"hmm"
Meillä monta kertaa viikossa tilanne että ruoka ei kelpaa..leipää kyllä söis.. suututtaa tilanne ja toivoisin neuvoja miten suhtautua tilanteeseen.
No eihän kukaan kylässä kehtaa sanoa että oli pahaa. Itse muistan useankin kyläpaikan jossa tuli oksennusta suuhun mutta ne vaan nielaistiin.Ne on nuo teinit veikeitä. Kotona nyrpistellään ja nokkaa nostetaan, mutta kyllä sitä ollaan niin mielin kielin kun vieraassa paikassa ollaan. Hyväksytään tarjoilut ja muut ja vielä kehaistaan miten hyvää oli.
Taitaa olla semmoinen yleinen kapina vaan vanhempia kohtaan. Muistelkaapa itseänne.
Ei todellakaan ole huono sääntö, vaan tuo auttaa oppimaan normaalielämän taitoja. Lisäksi ruoka saattaa olla jopa hyvää jos sen tekee itse.Alkuperäinen kirjoittaja meillä;30815555:Todella tyhmä sääntö!! Jos ei tykkää niin sitten rangaistaan aivan älyttömällä rangaistuksella. Mitä jos teinisi sanoo ettei ne todellakaan kokkaa niin mitä sitten teet??? Käyt kimppuun vai?? Kun ne ruuat on ruokia niin en mä ymmärrä kyllä ongelmaa siinä vaikka joku söisi aina samaa ruokaa. Mä olen joutunut pakosta syömään kotona paskaruokaa enkä sitä enää syö enkä pakota lapsianikaan syömään paskaruokaa. Koettakaa ymmärtää että ruuastakin voi tulla traumaattisia kokemuksia. Mä tiedän monia joita inhottaa kaikki ruokalat ja niissä tarjotut ruuat ja koulun ruokalat on niitten alku.