Neekerit raiskasivat 127 naista ja kidnappasivat 30 lasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neekeröintiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"YK:n rauhanturvaajat olisivat syyllistyneet paikallisten naisten raiskauksiin ja alaikäisten seksuaaliseen hyväksikäyttöön Buniassa Kongossa. Somaliassa joidenkin rauhanturvaajien todettiin kiduttaneen paikallisia asukkaita."

http://www.maailmankuvalehti.fi/node/1763

:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja punavihreä unelma;30828291:
Jos punavihreiden unelmat toteutuvat ovat joukkoraiskaukset arkipäivää Suomessakin...

Ottavat pian mallia puna-armeijasta joka raiskas arviolta 200 000 saksalaista naista 2. maailmansodan loppuvaiheissa.
 
mielenkiintoista muuten et ne ketkä eniten huutelee näistä kamaluuksista joita tuolla tapahtuu, on niitä, jotka tekevät kaikkensa estääkseen näiden uhrien/tulevien uhrien pääsyn turvallisempaan maahan.
 
[QUOTE="hmm";30828322]mielenkiintoista muuten et ne ketkä eniten huutelee näistä kamaluuksista joita tuolla tapahtuu, on niitä, jotka tekevät kaikkensa estääkseen näiden uhrien/tulevien uhrien pääsyn turvallisempaan maahan.[/QUOTE]


Somaliasta tulee Suomeen pääasiassa nuoria raavaita miehiä. Ei ne minusta juuri uhreilta näytä.
 
[QUOTE="hmm";30828322]mielenkiintoista muuten et ne ketkä eniten huutelee näistä kamaluuksista joita tuolla tapahtuu, on niitä, jotka tekevät kaikkensa estääkseen näiden uhrien/tulevien uhrien pääsyn turvallisempaan maahan.[/QUOTE]

Niin justiinsa, ja luulisi niiden nyt olevan tyytyväisiä, kun persut menevät hallitukseen ja ovat mukana päättämässä maahanmuuttopolitiikasta, mutta näköjään sekään ei riitä.

Mä luulen, että ainakin tuo yksi tyyppi hakee vain huomiota, vähän kuin kiukutteleva lapsi..
 
[QUOTE="hmm";30828322]mielenkiintoista muuten et ne ketkä eniten huutelee näistä kamaluuksista joita tuolla tapahtuu, on niitä, jotka tekevät kaikkensa estääkseen näiden uhrien/tulevien uhrien pääsyn turvallisempaan maahan.[/QUOTE]

Ai naiset raiskaavat miehiä jotka sitten joutuvat hakemaan turvapaikkaa Suomesta?
 
[QUOTE="hmm";30828469]eheheh..kyllä niitä naisiakin sieltä tänne tulee, mut ne vaan ei kiinnosta näitä meuhkaajia.Vai kuvitteletteko et ne somali ym naiset ihan vaan ilmestyy suomen katukuvaan jostain?[/QUOTE]

1393139273Lampedusa-migration-008.jpg
 
Jokainen kuvan henkilöistä voi pääty mamuksi Suomeen, ymmärtänet varmaan?

Suurin osa näistä pyrkii Ranskan Calais'n kautta Englantiin, mutta sekin tie on vaikea, sillä EU:n lainsäädännön mukaan turvapaikkaa pitää hakea siinä maassa, johon ensin saapuu.

Italiaan verrattuna Suomessa näillä siirtolaisvirroilla on hyvin vähän vaikutusta suoraan, ja kai olet seurannut hallitusneuvottelijoiden linjauksia tässä asiassa eli tavoite on, että Suomi päättää vapaaehtoisesti siirtolaisten ottamisesta, vaikka komissio on esittänyt vastuun jakamista.
 
Suurin osa näistä pyrkii Ranskan Calais'n kautta Englantiin, mutta sekin tie on vaikea, sillä EU:n lainsäädännön mukaan turvapaikkaa pitää hakea siinä maassa, johon ensin saapuu.

Italiaan verrattuna Suomessa näillä siirtolaisvirroilla on hyvin vähän vaikutusta suoraan, ja kai olet seurannut hallitusneuvottelijoiden linjauksia tässä asiassa eli tavoite on, että Suomi päättää vapaaehtoisesti siirtolaisten ottamisesta, vaikka komissio on esittänyt vastuun jakamista.
Ilmankos britit lopettavat mamujen tulonsiirrot.

Italia lähettää veneellä tulleet mamut vapaasti kulkemaan Eurooppaan ja osa heistä rantautui Suomeenkin.
 
Pistäpä malliksi kuva veneestä joka on täynnä naisia ja lapsia.

Alla kerrotaan aluksesta, jossa oli 75 alaikäistä, joista 25 oli pikkulapsia, sekä viisi raskaana ollutta naista.

Immigrazione: sbarcati a Napoli,5 donne incinte e 25 bambini - Politica - ANSA.it

Tässä kuvia.

Immigrazione, le foto del relitto della strage nel Canale di Sicilia - Panorama

Refugees caused Libya vessel to capsize by all rushing to the same side | Daily Mail Online

Voit varmaan itsekin kuvia hakea, kun asia tuntuu olevan sinulle sydäntä lähellä :)
 
tuli tää ketju mieleen ja sanat nuori raavas mies, kun näin tän uutisen:

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/kun-ihmiselamalla-ei-ole-arvoa-nalkiintyneita-venepakolaisia-tyonnetty-takaisin-merelle/5094008
 

Yhteistyössä