Pienet rinnat ei ole sama kuon terhakat rinnat

• Viestiketjun aloittaja Ei ole niin
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon kyllä niin not sexy tän ketjun mukaan. Ei oo pienet. ja pysyy kynä alla.. En mä silti osaa sanoa että "roikkuuko" rinnat.. nännit on silleen kuitenkin enemmän eteen ja ylös kuin alaspäin. Mua ahdistaa nää tissiketjut. Vaikka kuinka kuvittelen, että olen jo niin ohittanut sen epävarman ajan elämästäni ja pystyn hyväksymään itseni sellaisena kuin olen- niin tadaa, näitä lukiessani vanha ystäväni epävarmuus nostaa päätään.

Mä oon kyllä niin not sexy tän ketjun mukaan. Ei oo pienet. ja pysyy kynä alla.. En mä silti osaa sanoa että "roikkuuko" rinnat.. nännit on silleen kuitenkin enemmän eteen ja ylös kuin alaspäin. Mua ahdistaa nää tissiketjut. Vaikka kuinka kuvittelen, että olen jo niin ohittanut sen epävarman ajan elämästäni ja pystyn hyväksymään itseni sellaisena kuin olen- niin tadaa, näitä lukiessani vanha ystäväni epävarmuus nostaa päätään.
Tän perusteella sulla on täydelliset rinnat. Juuri sellaiset, joita tekee mieli suukottaa ja hyväillä. :heart:

• Tykkää
Reactions: poika
ei ymmärrä
Peniksen on kyllä tarkoitus saattaa naisellekin orgasmi siittämisen lisäksi. Vähän niinko pillu naisella, pitää sinne miehen elimen mahtua tai muuten se on sltä osin turhahko. Ei tuu ellei sisään mene.
Eikö peniksen tarkoitus olekaan virtsaamisen mahdollistaminen ja naisen saattaminen raskaaksi? Miten se naisen orgasmi peniksen tarkoitukseen liittyy?

olin sanomassa samaa
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;30841119:
Eikö peniksen tarkoitus olekaan virtsaamisen mahdollistaminen ja naisen saattaminen raskaaksi? Miten se naisen orgasmi peniksen tarkoitukseen liittyy?
No ihan samaa mietin. Toki monet naiset tykkäävät isoista peniksistä, mutta niinpä tykkäävät monet miehetkin isoista rinnoista.

Yhteistyössä