Heiii !! Mitä tuoreelle äipälle ja vaaville lahjaa...jotain pientä. EI vaatetta.
VarmaanKaikkiko jäi kuvia tuojottaan
Eiku mie lähin jo nukkumaan..*vilkutivilkuti*Kaikkiko jäi kuvia tuojottaan
Vaaville sopiva lelu ja paketti vaippoja. Äidistä tiedä kun en tunne. Jotain kivaa.Heiii !! Mitä tuoreelle äipälle ja vaaville lahjaa...jotain pientä. EI vaatetta.
Joo joo..Eiku mie lähin jo nukkumaan..*vilkutivilkuti*
Vauvalle joku kiva pehmonalle tai sen tapainen?Heiii !! Mitä tuoreelle äipälle ja vaaville lahjaa...jotain pientä. EI vaatetta.
Mä tuijottelen vaan livekuvia..Kaikkiko jäi kuvia tuojottaan
En mä tiedä vaipoista mitään...edes sitä käyttävätkö kertesei vai kestoi. Voi hitsi.. ja äidillekin vaikeeta keksii mitään kun meillä on ihan eri maku kaiken suhteenVaaville sopiva lelu ja paketti vaippoja. Äidistä tiedä kun en tunne. Jotain kivaa.
Tere tulemast. Voit vaikka laittaa naamas tisseihin.Mä tuijottelen vaan livekuvia..
Vauvalle joku ihuna unilelunen <3Heiii !! Mitä tuoreelle äipälle ja vaaville lahjaa...jotain pientä. EI vaatetta.
Höh, koeta keksiä jotain.En mä tiedä vvaipoista mitään...edes sitä käyttävätkö kertesei vai kestoi. Voi hitsi.. ja äidillekin vaikeeta keksii mitään kun meillä on ihan eri maku kaiken suhteen
Mä tuijottelen vaan livekuvia..
No mikähän lelu olis sitten kiva kun eivät halua mitään ylimääräsiä rojui nurkkiin.Miekin ehdottaisin vauvalle pientä lelua ja vaippapakettia. Äidille vaikka joku kiva valokehys. Sinne sisään askartelisin onnittelukortin. Myöhemmin voivat käyttää kehyksen vaikka vauvan kuvaan .
Pidä hubaa *vilkuttaa takaisin*Mä lähden nyt paikalliseen viettää viimoset lomahetket. *vilk vilk*
Vie joku kiva pehmojuttu vauvalle.En mä tiedä vaipoista mitään...edes sitä käyttävätkö kertesei vai kestoi. Voi hitsi.. ja äidillekin vaikeeta keksii mitään kun meillä on ihan eri maku kaiken suhteen
Onks niiden välissä suklaata?Tere tulemast. Voit vaikka laittaa naamas tisseihin.
Mukavaa iltaaMä lähden nyt paikalliseen viettää viimoset lomahetket. *vilk vilk*
Helistin, nalle tms.No mikähän lelu olis sitten kiva kun eivät halua mitään ylimääräsiä rojui nurkkiin.
ja sitten pitäs erikseen keksii vielä tulevaisuudessa kastelahjaa....