tervehdys! piti vaihtaa sitten nikki, kun vanha ei enää kelvannut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Supernatural
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Supernatural

Aktiivinen jäsen
14.06.2015
281
43
28
46
olen siis entinen BlackDahlia. pidin pitempää palstailutaukoa, mitä nyt välillä kävin harmaana häseltämässä....

ja sitten kun päätän kirjautua, käy näin ! voihan kettu :unsure: vähäsen harmittaa, vaan minkäs teet o_O

Viimeksi muokattu:
Mul oli ainaki sillee et ku yritin kirjautua sillä ekalla nimimerkillä mikä mulla on koskaan ollu eli vanhan palstan malliin, niin se herjaa ettei nimimerkkiä oo olemassa, mut sit kuitenkin tällä uusimmalla pääs kirjautuu.

Mun epäilys on, että vika on siinä, kun pitäs kirjautua, niin nämä joilla se ei onnistunu, niin ne koittaa rekisteröityä.

Mutta miksihän se kirjautuminen ei sitten kuitenkaan kaikilla onnistu vanhoilla tunnuksilla?

Ja luulisi jos on monia kertoja kirjautunut, niin muistaa miten se tehdään.
Vai meinasitko että ensin koittavat kirjautua ja kun se ei onnistu, koittavat rekisteröityä?

Meinasin, että tuo täppä on oletusarvoisesti tuossa "Ei, rekisteröi uusi" kohdassa ja siitä ongelmat juontavat kun eivät hoksaa laittaa täppää tuohon "Kyllä, salasanani on:" kohtaan.

Onko sinulla jo käyttäjätunnus?
  • Ei, rekisteröi uusi käyttäjätunnus.
  • Kyllä, salasanani on:
Koittavat siis rekisteröityä sillä vanhalla, mutta se on jo varattu, niin sehän ei käy laatuun :)

Mutta miksihän se kirjautuminen ei sitten kuitenkaan kaikilla onnistu vanhoilla tunnuksilla?

Ja luulisi jos on monia kertoja kirjautunut, niin muistaa miten se tehdään.
Vai meinasitko että ensin koittavat kirjautua ja kun se ei onnistu, koittavat rekisteröityä?

Viimeksi muokattu:
Aloituksessa taisi olla kyseessä enemmänkin ongelma kirjautumisessa.

Facebookkiin ei kyllä kannata mennä kenelläkään, ei mistään syystä.

Vitut oli. Vaivaa nähtiin kun piti rekisteröityä uudestaan, samalla piti luennoida kuka hän ennen oli. Kiinnostaa tosi helvetin monia ja paljon. En muista tuota nikkiä yhtään mistään, sut muistan niistä saatanan ruoka ja pillualotuksista, enkä usko että se mitenkään on hyvä asia.

On kai sillä merkitystä kuka puhuu ja mitä puhuu ja mitä aikaisemmin on puhunut/kirjoitellu.

Sulla ehkä ei kannata rekisteröityäkkään ja nyt en puhu kirjautumisongelmista :sneaky:

Vitut oli. Vaivaa nähtiin kun piti rekisteröityä uudestaan, samalla piti luennoida kuka hän ennen oli. Kiinnostaa tosi helvetin monia ja paljon. En muista tuota nikkiä yhtään mistään, sut muistan niistä saatanan ruoka ja pillualotuksista, enkä usko että se mitenkään on hyvä asia.

Meinasin, että tuo täppä on oletusarvoisesti tuossa "Ei, rekisteröi uusi" kohdassa ja siitä ongelmat juontavat kun eivät hoksaa laittaa täppää tuohon "Kyllä, salasanani on:" kohtaan.

Onko sinulla jo käyttäjätunnus?
  • Ei, rekisteröi uusi käyttäjätunnus.
  • Kyllä, salasanani on:
Koittavat siis rekisteröityä sillä vanhalla, mutta se on jo varattu, niin sehän ei käy laatuun :)

Mulla kun ei mitään täppäkohtaa ole/näy missään niin en tiedä :D
Lukee aina tuo kirjaudu tuossa oikeassa yläkulmassa.

Yhteistyössä