Sperman määrä paljasti pettämisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullisestinaimisissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullisestinaimisissa

Vieras
Meillä ei ollut kuuteen päivään seksiä miehen kanssa. Eilen otin häneltä suihin ja sperman määrä oli todella vaatimaton!! Normaalistihan sitä tulee suu täyteen tällaisen tauon jälkeen. Kun huomasin tämän, niin teki mieli puraista kyrpä irti! Mies ei voinut millään puolustaa itseään murskaavan todistusaineiston edessä ja tunnusti pettämisen. :( Nyt on ero tulossa. Olen tänäänkin vain itkenyt koko päivän. :( Miten tästä selvitään?

No mieti vielä uudelleen, haittaako se nyt niin hirveästi jos mies pettääkin? Ei sen takia kannata silmiään päästä itkeä tai kaataa koko korttitaloa, jos muuten asiat on niinkuin sinulle passaa. Tietysti jos on muutenkin huono mies niin pihalle ja vaihtoon vaan, mutta erityisesti siinä tapauksessa, itkeä ei toinna yhtään!

Kaikki miehet pettää kun saavat mahdollisuuden.
Kannattaa se tiedostaa ennen papin aamenta.
Mies on luotu panemaan, niin ei kai se ole miehen vika että tekee sitä mihin on luotu.

Lääketieteen tohtori?

sanoo sen järki, että miehet himoitsee pillua koska pääsevät ekstaasiin kun upottavat kullinsa sinne kosteikkoon, lopulta laukeavat kun tuntuu niin hyvältä.
Miesten panohalut ovat varm,asti verrattavissa huumeriippuvuuteen.
Nainen ei tunne ekstaasia kun saa lihapatukan sisäänsä, ei se aiheuta laukeamista. Nainen voi tunkea vaikka makkaran itseensä, ei sekään tunnu miltään. Naiselle ei siis synny mitään kulliriippuvutta, koska kulli ei tuo ekstaasia. Miehelle syntyy pilluriippuvaisuus, koska se tuo laukeamisen.

Mun miehen penis räjähti sperman aiheuttamasta paineesta, kun emme olleet harrastaneet seksiä puoleen vuoteen esikoisen syntymän jälkeen. Nyt olen todella masentunut, koska en saakaan pikkukakkosta, koska mies on nykyään samaa tasoa, kuin eunukki :(

Yhteistyössä