Häviääkö mielisairailla se tumma rengas silmien iiriksen ympäriltä pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hulluutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sirkkeli";30851079]Nyt oli kyllä ihan pakko käydä tarkistamassa mielenterveys peilistä. Olen näemmä erittäin terve. Rengas näytti todella tummalta.[/QUOTE]

Toivottavasti näet oikein etkä ole harhainen :D

Tämäkin vielä:
http://www.mycentraljersey.com/story/news/local/middlesex-county/2015/05/15/authorities-searching-milltown-man-mental-health-issues-last-seen-south-brunswick/27378285/

Ai mitä?!

c0560a285dddfb54ef859a1521f1c23b.jpg

Mulla näyttäis olevan rinkula mutta diagnoosejakin löytyy. Ihan saan rauhassa kulkea ap:n ja muiden normi-ihmisten keskuudessa eikä ne ikinä saa tietää että toi yks on hullu, HAH.

[QUOTE="maikku";30851183]Voi vittu ja muakin sen vonkaa työpaikalla just tolla katseella...[/QUOTE]

Ei mun mies käy töissä. Todennäköisesti se vonkaa jotain muita juoppoja tuolla kylillä.

Mut jos joku sua hullun katseella vonkaa niin älä oo missään tekemisissä herranjumala. Munkin mies on pilannut niin monen ihmisen elämän. Ei siihen ole paljoa tarvittu. Joidenkin ei ole tarvinnut mennä edes puhumaan hänelle, riittää kun on olemassa, niin häntä jo häiritsee.

[QUOTE="rrr";30851190]Mulla näyttäis olevan rinkula mutta diagnoosejakin löytyy. Ihan saan rauhassa kulkea ap:n ja muiden normi-ihmisten keskuudessa eikä ne ikinä saa tietää että toi yks on hullu, HAH.[/QUOTE]

Kyllä ainakin psykoottiset sut hulluksi tunnistaa.

Yhteistyössä