Halla-aho pitää uuden hallituksen maahanmuutto-ohjelmaa hyvänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tavoitteet saavutettu:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä sinä et huomaa, mutta minusta tuossa tekstissä on kyllä ristiriita.

"Aivan kärkeen on sanottava jotakin ennakko-odotuksista. Monilta perussuomalaisten kannattajilta on tullut sellaista viestiä, että ...

a) hallitukseen on mentävä, muu on äänestäjien pettämistä.

b) vaaliohjelmasta on pidettävä tiukasti kiinni, muu on äänestäjien pettämistä."

Ja viimeinen lause:

"Kaikkea haluamaamme emme ole paperiin saaneet, mutta ei kukaan asiaa tarkemmin pohtiva varmaan sellaista odottanutkaan."

Vai tarkoittiko Halla-Aho, että äänestäjät eivät ole asiaa kovin tarkasti pohtineet?

Alkuperäinen kirjoittaja hyvähyvä;30827417:
Suomeksihan tämä tarkoittaa sitä, että vanhan hallituksen maahanmuuttopolitiikka oli huonoa ja uuden hallituksen on hyvää.

Niin kai. Minä en ole väittänyt aiempien hallitusten maahanmuuttopolitiikkaa hyväksi.

Pointti onkin se, että joko perussuomalaiset ovat ilmaisseet asian vaalityössä tosi huonosti tai sitten he tekevät nyt hallituksessa päinvastaista politiikkaa, kuin oli tavoite.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30827429:
Niin kai. Minä en ole väittänyt aiempien hallitusten maahanmuuttopolitiikkaa hyväksi.

Pointti onkin se, että joko perussuomalaiset ovat ilmaisseet asian vaalityössä tosi huonosti tai sitten he tekevät nyt hallituksessa päinvastaista politiikkaa, kuin oli tavoite.

Ai persut ovat ilmaisseet ennen vaaleja tavoitteekseen tehdä huonoa maahanmuuttopolitiikkaa: kuka persu ja milloin on niin sanonut"

Komromissejä on vai pakko tehdä jos tahtoo olla hallituksessa mukana.
Mikään puoleista ei saa läpi kaikkia tavoitteitaan, vaan kaikki(IHAN KAIKKI) joutuvat tekemään komromisssejä.
Näin saadaan se hallitus yleensäkkin aikaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30827385:

Taitaa Arhinmäellä vaihtua ääni kellossa siinä vaiheessa, kun hallitusohjelman perusteella esim. turvapaikanhakijoille asetetaan toimeentulo- ja asuntoedellytys perheenyhdistämisessä, ulkomaan kansalaisten sosiaalietuuksia karsitaan ja ulkomaalaisia aletaan karkottaa Suomesta toistuvan toimeentulotukeen turvautumisen vuoksi (kun viranomaisten välinen tiedonvaihto mahdollistuu).

Kun näiden muutosten vuoksi Suomeen kohdistuva turvapaikanhaku- ja muu sosiaaliperusteinen maahanmuutto putoaa murto-osaan nykyisestä niin sitten ollaankin syyttelemässä hallitusta natseiksi tms. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hyvähyvä;30827434:
Ai persut ovat ilmaisseet ennen vaaleja tavoitteekseen tehdä huonoa maahanmuuttopolitiikkaa: kuka persu ja milloin on niin sanonut"

Missä sanoin, että tavoite on ilmaistu tuolla tavalla? Melkoisen selkeästi puhuttiin maahanmuuton kustannusten leikkaamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30827453:
Missä sanoin, että tavoite on ilmaistu tuolla tavalla? Melkoisen selkeästi puhuttiin maahanmuuton kustannusten leikkaamisesta.

Maahanmuuttajien hyvä kotoutuminen on maahanmuuton kustannusten leikkaamista. Miten sun on niin vaikea tajuta näin yksinkertaista asiaa?

Alkuperäinen kirjoittaja hyvähyvä;30827462:
Maahanmuuttajien hyvä kotoutuminen on maahanmuuton kustannusten leikkaamista. Miten sun on niin vaikea tajuta näin yksinkertaista asiaa?

No tätähän minä täällä ennen vaaleja yritinkin selittää. Kas kun nyt vasta tämäkin tajutaan. :D

[QUOTE="dkn";30827439] ulkomaan kansalaisten sosiaalietuuksia karsitaan ja ulkomaalaisia aletaan karkottaa Suomesta toistuvan toimeentulotukeen turvautumisen vuoksi (kun viranomaisten välinen tiedonvaihto mahdollistuu). [/QUOTE]

Edelleenkö joku luulee että näin tulee tapahtumaan? :D Onko se rikos nostaa toimeentulotukea toistuvasti? Edelleen, jos ulkomaan kansalaisten sosiaalietuuksia karsitaan niin kyllä ne suomalaisten etuudetkin joutuvat saman leikkurin alle.

Edelleenkö joku luulee että näin tulee tapahtumaan? :D Onko se rikos nostaa toimeentulotukea toistuvasti? Edelleen, jos ulkomaan kansalaisten sosiaalietuuksia karsitaan niin kyllä ne suomalaisten etuudetkin joutuvat saman leikkurin alle.

Ulkomaalaislain mukaan mamu jonka toimeentulo perustuu sossurahaan voidaan karkottaa. Pykälä on ollut kuollut kirjain ja saas nähdä aletaanko seuraavan hallituksen aikana lakia noudattamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nähtäväksi jää;30827483:
Ulkomaalaislain mukaan mamu jonka toimeentulo perustuu sossurahaan voidaan karkottaa. Pykälä on ollut kuollut kirjain ja saas nähdä aletaanko seuraavan hallituksen aikana lakia noudattamaan.

No ei tietenkään aleta jos tällainen pykälä oikeasti on olemassa.

Edelleen, jos ulkomaan kansalaisten sosiaalietuuksia karsitaan niin kyllä ne suomalaisten etuudetkin joutuvat saman leikkurin alle.

Mielenkiintoinen porttiteoria, mutta valitettavasti täysin perustelematon ja esittäjänsä kaltaisesti huuhaata.

Tai ehkä vihervasemmistolla on esittää joku Suomen allekirjoittama kansainvälinen ihmisoikeussopimus, jonka mukaan ulkomaalaisille tulee maksaa samanlaista sosiaaliturvaa kuin suomalaisille? :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyvähyvä;30827486:
Sinähän olet sitten ollut koko ajan persujen linjoilla.

Niin, en minä persuja vastaan ole ollut missään vaiheessa, paitsi siinä, että ovat olleet liikaa yhden asian ympärillä. Mutta näille palstavaahtoajille olen kyllä yrittänyt selittää, ettei maahanmuuttopolitiikka nyt ole ihan sitä, että laitetaan rajat kiinni ja lopetetaan kaikki maahanmuuttoon liittyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30827491:
Niin, en minä persuja vastaan ole ollut missään vaiheessa, paitsi siinä, että ovat olleet liikaa yhden asian ympärillä. Mutta näille palstavaahtoajille olen kyllä yrittänyt selittää, ettei maahanmuuttopolitiikka nyt ole ihan sitä, että laitetaan rajat kiinni ja lopetetaan kaikki maahanmuuttoon liittyvä.

Kuka muka on vaatinut rajoja kiinni ja niin edelleen?

Mielenkiintoinen porttiteoria, mutta valitettavasti täysin perustelematon ja esittäjänsä kaltaisesti huuhaata.

Tai ehkä vihervasemmistolla on esittää joku Suomen allekirjoittama kansainvälinen ihmisoikeussopimus, jonka mukaan ulkomaalaisille tulee maksaa samanlaista sosiaaliturvaa kuin suomalaisille? :D

Kyse ei ollutkaan siitä etteikö niin teoriassa voisi tehdä. Niin ei tule kuitenkaan käytännössä tapahtumaan, kyllähän se tiedetään. Perussuomalaisia kun on vähemmistö kansasta. Leikkuri leikkaa kaikilta tukia yhtäläisesti. Syntyperän mukaan ei enemmistö suomalaisista halu ihmisiä erotella. Toisekseen maksavathan ulkomaalaisetkin Suomeen veroa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvähyvä;30827571:
Kerro kun tunnut tietävän.

Sinä oletat, että minä tunnen kaikki täällä palstailevat? Minähän en voi tietää, keitä nämä kirjoittajat ovat olleet.

Miksi sinä kyselet tällaista? Mikset voi vain uskoa, kun sanon, että tällä palstalla nimettömät ovat tällaista huutaneet? Onko se sinusta jotenkin mahdottomuus? Jos taas et minua usko, niin mitä merkitystä silläkään on tässä keskustelussa? Kaikki ovat nyt onnellisia, kun maahanmuuttopolitiikka korjaantuu ja pakolaisia tulee Suomeen edelleen, eikös?

Yhteistyössä