The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi miehille suunnattu kesäheilatesti on vielä randomimpi kun mun näppäimistöni.

Tommoisen tekstin se mulle arpoi:
Arvostan tyylikästä ja muotitietoista naista. Urheilullisen Mintun kanssa järjestämme toisillemme tiukkoja pihatreenejä. Mintussa on sopivasti tyyliä, ja olemmekin yhdessä erittäin edustava pari. Mökillä meitä ei kesällä nähdä, sen sijaan viihdymme hyvin ulkomailla ja näyttävillä cocktailkutsuilla.

Mä ja urheilullisuus ei mahduta samaan kaupunkiin. Nimenomaan mökki on mun paikkani ja jos se on tarpeeksi erakkomaja, niin alan harkita sinne muuttamista. Tällä vuosituhannella en ole ulkomailla käynyt ellei mulle ole siitä erikseen maksettu. Coktailkutsuille mua ei saa edes maksamalla.

Kesäheilakseni kone siis arpoi mulle KimiRäikkösen nuorikon Minttu Virtasen, joka on mulle kaiken lisäksi kakskytä vuotta liian nuori.
 
IhQ
Hmm..vielä pari päivää tällä viikolla töitä..sit juhannuksen viettoon.
Tietäs vaan minne.
Miehellä alkoi jo vapaat ja senhän tietää, osti muutaman kaljan ja lonkun. Tosin miekin sain yhen lonkeron :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Majuri!! *vilkuttaa ja halaarutistaa*

Rankka reissu on takana ja nyt sitten vain rentoilet tämän illan :). Hyvä, kun sait sen antibioottikuurin - toivottavasti on hevoskuuri eli tarpeeksi jälyä ainetta - ja kattoivat muutenkin muun lääkityksen kohdalleen. Ja ilmankos oot ollut heikossa hapessa ja kunnossa, toi crp- lukema on turhan korkeella *halaa*..mutta oot sä kyllä aivan huikee sissi :)!

Kyllä olit muuten mielessä pitkin päivää :) (jännä muuten - tässä lörpötellessä teistä kaikista on oikeestaan tullut sellaista isoa palstaperhettä <3, jokainen ootte tärkeitä persoonallisuuksia :)), hyvä siis kun pitävät susta huolta ja saat pomppia kontrolleissa....hoitajiakin nipistelemässä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä