Minkälaista "älyllistä keskustelua" kaipaat?Noin päin se voi toimia, naiset yleensä joustavat rakkauden edessä.
Kyllä ne yliopistolaiset miehet on pahimpia valkkaamaan. Harrastaessani nettitreffejä, lääkäriopiskelijat, valtiotieteen opiskelijat jne. antoivat rukkaset heti kun paljastui mitä tein työkseni. Muu orastanut älykäs keskustelu tyssäsi heti siihen!
Myöhemmin korkeakoulut tuli käytyä, minulla alhaisesti koulutettu mies. Suhde toimii, mutta emme paljon keskustele älyllisesti, se harmittaa joskus.
Miehet kyllä syynäävät varallisuuden ja koulutuksen elämänkumppania etsiessään.
Mitä mietit maailmankaikkeuden synnystä?Ihan tavallista keskustelua, esim. vaikka uskosta tai maailmankaikkeuden synnystä. Joskus saunanlauteella tulee mietittyä kaikenlaista, silloin olisi mukavaa jos olisi sellainen yleissivistynyt kumppani jolla olisi omia näkemyksiä asioihin.
Mutta jos ei ole koskaan avannut edes yhtä Hawkingin kirjaa tai ollut kiinnostunut mistään muusta kuin autoista elämässään, keskustelu jää aika lyhyeksi.
Niin että amiksen käynyt mies = on kiinnostunut vain autoista? Hohhoijjaa.. Minun avomieheni on amiksen autoasentajalinjan käynyt, mutta eipä tuo paljoakaan kotona autoista puhu. Aloitti teknillisen opiston aikanaan, pärjäsi koulussa todella hyvin. Lukiota kävi myös, mutta totesi ettei ole hänen juttunsa. Halusi käytännönläheisen ammatin, työn jossa tehdään muutakin kuin kulutetaan takamusta toinistotuolissa. Amistason koulutus siis löytyy, mutta ei tuossa miehessä ole mitään junttia. Päinvastoin.. Koulutuksen taso ei määrittele ihmistä mitenkään. Kertoo lähinnä siitä, että mikä elämässä kiinnostaa. Tosin olen ehkä huono vastaamaan tähän, koska amis olen minäkin, ja sellaiseksi jään. On kiinnostuksenkohteet muualla kuin koulutuksessa. Valmistun alalle, joka taatusti työllistää, en halua mitään huuhaa-ammattia yleissivistyksen tai tittelin takia.Ihan tavallista keskustelua, esim. vaikka uskosta tai maailmankaikkeuden synnystä. Joskus saunanlauteella tulee mietittyä kaikenlaista, silloin olisi mukavaa jos olisi sellainen yleissivistynyt kumppani jolla olisi omia näkemyksiä asioihin.
Mutta jos ei ole koskaan avannut edes yhtä Hawkingin kirjaa tai ollut kiinnostunut mistään muusta kuin autoista elämässään, keskustelu jää aika lyhyeksi.
Mahdatko itse tuntea yhtään lestadiolaista? Tuskinpa. He eivät mellasta vaan ovat kaikki rauhallisia ja lainkuuliaisia. Siitä huolimatta heitä tuntuu olevan täysin laillista tölviä mediassa. Mutta sanopa vastaavaa mamuista, vaikka syystäkin, niin heti ollaan että hyssyn hyssyn ei saa leimata ketään vaikka osa mamuista on todellinen ongelma.En usko että nykyaikainen nainen tulisi amissi-miehen kanssa toimeen paria tuntia kauempaa, sekin varmaan tekis tiukkaa.
Mutta eihän noita Suomessa edes ole. Täällä mellastaa lestat ja muut hörhöt joilla jäi kello vetämättä 500 vuota sitten.