onko täällä enää ketään wanhaa paikalla?

mä olen kyllä wanha, mutta en ehkä niin wanha palstailijana, olen (muistini mukaan) vaihtanut kerran nikkiä, olen ollut merianna, enkä osaa varmuudella sanoa miten kauan oon palstaillut mutta muistellen olleeni mukana kuviossa vuodesta 2007.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23561336]Vieläköhän 2 nikkiä täällä palstailee jotka tapasivat toisensa palstan kautta...
Taisi olla jotain käärmeitäkin heillä.
Nikit on kielen päällä mutta ei juolahda mieleen.
Nikeissä oli 2 sanaa ja molemmilla samat sanat mutta toisinpäin tjsp...[/QUOTE]

Muistaako joku?

No vanha ja vanha ja vakkarista en tiedä, mutta oli elämänvaihe että tuli hengailtua täällä useamminkin ja chatti oli joskus tosi huippu juttu (ööö 8v sitten) sitten piiiiitkiäkin taukoja ettei ole tullut käytyä. Marup olin aikoinaan :)

2004-2008
Mulla oli knicke knackerton nikkinä aikoinaan. Roikun tuon ylläolevan 4v. Jatkuvasti täällä.
Muistissa on sydney joka herätti aina kaikissa närää. Helmiäinen (klöopiskelijaksi itsensä esitellyt) zowie bowie ja -peukku- joilla varsin provosoivat tyylit.

Mulla oli knicke knackerton nikkinä aikoinaan. Roikun tuon ylläolevan 4v. Jatkuvasti täällä.
Muistissa on sydney joka herätti aina kaikissa närää. Helmiäinen (klöopiskelijaksi itsensä esitellyt) zowie bowie ja -peukku- joilla varsin provosoivat tyylit.
Nämä minäkin muistan!

Ja Tiken ja Jätkän ja mikä hitsi Fanta olikaan ennen fantaa ja sipulin ja Sister Blissin ja Carlan ja...

Yhteistyössä