tuollaista asiaa varsinkaan muuttamaan pysty toisessa ihmisessä. Voit varmaan vaan joko elää asian kanssa tai sitten et ja vaihtaa partneria.

Voi sua, on se harmi, en halua viedä toivoa, jos rakkautta on. Mutta olen jo useamman vuoden avioliiton "auvoisessa" satamassa kärvistellyt, ja se on aika lailla totta, ettei toista voi muuttaa - varsinkaan monille niin tärkeässä asiassa kuin seksissä.

Ei kyllä voi ei. Tuntuu etten mä ole mitenkään tarpeeksi. Just oli esim 3 päivänä peräkkäin, ja yhtenä päivänä kaksi kertaa, ja silti marmatti kun neljäntenä yönä ei saanut mitään, kun mä nukahdin! "Mä oisin sitä tarvinnut" - kuulemma. No mut mä en!

Luulisi, että se runkkaaminen on vaan hyvä juttu, kun et halua itse kokea seksipaineita etkä harrastaa seksiä niin usein kuin mies. Eikös ole sitten parempi, että mies purkaa paineet itse? Siihen sinua häiritsevään seisokin herkkyyteenkin sen luulisi auttavan ainakin hetkellisesti.

Melkoisilta nuo miehen seksihalut kyllä kuulostaa, siihen en osaa ottaa kantaa onko kuitenkin normaalin rajoissa.

Luulisi, että se runkkaaminen on vaan hyvä juttu, kun et halua itse kokea seksipaineita etkä harrastaa seksiä niin usein kuin mies. Eikös ole sitten parempi, että mies purkaa paineet itse? Siihen sinua häiritsevään seisokin herkkyyteenkin sen luulisi auttavan ainakin hetkellisesti.

Melkoisilta nuo miehen seksihalut kyllä kuulostaa, siihen en osaa ottaa kantaa onko kuitenkin normaalin rajoissa.

Ihan normaalia tuo on nuorella (tai vähän vanhemmallakin) miehellä. Mutta miksi ap vaahtoaa siitä masturboinnista, jos seksiä (tai yritystä siihen) on hänen mielestään liian usein? Päinvastoin, ap:n kannattasi ostaa miehelle Fleshlight ja joka aamu pikaisesti purkaa mieheltä liiat paineet, näin saisi itse ehkä hieman rauhallisempaa lähestymistä.

Miehen runkkauksen vastustaminen kielii yleisestä seksikielteisyydestä. Luulen, että aika moni tämän palstan mamma olisi tosi iloinen, jos miehellä aina jöpöttäisi, kun mamma ilmestyy näkösälle.

Yhteistyössä