JONSERED Karhunkantaja
Siitä on jo sitten paljon aikaa... virkkuukoukku on keksitty sen jälkeen.Se olen minä juu, ihan itse 1v kuvassa korkeasaaressa mekossa, jonka mummovainaani on käsin virkannut. =)
Siitä on jo sitten paljon aikaa... virkkuukoukku on keksitty sen jälkeen.Se olen minä juu, ihan itse 1v kuvassa korkeasaaressa mekossa, jonka mummovainaani on käsin virkannut. =)
Barbamaman olen kyllä kuullut.. =)Mie oon kanssa aika vanha... jotakin reilut 9v palstaillut. Vaaleanpunaisella palstalla TuuTikki nikillä, sit Barbamamana ja nyt sit oon mikä oon
Jotenkin tuo sun vanha nikki tuntuu tutulle.
JEI!!! Tuttuja!!! HEI!!! :wave:Muistan kyllä nikkis, MiniMyyn :wave:
Kymmenisen vuotta oon palstaillut, joskus alkuaikana myös nikillä -welho-
Pitikö ton olla jonkinmoinen vitsi? :|urpoileva helmi ja helmeilevä urpo ( tai jtn)
Just nuourpoileva helmi ja helmeilevä urpo ( tai jtn)
;(Näköjään sama meininki jatkuu kun kauan sitten... harmaahapsiset vaan nokkii ja on tietävinään kaikesta kaiken...
:'(Näköjään sama meininki jatkuu kun kauan sitten... harmaahapsiset vaan nokkii ja on tietävinään kaikesta kaiken...
täällä palstaili tuon nimiset nikit tässä taannoinPitikö ton olla jonkinmoinen vitsi? :|
Urpo68 oli helmeilevän urpon nikki aiemmin.täällä palstaili tuon nimiset nikit tässä taannoin
Keittiönoita on mode myös.Tälleen voisin yleisesti kysyä, kun näköjään noita modeja paikalla on...... miten saan vanhan nikkini käyttöön? Sähköpostiosotekin on täs välissä jo muuttunut...?:ashamed:
Nämä minäkin muistan!Mulla oli knicke knackerton nikkinä aikoinaan. Roikun tuon ylläolevan 4v. Jatkuvasti täällä.
Muistissa on sydney joka herätti aina kaikissa närää. Helmiäinen (klöopiskelijaksi itsensä esitellyt) zowie bowie ja -peukku- joilla varsin provosoivat tyylit.