Sähkötupakoitsijoita? Neuvokaa, millainen ois paras ja mistä kannattaa tilata

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
meikkupeikko
Jos ostaa paul saarelta aloituspakkauksen niin ei tartte ressata muistiko ostaa kaikki tarvittavat osat ja nesteet sähkötupakkaan. http://www.paulsaar.com/power-aloituspakkaus.html
 
tyhmäämaksaa
Jos ostaa paul saarelta aloituspakkauksen niin ei tartte ressata muistiko ostaa kaikki tarvittavat osat ja nesteet sähkötupakkaan. POWER Aloituspakkaus - Paulsaar
Se nyt vaan on Tyhmää maksaa liikaa,kuten giganttikin toteaa.
Nuo paulin tuotteet ovat oikeasti niin ylihinnoiteltuja etten koskisi pitkällä tikullakaan.
Aloituspakkauksia saa muualtakin esim Ali tai dx joiden laatu on sama mutta hinnat 2-4 kertaa halvemmat.
 
tilaamassanyt
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäämaksaa;30834299:
Se nyt vaan on Tyhmää maksaa liikaa,kuten giganttikin toteaa.
Nuo paulin tuotteet ovat oikeasti niin ylihinnoiteltuja etten koskisi pitkällä tikullakaan.
Aloituspakkauksia saa muualtakin esim Ali tai dx joiden laatu on sama mutta hinnat 2-4 kertaa halvemmat.
Moikka, mistäs saa noita samoja paulsaaren tuotteita sitten saa edullisemmin/tai vastaavia? olen juuri tilaamassa sieltä kun saa samalla noi nniksalliset nesteet. laitatko linkkiä niin pääsee tilaamaan, ja mielellään joku mistä saa tilata myös nikotiinillisa nesteitä kun noista edellä mainutuista suomikaupoista ei onnistu niin olisi hyvä saada samaan kertaan..
 
sauhuttelija
http://www.aliexpress.com/item/CE4-Electronic-Cigarette-Dual-Kits-CE4-Atomizers-eGo-T-Batteries-E-Cigarette-Starter-Kits-900mAh-1100mAh/1846182862.html
tolla pääset hienosti alkuun
tilaisin myös tämän samalla,niin näet miten paljon eroa noissa tankeissa on.
http://www.aliexpress.com/item/Kanger-Mini-Protank-2-Clearomizer-kits-1-5-mL-Pyrex-Atomizer-mini-protank2-Electronic-Cigarette-with/2025977697.html
Tuo mini protank on itsellä ollut 2 vuotta käytössä,mielestäni paras tankki.
Finnvapelta sitten tilaat vielä mieleiset nesteet ;)
www.Finnvape.com
toki saat Finnvapeltakin hyviä aloituspaketteja mutta ne näytti olevan 40e pintaan...
 
Höyrytellyt vuoden
http://www.aliexpress.com/item/CE4-Electronic-Cigarette-Dual-Kits-CE4-Atomizers-eGo-T-Batteries-E-Cigarette-Starter-Kits-900mAh-1100mAh/1846182862.html
tolla pääset hienosti alkuun
tilaisin myös tämän samalla,niin näet miten paljon eroa noissa tankeissa on.
Kanger Mini Protank 2 Clearomizer kits ,1.5 mL Pyrex Atomizer mini protank2 Electronic Cigarette with 2 wicks-in Atomizers from Consumer Electronics on Aliexpress.com | Alibaba Group
Tuo mini protank on itsellä ollut 2 vuotta käytössä,mielestäni paras tankki.
Finnvapelta sitten tilaat vielä mieleiset nesteet ;)
toki saat Finnvapeltakin hyviä aloituspaketteja mutta ne näytti olevan 40e pintaan...
Älä missään nimessä tilaa tollasta kuraa! Tankit vuotaa ja akku ei kestä! Onhan noi halvempia, mutta niin huonoja että kyllästyt niihin parissa viikossa ja siirryt takas röökiin.

Vertaapa noita näihin Sähkötupakka aloituspakkaus, kaksi nikotiininestettä kaupan päälle. - Paulsaar
 
otahannyt
Alkuperäinen kirjoittaja Höyrytellyt vuoden;30835610:
Älä missään nimessä tilaa tollasta kuraa! Tankit vuotaa ja akku ei kestä! Onhan noi halvempia, mutta niin huonoja että kyllästyt niihin parissa viikossa ja siirryt takas röökiin.

Vertaapa noita näihin Sähkötupakka aloituspakkaus, kaksi nikotiininestettä kaupan päälle. - Paulsaar
Jos kuraa haluaa niin se on juurikin paulsaaren tuotteet,on totta että noi aloitus pakkauksien tankit vuotaa jossain vaiheessa mutta pääsee alkuun hommasa,sen vuoksi linkkasin mukaan tuon kangerin tankin,se on saletisti yksi parhaimpia tankkeja mitä markkinoilta löytyy.
 
Tilaamassanyt
En mä jaksanut noita mistään kiinasta kuitenkaan tilata, joutuis venaa pari viikkoa. Tilasin ton powerin kun sitä joku kehui jo, mutta persilleenhän se meni! Menin tilaamaan pinkin vahingossa, pitää koittaa jos saisi sen muutettua mustaksi, muuten potuttaa. Tulen antamaan tänne palautetta jos laite on sitten kuraa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Timanttikoni
Meikkupeikko
En mä jaksanut noita mistään kiinasta kuitenkaan tilata, joutuis venaa pari viikkoa. Tilasin ton powerin kun sitä joku kehui jo, mutta persilleenhän se meni! Menin tilaamaan pinkin vahingossa, pitää koittaa jos saisi sen muutettua mustaksi, muuten potuttaa. Tulen antamaan tänne palautetta jos laite on sitten kuraa ;)
Toivottavasti pidät siitä, kun varmaan mun suosituksesta päädyit ostamaan! Kantsii laittaa viestii niille esim facessa jos haluut muokkaa tilausta. :)
 
3,5v höyrytellyt
3,5v höyrytelleenä voin sanoa, että ei mitään paul saaria, niihin et saa muualta varaosia.

Kunnon vermeet heti alkuun tai koko höyryttely kaatuu siihen, että laitteet on paskat. Ihan suomestakin saa tilattua kohtuuhintaan ja asiakaspalvelu pelaa. Nestettä saa tilattua myös suomenkieliseltä ja suomalaisten ylläpitämältä sivustolta, ellei mistään puolasta halua tilata.

Kiinasta ei edes saa tilata niksanesteitä.

Toinen vinkki, aina tarpeeksi varaosia ja nestettä kotona, ettei käy niin että jokin loppuu ja sitten kestää ikuisuus saada sitä ja tällä välin sortuu tupakkaan
 
Mä tilaan aina PaulSaarelta asiakaspalvelun ja nopeen toimituksen takia (noin 3 päivää). Mä oon käyttänyt aikasemmin paulin F1 sähkötupakkaa mutta nyt tilasin power sähköröökin.

Mulle on aivan sama mitä tarroja tuotteissa on, kunhan tulee perille. Melkein kaikkihan nykypäivänä on valmistettu kiinassa, niin mitä väliä sillä on?
Poweri on nyt tullut perille ja ollut käytössä melkein kuukauden. Akku kestää pitkään, ei oo tullut vielä kertaakaan palaneen makua ja höyryy tulee paljon. Olen tyytyväinen, kiitän ja kumarran :D
 

Yhteistyössä