Au...okeiJää Kiekko Peli :stick:
Au...okeiJää Kiekko Peli :stick:
Kuulostaa kivalta. Tosin uimahyppyjä katselee jo ihan sillä silmällä. Urheilu on kivaa.
Kiekos on ihan typerii ne kypärät ja suojat, ei yhtään näe onko se hyvännäkönenmää en kiekkoo kato.katon alastomia ihmisiä
Juujuujuujuu ...vatsalihak...pakar...speedot on ihan kivat :xmas:Kuulostaa kivalta. Tosin uimahyppyjä katselee jo ihan sillä silmällä. Urheilu on kivaa.
Kansalaisaloite nakukiekon puolesta? Jo täyttyisi muuten tyhjinä ammottavat urheilun lehtojen katsomot piippuhyllyjä myöten.Kiekos on ihan typerii ne kypärät ja suojat, ei yhtään näe onko se hyvännäkönen
..tuota...miten mulla ei oo tuon asian kanssa ollenkaan hankaluuksia :snotty:...siis kun omaa tämmösen vill...viriil..perv..rikkaan mielikuvituksen :xmas:Kiekos on ihan typerii ne kypärät ja suojat, ei yhtään näe onko se hyvännäkönen
Joissain tapauksissa vois kyllä olla tuplasuojat, muuten ei mielikuvituskasn pelasta..tuota...miten mulla ei oo tuon asian kanssa ollenkaan hankaluuksia :snotty:...siis kun omaa tämmösen vill...viriil..perv..rikkaan mielikuvituksen :xmas:
- hyvin näkyy !!....:ashamed:
Eikö oo ihana !!!??Tami on taas korea kuin joulukuusi. Laittanut parasta päälle. Kukahan sen stailaa?
Muuten varmaan jees, mut maalivahteja kyl kävis sääliksi...Kansalaisaloite nakukiekon puolesta? Jo täyttyisi muuten tyhjinä ammottavat urheilun lehtojen katsomot piippuhyllyjä myöten.
...njaaa ...tai sitten vois olla tämmösille lentäville mielikuvitustapauksille oikeesti kohdillansa jonkin sortin lobotomian paikka :snotty:...Joissain tapauksissa vois kyllä olla tuplasuojat, muuten ei mielikuvituskasn pelasta
Lätkäpelaajien flunssalääke: TamifluEikö oo ihana !!!??
Mun käsittääkseni ihan itte vetelee tyylisuuntauksensa....vois olla huomattavasti tylsempi jos joku muu :snotty:...
Tami on kingi - hieno persoonallisuus.
No pöh, peitetään se maali verkolla. Jo pysyy kaveri suojassa kalleuksineen.Muuten varmaan jees, mut maalivahteja kyl kävis sääliksi...
Muuten varmaan jees, mut maalivahteja kyl kävis sääliksi...
Tai söpö tyttö. Sitten katsottaisiin alastonta painia maalin edustalla. Hmmm...Laitetaan maaliin joukkueen söpöin niin ei kukaan raaski kovaa pommittaa :attn:
Nyt meni yöunet :snotty:Tai söpö tyttö. Sitten katsottaisiin alastonta painia maalin edustalla. Hmmm...
Eiks ookki urheilu kivaa!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30811482:Nyt meni yöunet :snotty:
..no katos, mä olinkin sujuvasti ihan väärässä ...eipä vissiin haittaa niin ketään mutta jestas sentään - mäpä taijankin ruveta fanittamaan tota Jeminaa .Tämän vuoden kisoissa Tammisen pukeutuminen on ollut kaikkien aikojen räikeintä.
- Joku tykkää, toinen ei, who fucking cares.
Kiekkopersoona kertoo, että asuvalinnat tekee pukeutumisneuvoja Jemina Hanhijärvi.
- Jemina on saavuttanut mun luottamuksen. Ensin otetaan mitat, Jemina menee Intiaan hakemaan kankaat ja sitten hän valmistaa takit. En edes katso takkeja etukäteen. Otan vaan rekistä kullekin päivälle varatun rotsin. Se on joukkuepeliä.
Pikkutakkikohu ei Tammista haittaa.
Tami klovnin roolistaan: "Olen hauskuuttaja" | MM Jääkiekko 2015 | Iltalehti.fi
Huudetaan koko yön oi-oi-joiEiks ookki urheilu kivaa!