Mistä ihmeestä kaivatte tällaisia urveloita?

• Viestiketjun aloittaja vierailijamies
  • Ensimmäinen viesti
vierailijamies
"Minä ja vaimoni saimme ensimmäisen lapsen 2013. Nyt hän odottaa toista ja on viimeisillään raskaana. En pidä perheen pyörittämisestä ja arjestamme. Olimme vaimoni kanssa hyvää pataa ennen lapsia ja saimme kulkea alasti asunnossamme ja tehdä mitä vain. Nyt lapset rajoittavat. Puhuimme lapsen hankkimisesta ja olin sitä mieltä, että miksi ei, mutta vain sen hetken, kun teimme esikoistamme. Toinen tuli vahingossa, kun kumi hajosi. Tällä hetkellä asun uuden naisystäväni kanssa. Löysimme toisemme netistä. Vaimoni kyselee paljon perääni, mutten ole vastannut hänelle. Lähdöstäni on noin pari kuukautta. Nykyinen naiseni ei halua lapsia. Hän tietää vaimostani ja lapsistani ja toivoo, että pysyn hänen luonaan. Ja niin aion tehdäkin. En varmaan ikinä tule unohtamaan lapsiani, mutta en minä paljon heitä ikävöikään."

http://www.iltalehti.fi/perhe/2015061119826999_pr.shtml

vierailija nainen
Toi on kyllä aikamoinen tapaus. Kyllä se vastuu pitäisi kantaa jos leikkiin on ryhtynyt ja antanut suostumuksen sille yhdelle lapselle.

Saisi naisetkin alkaa kuuntelemaan niitä miehiä, jos he eivät halua taloa täyteen lapsia niin sillon sitä toivetta pitäisi kunnioittaa. Tai jos mies ei halua lapsia niin sillon niitä ei hänen kanssaan tehdä.

mammy harmaana
Mun miehen exä ei kuunnelut miehen toiveita vain yhdestä lapsesta ja kerta toisensa jälkeen niitä lapsia vaan tuli lisää.
No ei voi rouva kuin peiliin katsoa, kun mies hänet jätti. Mun kanssa hän sai sen perhekoon josta aina haaveili, eli yksi lapsi eikä yhtään enenpää.

vieraanaazz
Mun miehen exä ei kuunnelut miehen toiveita vain yhdestä lapsesta ja kerta toisensa jälkeen niitä lapsia vaan tuli lisää.
No ei voi rouva kuin peiliin katsoa, kun mies hänet jätti. Mun kanssa hän sai sen perhekoon josta aina haaveili, eli yksi lapsi eikä yhtään enenpää.
No eihän ne aiemmat lapset miehen elämästä mihinkään katoa. Aika luuserin miehen olet valinnut jos mies lapsensa hylkäsi. Hänellä kun ei ole vain yhtä lasta. Jos mies ei halunnut enempää lapsia, niin miksi ihmeessä teki sun kanssa vielä yhden lisää.

No, olisiko se miehen exä ollut muka onnellinen, jos olisi joutunut tyytymään pienempään lapsilukuun kuin itse halusi, mutta olisi saanut pitää miehen? Eivät ne miehet niin ihmeellisiä ja tärkeitä ole, että niiden takia kannattaa kaikki omat toiveensa uhrata. En toki pidä tuotakaan hyvänä ratkaisuna, että sellaisen miehen kanssa tehdään useita lapsia, joka ei niitä halua - mutta miten se edes onnistui? Miksi mies ei viheltänyt peliä poikki (tai pistänyt vaikka piuhojaan poikki) jo sen toisen lapsen jälkeen? Vähän selkärangatonta venkoilua häneltäkin. Ja ihme tyyppi, jos ei tajua, mistä niitä lapsia "vaan tuli lisää". Luulisi, että olisi voinut itse vaatia ehkäisyä tai huolehtia, että sitä käytetään.

vierailija tööt
No eihän ne aiemmat lapset miehen elämästä mihinkään katoa. Aika luuserin miehen olet valinnut jos mies lapsensa hylkäsi. Hänellä kun ei ole vain yhtä lasta. Jos mies ei halunnut enempää lapsia, niin miksi ihmeessä teki sun kanssa vielä yhden lisää.
Samaa minäkin mietin, voi hyvää päivää sentään- uuden naisen kanssa se lapsikatras vaan kasvoi.
Hyi hitto mikä äijä.

mammy harmaana
Ne on täällä muutaman kerran kuussa eli ei nistä haittaa ole.
Tietenkin hän halusi perheen, mutta ei niin monta lasta yhtä aikaa. Nyt meillä on oikein mukavaa, kun on vain yksi lapsi.

mammy harmaana
No, olisiko se miehen exä ollut muka onnellinen, jos olisi joutunut tyytymään pienempään lapsilukuun kuin itse halusi, mutta olisi saanut pitää miehen? Eivät ne miehet niin ihmeellisiä ja tärkeitä ole, että niiden takia kannattaa kaikki omat toiveensa uhrata. En toki pidä tuotakaan hyvänä ratkaisuna, että sellaisen miehen kanssa tehdään useita lapsia, joka ei niitä halua - mutta miten se edes onnistui? Miksi mies ei viheltänyt peliä poikki (tai pistänyt vaikka piuhojaan poikki) jo sen toisen lapsen jälkeen? Vähän selkärangatonta venkoilua häneltäkin. Ja ihme tyyppi, jos ei tajua, mistä niitä lapsia "vaan tuli lisää". Luulisi, että olisi voinut itse vaatia ehkäisyä tai huolehtia, että sitä käytetään.
Eipä sitä mies voi päättää mitä nainen vartalolaan tekee. Abortiin ei voi pakottaa.
Mutta hyvin tässä kävi vaikka sen exä onkin katkera, ehkä otti opikseen.

vieraanaazz
Ne on täällä muutaman kerran kuussa eli ei nistä haittaa ole.
Tietenkin hän halusi perheen, mutta ei niin monta lasta yhtä aikaa. Nyt meillä on oikein mukavaa, kun on vain yksi lapsi.
Ne aiemmasta liitosta olevat lapset on myös miehen perhettä. Haloo. Aika kusipäiseltä ja idiootilta vaikuttaa sun miehesi. Jos ei exän kanssa halunnut lisää lapsia, niin miksi ei käyttänyt kortsua jos kerran naiseen ei voinut ehkäisyasiassa luottaa? Ai niin kun pitää päästä panemaan paljaalla...

mammy harmaana
Ne aiemmasta liitosta olevat lapset on myös miehen perhettä. Haloo. Aika kusipäiseltä ja idiootilta vaikuttaa sun miehesi. Jos ei exän kanssa halunnut lisää lapsia, niin miksi ei käyttänyt kortsua jos kerran naiseen ei voinut ehkäisyasiassa luottaa? Ai niin kun pitää päästä panemaan paljaalla...
Tai sitten se nainen olisi voinut ottaa toisen toiveet huomioon ;)

Eipä sitä mies voi päättää mitä nainen vartalolaan tekee. Abortiin ei voi pakottaa.
Mutta hyvin tässä kävi vaikka sen exä onkin katkera, ehkä otti opikseen.
Ei, vaan uskon että kun aika ihan hiukan kuluu, on tyytyväinen siihen, että mies lähti. Hänhän sai juuri sen verran lapsia kuin halusi - jos olisi kuunnellut miestä, hän olisi luopunut omista toiveistaan. Ei sekään hyvä vaihtoehto olisi ollut, joten luultavasti ero olisi kuitenkin ollut järkevin ratkaisu. Miksi sinusta naisen pitäisi mukautua miehen tahtoon? Ihme kynnysmattomeininkiä.

mammy harmaana
Ei, vaan uskon että kun aika ihan hiukan kuluu, on tyytyväinen siihen, että mies lähti. Hänhän sai juuri sen verran lapsia kuin halusi - jos olisi kuunnellut miestä, hän olisi luopunut omista toiveistaan. Ei sekään hyvä vaihtoehto olisi ollut, joten luultavasti ero olisi kuitenkin ollut järkevin ratkaisu. Miksi sinusta naisen pitäisi mukautua miehen tahtoon? Ihme kynnysmattomeininkiä.
Jos haluaa monta lasta ja toinen vain yhden niin sitten on parasta etsiä kumppani joka haluaa samaa, miten tämä ei ole itsestäänselvyys? Uskomatonta, että joiden kuten sinun mielestä mies voidaan pakottaa isäksi.

vieraanaazz
Jos haluaa monta lasta ja toinen vain yhden niin sitten on parasta etsiä kumppani joka haluaa samaa, miten tämä ei ole itsestäänselvyys? Uskomatonta, että joiden kuten sinun mielestä mies voidaan pakottaa isäksi.
Sä ja miehesi ette taida tajuta, että miehelläsi ei ole vain yhtä lasta ja ne aiemman liiton lapset ovat myös hänen perhettään. En tajua tuota logiikkaa, että mies halusi vain yhden lapsen, toiveestaan huolimatta niitä tuli enemmän ja silti hankkii vielä uuden kumppanin kanssa lapsen. Äly hoi.

vieraanaazz
"Ei tajunnut"? Haloo pahvi :LOL: Ja mitä väliä, hyvin tässä kävi ja olemme hyvin onnellisia. Ja se nainen varmaan vielä joskus lopettaa puhelimessa rääkymisen, itseppähän lapsen halusi :D
No miehesi on aika pahvi jos ei tajunnut käyttää kortsua toisen lapsen jälkeen kun lapsia kerta alkoi tulla enemmän kuin yksi hänen toiveestaan huolimatta. No mies on löytänyt tasoistaan seuraa kun on sun kanssa.

Nimenomaan kirjoitin, että ero olisi ollut paras ratkaisu joka tapauksessa, jos ei yhteisymmärrystä synny. Tosin ei välttämättä tarvitse mitään kumppania etsiä lapsille isäksi, voihan ne lapset hedelmöityshoidoistakin "hakea". Miehesi ei kuitenkaan ollut mikään viaton kärsijä, vaan typerys, joka ei omalta osaltaan huolehtinut ehkäisystä. Sen nyt ymmärrän, että yksi lapsi voi tulla vahingossa, mutta sen jälkeen pitäisi lisääntymishaluttoman ottaa asiakseen huolehtia siitä ehkäisystä.

mammy harmaana
No miehesi on aika pahvi jos ei tajunnut käyttää kortsua toisen lapsen jälkeen kun lapsia kerta alkoi tulla enemmän kuin yksi hänen toiveestaan huolimatta. No mies on löytänyt tasoistaan seuraa kun on sun kanssa.
En mäkää kortun kanssa seksiä suostu harrastamaan, ei se tunnu hyvältä. Ja mä en koskaan tekisi lasta jota toinen ei halua, kumppanin toiveita pitää kunnioittaa.

"Ei tajunnut"? Haloo pahvi :LOL: Ja mitä väliä, hyvin tässä kävi ja olemme hyvin onnellisia. Ja se nainen varmaan vielä joskus lopettaa puhelimessa rääkymisen, itseppähän lapsen halusi :D
Taisit mainita, että ero on ihan tuore. Tosin juttusi haiskahtaa myös vähän keksityltä, etenkin tuon teidän "ainokaisenne" vuoksi :D Mutta olkoon miten vaan - tuskinpa hän sen sinun aarteesi perään kauhean kauan jaksaa kysellä. Miehesi ei miltään älyn jättiläiseltä tai muutenkaan ihanalta ihmiseltä vaikuta, joten senkin vuoksi hyvä, että olet mitä todennäköisimmin keksinyt koko tarinan.

mammy harmaana
Taisit mainita, että ero on ihan tuore. Tosin juttusi haiskahtaa myös vähän keksityltä, etenkin tuon teidän "ainokaisenne" vuoksi :D Mutta olkoon miten vaan - tuskinpa hän sen sinun aarteesi perään kauhean kauan jaksaa kysellä. Miehesi ei miltään älyn jättiläiseltä tai muutenkaan ihanalta ihmiseltä vaikuta, joten senkin vuoksi hyvä, että olet mitä todennäköisimmin keksinyt koko tarinan.
4-vuotta oltu yhdessä.

mammy harmaana
Unohdit mainita, että naisen pitää kunnioittaa miehen toiveita. Toisin päin ei taida olla niin tärkeää, eikös vaan.
Ei todelakaan jos se tarkoittaa, että pitää ruveta isäksi lapsille joita ei halua. Jos niitä lapsia haluaa niin sitten etsii ihmisen joka niitä myös haluaa, miten et tätä tajua? Suurempi vääryys on tehdä lapsi jota ei haluta ja pakottaa toinen vanhemmaksikuin jättää ne lapset tekemättä. Taidat olla ihminen joka on tälläiset temput tehnyt-

4-vuotta oltu yhdessä.
Ei kun sori, muistinkin väärin, aloittajan tekstissä oli se pari kuukautta.

Ei ole kyllä minusta uskottavaa, että neljän vuoden jälkeenkin eksä soittelisi ja itkisi miehesi perään. En usko ollenkaan. Joko liioittelet tai valehtelet tai miehesi valehtelee sinulle tai sitten - ja tämä on todennäköistä - olet keksinyt koko jutun.

Yhteistyössä