The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kumpi on muuten fiksumpaa jos on tilannut laskulle...palauttaa ja siin samalla tilaa jotain tilalle vai lähettää koko roska takas ja tehdä uus tilaus? kun tos viimeses joutuu maksaa uudet posti kulut mutta sit taas oon kokenut ton vaihtamisen aina kauheen vaikeeks ja siinä kestää ja sit pitää laskea taas et mitä pitänyt ja mitä ei ja pitää huoli ettei maksa liikaa.
 
Viimeksi muokattu:
IhQ
Kumpi on muuten fiksumpaa jos on tilannut laskulle...palauttaa ja siin samalla tilaa jotain tilalle vai lähettää koko roska takas ja tehdä uus tilaus? kun tos viimeses joutuu maksaa uudet posti kulut mutta sit taas oon kokenut tona vaihtamisen aina kauheen vaikeeks ja siinä kestää ja sit pitää laskea taas et mitä pitänyt ja mitä ei ja pitää huoli ettei maksa liikaa.
Jos empiltä tilaat, eiks niiden postarit oo aika kalliit, joku kymppi/lähetys?
Sikäli ehkä vaihtaisin/tilaisin vaan tilalle muuta. Helpompaa se ehkä olis, et laittaa vaan takas ja tilaa uudelleen..joten, miusta ei paljoakaan apua taas ole :D
 
Jos empiltä tilaat, eiks niiden postarit oo aika kalliit, joku kymppi/lähetys?
Sikäli ehkä vaihtaisin/tilaisin vaan tilalle muuta. Helpompaa se ehkä olis, et laittaa vaan takas ja tilaa uudelleen..joten, miusta ei paljoakaan apua taas ole :D
ku tyhmä olin enkä tilannut useempaa kokoa niinkuin yleensä ja nyt kun selailin lisää niin voi kun siellä olis sitä ja tätä ja tota mitä vois tilata...joita sitten lähettää takas :D
 
Just tultiin kentältä. Tulevia Ronaldoja ja Messejä oltiin kattelee. On ne vaan niin söpöjä nuo pienet ku juoksentelevat pallon perässä, mäki haluun pelata jalkapalloa. Miks mulla on typerä vuorotyö ja rikkinäinen selkä, etten voi mitään säännöllistä ryhmäliikuntaa harrastaa? :( :D
 
...alkuiltoja :)...

Taas saan huokailla tuon lämpimän sävyisen ilta- auringon vuoksi :heart:...ulkona on niin kaunista ja vihreetä, sade tuoksuu vielä ilmassa :)

Itellä on kyllä jälleen niin bueno ja letkee olotila, se ässällä alkava paikka toimii isosti :heart:..ja nyt vain pyörin keskellä tätä meijen älämölötystä ja tilannerikkautta...

Ja voi apua sentään, mä oon tainnu saada yliannostuksen Robinista :D..tää yks pumppuosastoonsa jonkinlaisen ensimmäisen osumansa saanut on sitä huudatellut pitkin päivää ja ollut niin veikeen vilpertin näköinen ja oloinen :)...ihana poika :heart:
 
Jessus mun alaselkä on kipee,mää pysty ees istumaan kunnolla.Ihan kun olis joku 8kymppinen vanha ja raihnanen mummo.
Pistäpä kunnon venyttelysessiot menemään tinku :) - avaa kivasti paikkoja ja saat lisää liikkuvuutta :)

Katopa vaikka tuolta pari liikettä alaselkään ja sivupalkista löydät muutenkin lisää venytysliikkeitä mitkä on ihan hyväksi ruodolle :)

Alaselän venytyksen kaksi variaatiota | Sykesport.fi


...ite meinaa viruttelen parhaillaan tässä samalla...
 
Puhuinkin vaan itestäni,en susta tohjoselkä :D:hug:
Susta saa mummoo tekemälläkään...tai no ehkä joskus 20vuoden päästä :D
Silloin mä mahdollisesti olen jo kirjaimellisesti mummo tai ehken halua olla mummo-nimikkeellä alle 50-vuotiaana mut joku semmonen kuitenkin :D
Koskakohan opin ajoissa keväällä käyttää aurinkorasvaa? Tunti kentän laidalla ja naama palanut :/
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä