Relaatio 49

• Viestiketjun aloittaja enbis
  • Ensimmäinen viesti
"tsirp"
ilmeisesti olen samalla aaltopituudella tekijän kanssa olen monta sanaa saanut
Onhan naurettavaa toisten arvostelu voihan sitä yrittää jotain muutakin välillä ei saa kaavoihin kangistua
Aina voi itse tehdä paremman ei oo pakko jos ei haluu tehdä valmiiksi rellui
ny vähän jumittaa

"Pelaaja"
Tuolla Bodymodification ruudussa on se Läv... josta lähtee monta sanaa. Kertoisiko joku mistä lähden noita hakemaan, koska ala on täysin tuntematon. Löytyvätkö nuo sanan wikistä vai jostain muualta?

"maija"
[QUOTE="Pelaaja";30811133]Tuolla Bodymodification ruudussa on se Läv... josta lähtee monta sanaa. Kertoisiko joku mistä lähden noita hakemaan, koska ala on täysin tuntematon. Löytyvätkö nuo sanan wikistä vai jostain muualta?[/QUOTE]

Erilaisten lävistysten nimiä. Ainakin osa löytyy wikistä.

"maija"
[QUOTE="maija";30811440]Saisinko vinkkiä (rautalankaa) siihen Bodymodification ruudun va--- ja it-- väliseen 5+3+4?
En löydä/keksi mitään kappaletta siihen.[/QUOTE]

Keksinpä sittenkin :D

???
Kokeillaas tätä välillä, jos täällä sujuisi paremmin. Tahkosin tuon aiemman relaation eilen puoliväliin, mut nyt sekin alkoi tökkiä enkä jaksa vielä lukea sen relaation vihjeketjua.

Pääsitkö TT eteenpäin siitä bodymod ruudusta?

Kokeillaas tätä välillä, jos täällä sujuisi paremmin. Tahkosin tuon aiemman relaation eilen puoliväliin, mut nyt sekin alkoi tökkiä enkä jaksa vielä lukea sen relaation vihjeketjua.

Pääsitkö TT eteenpäin siitä bodymod ruudusta?
pääsin sinne seuraavaan ruutuun kyllä, mut muuten kyl hukassa ton ruudun kans... ei kuulu mun yleissivistykseen noi jutut :D

ja sinne seuraavaan ruutuun en saanu ku meän rahayksikön :D

???
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30812218:
pääsin sinne seuraavaan ruutuun kyllä, mut muuten kyl hukassa ton ruudun kans... ei kuulu mun yleissivistykseen noi jutut :D

ja sinne seuraavaan ruutuun en saanu ku meän rahayksikön :D
Mäkin yritän keksiä miten se kom liittyy eu. Vinkkejä otetaan vastaan. :)

Mulla on enää kesikimmäinen ruutu kiinni, mut paljon tyhjää kyl ruuduissa. Rahoista pääsee alaspäin kun kattelet Etelä-Amerikkaa.

???
Mäpä kysäisen, että olisiko kenelläkään

BODYMODIFICATION:
sus 12+10+4
K.H. 5+6
J.P. 5+5

RAHAYKSIKÖT:
eu ja kom välistä ne kolme sanaa

HUGLEIKUR:
pääsanasta 4 vasemmalle

NAPAPIIRI:
lei 5
näy 19 ja 4+6
K.W. 9+5
sal 7+6

Siis tosi paljon muitakin puuttuu, reilu 100 sanaa kasassa, mut jos nyt näitä ruutuja yrittäis eteenpäin.

"muuan"

BODYMODIFICATION:
sus 12+10+4
K.H. 5+6
J.P. 5+5 avopuoliso

RAHAYKSIKÖT:

HUGLEIKUR:
pääsanasta 4 vasemmalle sukupuoli

NAPAPIIRI:
lei 5 nimi
näy 19 ja 4+6 mistä valmistuu?
K.W. 9+5 oikea nimi
sal 7+6

Siis tosi paljon muitakin puuttuu, reilu 100 sanaa kasassa, mut jos nyt näitä ruutuja yrittäis eteenpäin.
Siinä jotain

BODYMODIFICATION:
sus 12+10+4 pistä toi sana ja vaikka face googleen niin löytyypi... löysin kyl ihan selaamalla googlen hakutuloksia (ja ihan suomenkieltä on siis)
K.H. 5+6
J.P. 5+5

RAHAYKSIKÖT:

HUGLEIKUR:
pääsanasta 4 vasemmalle

NAPAPIIRI:
lei 5
näy 19 ja 4+6
K.W. 9+5
sal 7+6

toi yks löyty

"maija"

BODYMODIFICATION:
sus 12+10+4
K.H. 5+6
J.P. 5+5

RAHAYKSIKÖT:

HUGLEIKUR:
pääsanasta 4 vasemmalle

NAPAPIIRI:
lei 5 PIIRRETYN LEIJONAN NIMI
näy 19 ja 4+6
K.W. 9+5
sal 7+6

Näy------ 4+6 puuttuu multakin.

Yhteistyössä