LAPPEENRANTALAISET! Onko satamassa lapsille jotain ilmaistoimintaa, ilmaisia laitteita yms? huomenna saimaalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "matkailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos linkistä :) siitä nyt ei vaan selvinnyt onko satamassa ilmaisia huvituksia ja millainen leikkipaikka... jostain luin että kaupungin liikkeistä saa ilmaislippuja laitteisiin, pitäis se mahdollisuus vielä...

No siinä sataman sisäkulmassa, niitten ravintolalaivojen lähellä on iso, hyvin varusteltu leikkipuisto.

Myöhemmin kesällä ois hiekkalinna, mutta se ei ole vielä auki...

no ei se linnake kovin ihmeellinen ole. tai itse tykkään kun olen historia hullu. mutta lapsille ei varmaan juuri mitään anna. siellä on varuskunta alue ja kahvila, pari käsityömyymälää yms. että mikään pelkkä linna se ei ole, vaan ihan toiminnassa oleva alue.
perhepuisto ei sano minulle mitään. en kyllä ole lappeenrantalainen :)
kiva kaupunki, mutta varsinkin kesällä/lämpimällä. en tiedä tekisinkö nyt noin isoa lenkkiä sen takia ;)

Harmi että kaikki aukee vasta viikko meidän reissun jälkeen, huono tuuri. Kertokaahan nyt vielä viime hetken vinkit, onko siellä tai lähi tienoolla mitään missä meidän kannattaa käydä? Ettei kuivu kokoon tämä reissu, kun ns. Kesäajan ulkopuolella reissaillaan..

Harmi tosiaan, ettei reissunne ajoitu kesäkuulle. Silloin ois lasten liikennepuistokin auki, se on tosi kiva paikka, muksut tykkää ajella autoilla ja nurmikolle voi levittää viltin ja popsia eväitä. Ja katujunalla on kiva ajella, mut sekin liikennöi vasta 6.6. alkaen. Lappeenrannassa on just avattu iso kauppakeskus (Iso-Kristiina), jossa tosin en ole itse vielä naapurikaupunkilaisena ehtinyt vierailla.

Linnoituksen alueella on kyllä kiva kävellä kauniilla kesäsäällä, mutta ainakaan vielä tuota omaa 8-vuotiastani ei ole paikka jaksanut kiinnostaa. Se leikkipuisto on ihan vaan leikkipuisto, jonne on kiva piipahtaa, mutta ihan tuollaista lenkkiä en yksinomaan sen takia kyllä ajaisi :-)

Tehkää uusi reissu myöhemmin kesällä!

Yhteistyössä