Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hyvää huomenta himotestailijat! En tiedä muistaako kukaan minua aiempaa, mutta lakkasin kyttäämästä foorumeita etten täysin höyrähdä kuumeiluni kanssa.... Mutta itse asiaan, joka sai mut palaamaan tänne ainakin hetkeksi.

Havahduin tunnin välein vessassa ravaamiseen tällä viikolla. Eilen kävin hakemassa apteekin raskaustestin, sillä kp 41/max 40 tuli eteen. Kierrot olleet siis epäsäännöllisiä pillereiden lopetuksen jälkeen. Tänään sen tein....... Testiajalla (en oo varma, kun en katsonut kelloa) negatiiviselta näytti. Palasin itkuineni kuitenkin roskikselle (tiedän, typerää) ja näen testissä aivan hailakan toisenkin viivan! Kännykän kamera ei ainakaan saanut tarpeeksi tarkkaa kuvaa, kuvassa näyttää puhtaalta negalta. Kysyisinkin siis, että monellako on tullut apteekin omaan testiin viivan paikka/haamu ilman raskautta?
Olen aivan sekaisin tunteineni nyt.... Viivantapaisen nähtyäni kävin lenkillä ja tärisevin käsin palasin tuijottamaan puikkoa ja siinä se vaan möllötti. Uutta testiä tietysti kehiin jossei (toivottavasti) täti tule ennen sitä. Huhhuh, vielä pitäisi muka töihin lähteä näillä fiiliksillä! Olen säikähtänyt monta kertaa eilen ja tänään, kun housuun valahtanut ihan vesimäistä valkkkaria... Google ohjaa vain raskausfoorumeille :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Cristal, en tiedä. En tikuttanut ovista, tää yk muutenkin vähän sellainen hälläväliä-kierto. Tänään kyllä vasta kp22 että sinällään ei siellä pitäisi mtn näkyä varmaan :D ja toi oli sellainen surku testi, joka näyttää todistetusti mitä sattuu. Tilasin juuri uusia testejä, sofeja ja pctä :D
 
Cristal, en tiedä. En tikuttanut ovista, tää yk muutenkin vähän sellainen hälläväliä-kierto. Tänään kyllä vasta kp22 että sinällään ei siellä pitäisi mtn näkyä varmaan :D ja toi oli sellainen surku testi, joka näyttää todistetusti mitä sattuu. Tilasin juuri uusia testejä, sofeja ja pctä :D
Aa ok :) No sitten ei välttämättä kauheasti vielä näy ;)
 
Kääk, nään edelleen viivan tuossa testissä! Nyt kerkesin ottaa järkkärillä kuvan, joten toimikaa te raatina... Kävin ostamassa jo uudenkin..... Ekassa kuvassa sellaisenaan kamerasta, tokaan lisätty kontrastia. Tekeekö raskaustestit tuommoisia viivanpaikkoja?! Oon ihan hermoraunio, en varmasti saa ens yönä unta kun ootan vaan aamupissalle pääsyä... Toivottavasti linkitys onnistuu.

http://aijaa.com/pM7UkA
http://aijaa.com/QEjYt6
 
Voi apua, toivottavasti huomenna saisin testiajalla jo jotain.... Ettei vaan ole "roskiksen tekoja". On niin kahenlaista juttua noista apteekin omista, puolet sanoo, ettei tee edes roskishaamuja jos ei raskaana, mutta toiset sanoo että aina on roskishaamu niissä!
 

Yhteistyössä