N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Neekereiden mielestä joukkoraiskaaminen on kivaa poikien puuhaa..."YK:n rauhanturvaajat olisivat syyllistyneet paikallisten naisten raiskauksiin ja alaikäisten seksuaaliseen hyväksikäyttöön Buniassa Kongossa. Somaliassa joidenkin rauhanturvaajien todettiin kiduttaneen paikallisia asukkaita."
Nainen, taakse poistu | Maailman Kuvalehti
![]()
Neekereiden mielestä joukkoraiskaaminen on kivaa poikien puuhaa...
kohta tapahtuu varmaan myös suomessakin kun suvakit rahtaa noita tänne niin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja punavihreä unelma;30828291:Jos punavihreiden unelmat toteutuvat ovat joukkoraiskaukset arkipäivää Suomessakin...
Ai naiset raiskaavat miehiä jotka sitten joutuvat hakemaan turvapaikkaa Suomesta?
Pistäpä malliksi kuva veneestä joka on täynnä naisia ja lapsia.Juu, tuo onkin ainoa alus, jolla näitä ihmisiä on saapunut.. tiedät itsekin, että useissa on mukana ollut myös naisia ja lapsia, mm. siinä, josta ihmisiä putosi mereen ja hukkui ihan hiljattain.
Jokainen kuvan henkilöistä voi pääty mamuksi Suomeen, ymmärtänet varmaan?
Ilmankos britit lopettavat mamujen tulonsiirrot.Suurin osa näistä pyrkii Ranskan Calais'n kautta Englantiin, mutta sekin tie on vaikea, sillä EU:n lainsäädännön mukaan turvapaikkaa pitää hakea siinä maassa, johon ensin saapuu.
Italiaan verrattuna Suomessa näillä siirtolaisvirroilla on hyvin vähän vaikutusta suoraan, ja kai olet seurannut hallitusneuvottelijoiden linjauksia tässä asiassa eli tavoite on, että Suomi päättää vapaaehtoisesti siirtolaisten ottamisesta, vaikka komissio on esittänyt vastuun jakamista.
Pistäpä malliksi kuva veneestä joka on täynnä naisia ja lapsia.
Ilmankos britit lopettavat mamujen tulonsiirrot.
Italia lähettää veneellä tulleet mamut vapaasti kulkemaan Eurooppaan ja osa heistä rantautui Suomeenkin.