V
Väsyttäääää
Vieras
2,5-vuotiaan kanssaon elämä yhtä uhmaa, kiukkua, itkua, huutoa, raivoamista ja tyytymättömyyttä. Mikään ruoka ei kelpaa, heittelee ruokia, tavaroita, pukeminen on hankalaa, potalla käynti hankalaa... Tuntuu että olen itse jo aamulla puoli tuntia heräämisen jälkeen ihan loppu.
En jaksa tätä enää. Kuinka kauan tätä kestää ja etenkin: MITEN TÄTÄ VOI JAKSAA?
On tosi väsyttävää kun joutuu pelkäämään että uhmaikäinen rikkoo jotain kiukutellessaan, ja toisaalta arki ei suju enää tämän uhman takia ollenkaan. Lopulta menee sitten siihen, että väsyneenä huudan itsekin lapselle, kun EN VAAN JAKSA. Enkä keksi enää mitään, millä tuota jatkuvaa kiukuttelua saisi rauhoitettua.
Olin suunnitellut hoitavani vähän pitempään kotona, mutta nyt hain päivähoitopaikkaa, koska en jaksa kokopäiväistä kiukuttelua enää.
En jaksa tätä enää. Kuinka kauan tätä kestää ja etenkin: MITEN TÄTÄ VOI JAKSAA?
On tosi väsyttävää kun joutuu pelkäämään että uhmaikäinen rikkoo jotain kiukutellessaan, ja toisaalta arki ei suju enää tämän uhman takia ollenkaan. Lopulta menee sitten siihen, että väsyneenä huudan itsekin lapselle, kun EN VAAN JAKSA. Enkä keksi enää mitään, millä tuota jatkuvaa kiukuttelua saisi rauhoitettua.
Olin suunnitellut hoitavani vähän pitempään kotona, mutta nyt hain päivähoitopaikkaa, koska en jaksa kokopäiväistä kiukuttelua enää.