The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Nukuimpas makoisasti ja pitkään. Nyt jos yrittäis heräillä ja sitten jossain vaiheessa lähtis kaupoille ,en tiedä viel et minne mut eiköhän se selviä risteyksessä sit et lähteekö oikeelle vai vasemmalle. Vielä olo on uninen ja töttöröö et rauhassa nyt heräilee ensin,mikäs kiire tässä on kun ei töihin tarvitse mennä.
...huomenia tinkuliini :) :kiss:...nauti vapaapäivästäsi mitä ikinä päivän aikana ehditkään tehdä :)

..joskus on muuten ihan kiva tehdä semmosia seikkailuita juurikin risteyksissä että ei käännykään sinne tuttuun suuntaan vaan karauttaakin ihan toisaalle - sitä voi löytää jotain aivan uutta :)...

Mutta - herätä ittes rauhassa ja hissuksiin, tätä päivää on vielä hyvän matkaa jäljellä :), aurinkoa sulle isosti :kiss:
 
IhQ
Huomenta!

Ohhoh. Heräilin aamulla viiden aikoihin, sit kasin maissa äiti kilautteli whatsappissa + soitti..olin ihan unessa sillon. No, en sit jaksanu nousta sillonkaan viel ja sanoin miehelle että käytkö kattomas lasten aamupalahommia, kuuluivat keittiössä mellastavan :D
Sittenpä nukahdin uudelleen ja hupsis, äiti kilautteli wa:ssa uudelleen..huomasin kellon olevan jo melkein 10!!

Tänään ollaan menossa vanhemmilla käymään, ja äiti sitä hätäili että muistetaan ottaa mummo matkaan täältä kaupungista. :)
 
Huomenta!

Nukuimpas makoisasti ja pitkään. Nyt jos yrittäis heräillä ja sitten jossain vaiheessa lähtis kaupoille ,en tiedä viel et minne mut eiköhän se selviä risteyksessä sit et lähteekö oikeelle vai vasemmalle. Vielä olo on uninen ja töttöröö et rauhassa nyt heräilee ensin,mikäs kiire tässä on kun ei töihin tarvitse mennä.
Hitto ko ois tienny. Oltiin tuolla "isommassa" kaupungissa. Ois voinu tehä kahvitreffit johonki, sillee et lapset ois saanu vaik leikkiä tmv.
 
Päi ja vää.

Nyt sain vissiin ne keskiviikkoiset asiat hoidettua.

Taas kahden kirjaston ohi... :ashamed:

Matkaan lähti mielenkiintoisimpana Jusa Peltoniemen "mestarilaulajat- revyyromaani". En muutoin välttämäti olis salkkuun napannut, mutta kun siinä on Välipohjan ÄijäKööri - ÄäKöö, niin oli ihan pakko!!!
Ja sit tietokirjallisuutta Koiranomistajan sanakirja sekä Ranskalaisen keittiön salaisuudet, jos vaik joskus opettelisin oikeesti kokkaamaan.

Ja sit Seppäsen Perustuslaki Nyt

Ja pari dekkaria, Chandlerin pikkusisko ja Raid ja pelkääjät.

Ja Päätalon Koillismaa.

Kävi asioille ny miten vaan, mut ei ny ihan hukkaan menny tämäkään päivä.
 
On se hienoa...on se niin hienoa että muakin kaivataan...stna kännipäissä vaan! Voi vittu eikö nyt ymmärrä että en haluu sotkeentuu. En osaa ees ilkeesti sanoa mut kauniisti nyt yritin sanoo että ei sotkis mua näihin kuvioihin. Kun ei ihminen tajua että tykkäsin kuin hullu puurosta mut ei sit vaan kelvannut vaan piti mennä ja ottaa toinen. Eipä taida tyttö tietää millasen rontin kanssa kulkee.
Tinkuhan on sellanen että sille voi kännissä kaikki ujeltaa miten niin tykkää jne jne...voi vittu!
Kiitos,helpotti :D
 
On se hienoa...on se niin hienoa että muakin kaivataan...stna kännipäissä vaan! Voi vittu eikö nyt ymmärrä että en haluu sotkeentuu. En osaa ees ilkeesti sanoa mut kauniisti nyt yritin sanoo että ei sotkis mua näihin kuvioihin. Kun ei ihminen tajua että tykkäsin kuin hullu puurosta mut ei sit vaan kelvannut vaan piti mennä ja ottaa toinen. Eipä taida tyttö tietää millasen rontin kanssa kulkee.
Tinkuhan on sellanen että sille voi kännissä kaikki ujeltaa miten niin tykkää jne jne...voi vittu!
Kiitos,helpotti :D
Sellasii ne miehet vähän toisinaan on.. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30828615:
Sellasii ne miehet vähän toisinaan on.. :hug:
Ja varsinkin tää tapaus...mä en tajua sitä,ok tajuan et haluu sitäkin mut en tajuu et miksi se jaksaa kerta toisensa jälkeen kun oon sanonut että älä sotke mua siihen kuvioon. Vieläkin tekee pahaa nähä se toisen kanssa mutta ei vaan tajuu.Ja mä olin valmis sen kanssa ihan suhteisiinkin mutta sit se meni ihan mönkään ja sen jälkeen tää "suhde" on ollut yhtä sekamelskaa. En mä sitä unohda mut vihdoin oon päässyt siihen pisteeseen etten sorru siihen.
Onneks on jotain muutakin mieles niin voin keskittää ajatukset muualle,ainakin joksikin aikaa:xmas:
 
Saa nähä mitä mun sapuskasta tulee...paistoin jauhelihan,lisäsin ruskeita papui ja maustoin sen,sit heitin raa`at makaroonit sekaan ja kippasin vuokaan ja päälle kaks purkkia ruokakermaa,ei ollut maustekermaa vaan tota kevyttä ja paksua...saa nähä mitä tulee...
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Saa nähä mitä mun sapuskasta tulee...paistoin jauhelihan,lisäsin ruskeita papui ja maustoin sen,sit heitin raa`at makaroonit sekaan ja kippasin vuokaan ja päälle kaks purkkia ruokakermaa,ei ollut maustekermaa vaan tota kevyttä ja paksua...saa nähä mitä tulee...
Hyvä siitä tulee :) Me tasitaan jauhelihakiusauksen loppu keskenämme ja sit mä teen pannaria jälkkäriksi/iltapalaksi :p
 
...terkkusii kiukkulenkiltä :D...fillari rupes kenkkuilee ja sillä pääsin vaan kymmenen kilsaa, sentäs kotia asti sieltä kuljetti...sen hylkäsin ja lähdin ravittaan ja purkamaan olotiloja :)

Nyt taas säisäi- meiningillä illan viettoon :)

Ja meiltä on väkeä hävinnyt maailmalle joten tästä tuleekin oudon leppoisa ja äänetön ilta näemmä...ellen mä sitten keksi jotakin :D
 
Saa nähä mitä mun sapuskasta tulee...paistoin jauhelihan,lisäsin ruskeita papui ja maustoin sen,sit heitin raa`at makaroonit sekaan ja kippasin vuokaan ja päälle kaks purkkia ruokakermaa,ei ollut maustekermaa vaan tota kevyttä ja paksua...saa nähä mitä tulee...
Tosta tulee hyvää :)

Mä laitan tonnikala- riisivuokahässäkän tulemaan, se syö jolla on nälkä :)
 
:wave:
Perjantai! Ja huomenna startti kuuden maissu kohti duunia. Ja auto taitaa olla paskana. Tai ei se ainakaan kunnolla kulje. :D Mää otan nyt olusen ja toisenkin ja mökötän. :|
:hug:...elä kauaa viitti mököttää kuitenkaan, menee hukkaa pian hyvät oluset..

Mikäs autolle tuli? Mulla tais kosahtaa fillari, vaihteet rupes temppuileen armottomasti ja melkein sai jo purkutuomion :D...mua niin harmitti mutta kunnon kiukkulenkki auttaa kummasti unohtamaan moiset asiat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä