Relaatio 49

  • Viestiketjun aloittaja enbis
  • Ensimmäinen viesti
???
[QUOTE="maija";30812737]Siirrytäänkö antropologiaan? Sieltä puuttuu

Li--- 15
Li--- ja Ch----- Da---- välinen 4+8
Va--- 7
Di.. ja.. 5
La----- 5+4
Br.. Ma.. 10[/QUOTE]

Mulla ei vielä edes ole siellä tällaisia paikkoja auki kuin noi pari ekaa listaamaasi. Tää ruutu on mulla myös melkein tyhjä, samoin kuin tongue twisters eli musta ei tässä ole apua.
 
???
[QUOTE="maija";30812737]Siirrytäänkö antropologiaan? Sieltä puuttuu

Li--- 15
Li--- ja Ch----- Da---- välinen 4+8
Va--- 7 --- vaaleanpunertava kasvi
Di.. ja.. 5
La----- 5+4
Br.. Ma.. 10[/QUOTE]

Olipas yksi sittenkin.
 
"muuan"
[QUOTE="maija";30812737]Siirrytäänkö antropologiaan? Sieltä puuttuu

Li--- 15 varpuslintu, jos oikeassa sanassa
Li--- ja Ch----- Da---- välinen 4+8 Löytyy kuvasta sieltä Darwinin wikistä
Va--- 7 varpukasvi
Di.. ja.. 5
La----- 5+4
Br.. Ma.. 10[/QUOTE]

Itselläni puuttuu se pääsanasta lähtevä 9+10 ja se p.. lähtevä 21
 
???
[QUOTE="maija";30812737]Siirrytäänkö antropologiaan? Sieltä puuttuu

Li--- 15
Li--- ja Ch----- Da---- välinen 4+8
Va--- 7
Di.. ja.. 5 --- katso enkkuwikistä, siellä on listattuna muita vastaavia kuin se tän yläpuolella oleva sana
La----- 5+4
Br.. Ma.. 10[/QUOTE]

toinenkin
 
???
[QUOTE="muuan";30812765]Itselläni puuttuu se pääsanasta lähtevä 9+10 ja se p.. lähtevä 21[/QUOTE]

Eräs puolalaissyntyinen antropologi, mutta sen nimi on tässä kirjoitettu yhden kirjaimen osalta väärin, eli ilman erikoismerkkiä.
 
"maija"
[QUOTE="muuan";30812765]Itselläni puuttuu se pääsanasta lähtevä 9+10 ja se p.. lähtevä 21[/QUOTE]

9+10 löytyy antropologian wikistä, henkiö. Ei onnistu kopioimalla kun yksin kirjain on erilainen wikissä ja relaatiossa.
P.. 21 löytyy myöskin wikistä suomalaisia puumaisia kasvilajeja listasta.
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30812904:
siis en saa sinne ruoka ruutuun mitään :O
Mulla on ihan sama ongelma. Syödäänkö meillä niin eri ruokia kuin tekijän kotona? :D

Tuo aterian päätös mulla onkin ja siitä ylös menee yksi ketju, mutta se loppuu lyhyeen.

Onko vinkkiä ju 10 siellä yläreunassa? Pääsanasta 14 tai 5? Vai oliko ne just niitä mitä vinkattiin äsken enkä vain vielä ole tajunnut? :D
 
Mulla on ihan sama ongelma. Syödäänkö meillä niin eri ruokia kuin tekijän kotona? :D

Tuo aterian päätös mulla onkin ja siitä ylös menee yksi ketju, mutta se loppuu lyhyeen.

Onko vinkkiä ju 10 siellä yläreunassa? Pääsanasta 14 tai 5? Vai oliko ne just niitä mitä vinkattiin äsken enkä vain vielä ole tajunnut? :D
mulla ei siis oo ruokaruudussa yhtään sanaa :D
eli siis mikä ju...?
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30812985:
mulla ei siis oo ruokaruudussa yhtään sanaa :D
eli siis mikä ju...?
Varmaan tulit siitä vo sanasta ylös? Se seuraava siitä liittyy leipomiseen.

Pääsanasta oikealle lähtee se mikä päättää aterian, siitä pääsee ylöspäin parin sanan kautta sinne ju 10 joka multa edelleen puuttuu.
 
"ÄrKoo"
[QUOTE="maija";30812796]9+10 löytyy antropologian wikistä, henkiö. Ei onnistu kopioimalla kun yksin kirjain on erilainen wikissä ja relaatiossa.
P.. 21 löytyy myöskin wikistä suomalaisia puumaisia kasvilajeja listasta.[/QUOTE]


Valitettavasti rellueditori ei tunnistanut sitä "outoa ällää" niin piti laittaa ilman erikoismerkkiä... :(

Ja ehkä meillä syödään erilaisia ruokia... :D Nää on siis nää ruokaruoat niin perustavan tavallisia et ihan hävettää etten keksinyt mitään entrecotea tai muuta. :D

Ootte saanut ihan sikahyvin ratkottua, mä oon ihan yllättynyt. :D <3
 
no ohhoh
[QUOTE="ÄrKoo";30813066]

Ja ehkä meillä syödään erilaisia ruokia... :D Nää on siis nää ruokaruoat niin perustavan tavallisia et ihan hävettää etten keksinyt mitään entrecotea tai muuta. :D

Ootte saanut ihan sikahyvin ratkottua, mä oon ihan yllättynyt. :D <3[/QUOTE]

kiva kun tsemppailet.

Mutta oikeasti vähän outo kuvio että tekijä joutuu täällä kannustelemaan ratkojia. Ja selittelemään omia taustakuvioitaan.

Avun tarve? Lie?
 
???
kiva kun tsemppailet.

Mutta oikeasti vähän outo kuvio että tekijä joutuu täällä kannustelemaan ratkojia. Ja selittelemään omia taustakuvioitaan.

Avun tarve? Lie?
Tekijä on kyllä käynyt neuvomassa ratkojia joissain muissakin relaatioissa, eikä tässä tapauksessa kukaan edes ole pyytänyt tekijältä mitään neuvoja tai kannustusta.

Musta vähän outo kuvio, että pitää kommentoida näin kovin penseästi tätä peliä. Jos tämä relaatio ei maistu, niin sinne on näemmä taas tullut uusi, joten ehkä se on enemmän sinun makuusi.
 
???
[QUOTE="maija";30813231]Ruokaruudussa mulla on aika paljon, mutta paljon myös puuttuu :D

Pääsanasta 14 ja 5 --- vitonen on tunne että pitää syödä
Jä--------- 6 ja 13 --- kutonen on makeaa
Pä------ 12 ja 9+2+10
Al------ 10
Al-- 5 ja se pitkä

Autan takaisin :)[/QUOTE]

Onko sulla ruokaan pääsanasta 8?

Tai bodymodiin K.H. 5+6 tai T.S. 8?

Tai rahayksikköön kom-eu väliset kolme?

Tai tongue twisteriin se 5+5 pääsanasta?


Mä lähden suihkun kautta unille, mut jospas noilla vinkeillä pääsisi sit huomenna eteenpäin.
 

Yhteistyössä