HALLELUUJAAA housut löytyi! Niinkin jännästä paikasta kuin vaatekaapista
Katsoo nyt kauanko pysyvät tällä kertaa tallessa.
..vuan haitanneeko tuo nyt niin palajoo, jos vaekka muanantaina vahinkossa luikahtaakin keskiviikon miäs tuppaan...vaehtelu se virkistää vai mitensenytolikaan.....
Sit pitää valintakriteereihin lisätä, et kaikilla on sama nimi.Noinhan se paras onkin että kaikki yhdessä ja samassa paketissa
Vois mennä ihan sekasinkn että kukas nyt oli kuka ja kelläs nyt olikin mikä taito
...niin no, eihän niitä vaatteita siellä vaatekaapissa säilytetäkään että sinänsä ihan huonossa paikassahan ne...HALLELUUJAAA housut löytyi! Niinkin jännästä paikasta kuin vaatekaapista
Saattaishan se
Ei sitten tullut heti mieleenHALLELUUJAAA housut löytyi! Niinkin jännästä paikasta kuin vaatekaapista
Noh, parempi olis yksi miesSit pitää valintakriteereihin lisätä, et kaikilla on sama nimi.
sama pätee naisiin, aika rajallinen ilo on viherpeukalosta joka ei anna pesääNoh, parempi olis yksi mies
Kyllä mä sieltä olin katsonut jo aiemmin, aivan varmasti olin!!!!Ei sitten tullut heti mieleen
Melvin Gibsoniitti kutsuu...
Toki noinkin päin.sama pätee naisiin, aika rajallinen ilo on viherpeukalosta joka ei anna pesää
Pääasia että löytyi ja saatiin mielenrauhaKyllä mä sieltä olin katsonut jo aiemmin, aivan varmasti olin!!!!
Ihan nössön näköistä kun toi MelKipson pussaa.
Ei äksönmuuvissa kuulu pussata.
Kyllä vähän pitää pussaillaki.Ihan nössön näköistä kun toi MelKipson pussaa.
Ei äksönmuuvissa kuulu pussata.