Onko joku vika op:ssä ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Eli 3 ongelma on tullut soitin jo sinne ja he alkaa katsoa mistä oikein kysymys. Maksoin noin 2-3kk sitten yhden maksuun ja ei ole todellista se maksu mennyt perintään, vaikka maksoin sen mutta kun heillä ei näy tätä. Sitten eilen 2krt sirsin posti tilille xxx,- eur, mutta vain xxx,- 1krt näy? Sama asia kun joskus täällä jo kertonut että sijoitan mutta sijoitus tili ihan tyhjänä silti vaikka sinnekin rahaa menee joka kk. Onko kenellä ollut vastavia ongelmia :(. Pelottaa jo vaan etukäteen mitä jos kaikki mun maksut ei aina mene perille ja tilinrot ovat aivan oikeita mihin maksan, sekä postiin maksu tapahtu automaatisesti mun tililtä ja samalla tavalla rahasto/ sijoitus.

Olethan varmistanut ne maksut? Käy katsomassa, etteivät ne ole varmistamattomissa, mistä ne eivät mene maksuun ennenkuin ne on varmistettu.

Kaksi täysin samanlaista maksua voi olla ongelma, systeemi voi katsoa, että kyse on yhdestä ja samasta maksusta.

Varmistin ja niin kuin sanoin postiin se siirty ihan automaatisesti. Op:n mielestä kans kaikki pitäisi olla kunnossa, he ihmettelivät miksi ei näy mun maksut tai miksi sijoitus tili tyhjänä vaikka sinne menee automaatisesti toiselta tililtä rahaa.

Mulla valitti myös siitä, kun maksoin samaa maksua kahteen kertaan, ei antanut maksaa koska olin aiemmin maksanut sen epäonnistuneesti (taisin yrittää väärältä op:n tililtäni maksaa missä ei ollut katetta)

Kaikki nyt kunnossa :)

Virhe todellakin on käynyt sekä Osuuspankissa että postissa joku vika on ollut. Yhden laskun kanssa he auttavat myös, on se vaan ikävä joutua taas mustalle liisatelle ei omasta syystä :/.

On se sit jännä että sulle aina sattuu ja tapahtuu näiden(kin) asioiden kanssa... ja aina ilman omaa syytä. Sun täytyy olla maailman epäonnisin ihminen, aina joku vainoaa tai joku menee bisneksessä pieleen tai joku puhuu pahaa selän takana :o

On se sit jännä että sulle aina sattuu ja tapahtuu näiden(kin) asioiden kanssa... ja aina ilman omaa syytä. Sun täytyy olla maailman epäonnisin ihminen, aina joku vainoaa tai joku menee bisneksessä pieleen tai joku puhuu pahaa selän takana :o
Hmm... mielenkiintoista.

Mutta tekevälle aina sattuu :). Jos teen paljon niin tapahtukin enemmän, jos en tee mitään niin harvoin käy vahinkoja. Bisnestäkin ei ole joka aina menisi täydellisesti, jokainen yrittäjä näkee ylä ja ala-mäkejä sekä tasaisia aikoja. Ei minua kukaan vainoa tai ehkä en vaan tiedä jos joku tällä hetkellä vainoaa minua, eikä tietoa puhuko joku selän takia tai ei, se kuka sen tekee on täysin hänen ongelmansa, mun ympärillä jo aikoja sitten ei sellaisia henkilöitä ole, päinvastoin vain mukavia ihmisiä on minun ympärillä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä