vierailija
Tämä palstauudistus on aivan kamala. Pitää siis häipyä palstalta. Eihän tämä palsta ole muutenkaan vastannut pariin viime päivään....aina teknisiä ongelmia.
Näihin on totuttu ennekin, ja totutaan varmaan taaskin.Muutaman päivän jumitti tämän muutoksen takia.
Niin on. Menee aikaa kun taas tottuu.Näihin on totuttu ennekin, ja totutaan varmaan taaskin.
Ei kun vanhat takas uusien lisäksi.Fuckness! Korjatkaa hymiöt vanhoiksi palstahymiöiksi!
Hitsi mehän ollaan kaikki uusia jäseniä. Kyllä sitä sietäisi saada itsellen kokeneemman arvonimen.Ei kun vanhat takas uusien lisäksi.
Kyllä. Olen ollut täällä 14v. ajan.Hitsi mehän ollaan kaikki uusia jäseniä. Kyllä sitä sietäisi saada itsellen kokeneemman arvonimen.
Alapeukutuksen mahdollisuus näköjään uutena. Sitä pidän hyvänä.Joo, meikäkin on ööö 5v palstaillut, ja tällä nimimerkillä ainakin yli vuoden, joten jotain tittelii tänne kans.
No kai tää tästä kehittyy ja menee ajan tasalle. Katsotaan parin päivän päästä.
Viety näköjään. Piti laittaa uusi.Missä mun avatar on?! Ja miks en muka saa pommittaa viestejä alle 11sek välein?! HV!
Näkyyhän se tuossa oikeassa ylänurkassa. Itselle.Missä mun avatar on?! Ja miks en muka saa pommittaa viestejä alle 11sek välein?! HV!
Kyllä mä pystyn jos nyt ymmärsin oikein...Ei ole muuta mahdollisuutta vastata kuin kopioida edellinen viesti omaan vastauskenttään (paitsi jos poistaa sen niinkuin minä nyt tein.). Tykkäämisistä ei tule mitään viestiä itselle.
Mitä järkeä jos vain itse näkee kuvan.Niin ja näkyy, itselleni. Avatarin kuuluisi kai näkyä muuallekin? No..ehkä tuo muuttuu.
Voidaan katsella itseämme. <3Mitä järkeä jos vain itse näkee kuvan.
Katoppa asetuksia. Sen voi poistaa.Täällä on jotain aktiivisuuspisteitä ja kun katsoo profiilia niin näkyy mitä ketjua on millonkin katsellut! En enää voi esittää, etten ole nähnytkään joitain ketjuja ja kommentteja. HALUAN ESITTÄÄ!