The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Töllöttimestä ei tu tänään mitään mun makuuni ennen Beckiä.

Pitääkö siis kattoa toi lätkämatsi? En kyl enää lähde kaupalle hakemaan lätkäkaljoja.
Päättyykö noi kisat ennen juhannusta? Et uskaltaa vielä joskus mennä nurkkabaariin ilman, et kaikki huutaa ööääämööääpaitsio.
 
Töllöttimestä ei tu tänään mitään mun makuuni ennen Beckiä.

Pitääkö siis kattoa toi lätkämatsi? En kyl enää lähde kaupalle hakemaan lätkäkaljoja.
Päättyykö noi kisat ennen juhannusta? Et uskaltaa vielä joskus mennä nurkkabaariin ilman, et kaikki huutaa ööääämööääpaitsio.
Pitää tietty kattoa, miten röykytetää Veli rys.. siis Venäjää.

Kisat loppuu sunnuntaina. Että sitte voit hyvillä mielin mennä taas nurkkabaariin..
 
...oi ette tiiä miten ihanasti nytjustiinsa ropottelee toi sade :heart:..ja ilta hiipii hissuksiin, on semmonen jännä hämäryys jo :)

Nää mun ipanat taitaa olla jotain merenneitoja ja merenpoikia, kun ovat niin sinut vedessä...ja meillä viimeinenkin lähti uimaan :)

Iltahöpötyksiä siis menossa ja olemista ja tunnelmoimista...aika hyvin tiistai- illaksi :heart:
 
Laitoin lapsoset sänkyyn, huomenna palaillaan taas normiarkeen ja ihmetellään sitte joskos jossain vaiheessa joku muu laattaa tai sitte, että mikähän mahto olla.

Voihan Venäjä-Suomi ja aamuvuoro, ei oikeen sovi yhteen, saattaa olla että pitänee luovuttaa jossain kohden peliä, ettei oo ihan kuollu töissä huomenna, toki yks päivä menee vähä vähemmilläkin unilla :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä