Neekerit raiskasivat 127 naista ja kidnappasivat 30 lasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neekeröintiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Afrikan maissa toimivista rauhanturvaajista suuri osa on myös afrikkalaisia. Paha on suomalaisen miehen arvuutella heidän ajatuksiaan. Tai olla heidän teoistaan vastuussa.

lainaus ketjun toisessa viestissä olevasta linkistä:

Rauhanturvaajien epäillyt hyväksikäyttötapaukset nousivat julkisuuteen viime kuussa, kun YK:n raportti vuoti julkisuuteen. Sen mukaan ranskalaiset rauhanturvaajat ovat hyväksikäyttäneet ja raiskanneet nälissään olleita lapsia ruoasta ja rahasta Keski-Afrikan tasavallassa.


voihan sitä vaan tietysti sulkea silmänsä ja kuvitella et kaikki paha tulee afrikasta
 
[QUOTE="hmm";30830786]lainaus ketjun toisessa viestissä olevasta linkistä:

Rauhanturvaajien epäillyt hyväksikäyttötapaukset nousivat julkisuuteen viime kuussa, kun YK:n raportti vuoti julkisuuteen. Sen mukaan ranskalaiset rauhanturvaajat ovat hyväksikäyttäneet ja raiskanneet nälissään olleita lapsia ruoasta ja rahasta Keski-Afrikan tasavallassa.


voihan sitä vaan tietysti sulkea silmänsä ja kuvitella et kaikki paha tulee afrikasta[/QUOTE]

Osaatko kertoa, miksi tapaus nousi julkisuuteen? Siksi, että se oli ainutlaatuinen, vai siksi että tekijät olivat poikkeuksellisesti eurooppalaisia?

YK:n raportin mukaan vuonna 2014 raportoitiin 51 tapausta, joissa rauhanturvaajat olivat syyllistyneet seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Luku oli raportin mukaan ennätyspieni (!!!). Tapaukset eivät normaalisti kuitenkaan ylitä uutiskynnystä.

85% hyväksikäytöistä tapahtui Kongossa, Haitissa, Liberiassa ja Etelä-Sudanissa. Näissä maissa rauhanturvaajia oli seuraavasti:

Kongo, eniten näistä maista:
Bangladesh, Egypti, Intia, Nepal, Pakistan, Etelä-Afrikka, Tansania, Uruguay

Haiti, eniten näistä maista:
Brasilia, Nepal, Sri Lanka, Jordan, Argentiina, Chile

Liberia, rauhanturvaajat näistä maista (eniten Nigeriasta):
Beninin, Gambia, Ghana, Guinea-Bissau, Mali, Nigeria, Senegal ja Togo.

Etelä-Sudan, eniten Intiasta, muita maita kymmeniä.

Mutta olin siis liian yksinkertaistava. Ilmeisesti pahalla asialla ovat olleet myös aasialaiset ja eteläamerikkalaiset. Kauas kotoaan lähetetyt sotilaat ostavat seksiä alaikäisiltä ruualla tai pahimmillaan raiskaavat.

Mitä kertoo nykymaailmasta se, että viime vuoden 50 hyväksikäyttötapausta joissa tekijät ovat ei-eurooppalaisia ei kiinnosta ketään, mutta se 1 ranskalaisten tekemä aiheuttaa suuret otsikot?
 
[QUOTE="hmm";30830786]lainaus ketjun toisessa viestissä olevasta linkistä:

Rauhanturvaajien epäillyt hyväksikäyttötapaukset nousivat julkisuuteen viime kuussa, kun YK:n raportti vuoti julkisuuteen. Sen mukaan ranskalaiset rauhanturvaajat ovat hyväksikäyttäneet ja raiskanneet nälissään olleita lapsia ruoasta ja rahasta Keski-Afrikan tasavallassa.


voihan sitä vaan tietysti sulkea silmänsä ja kuvitella et kaikki paha tulee afrikasta[/QUOTE]

Et taida tietää minkä värisiä ranskalaiset rauhanturvaajat ovat...
 

Yhteistyössä