muutaman mukana taasOotteko keksiny yhtään sanaa? T. Turhautunut.
Ei se voi niin olla, koska kuten kerroin, minulla hyväksyi suoraan wikipediasta kopioidun nimen ilman mitään poistoja. Sehän on kuitenkin nähty, että aina toisinaan peli ei ota vastaan ihan täysin oikeaakaan vaan täytyy yrittää useamman kerran. Pelaan iPadin Safarilla tätä.Alkuperäinen kirjoittaja krääh;30810080:Mä kopioin wikipediasta ja ei hyväksynyt ennenkuin poistin monikon vikasta sanasta... Olisko niin, että nämä editorilla itse väsätyt relat ei sitten enää hyväksy edes yhtä virhettä? Mä olen törmännyt aiemminkin samaan. Selaimena Chrome.
Asiallinen palaute auttanee tekijää tekemään seuraavista parempia. Palautettakin voi antaa rakentavasti, etenkin kun se lyttääminen tässä tapauksessa alkoi täysin epäasiallisesta kommentista, jossa oletettiin ratkaisuksi jotain sellaista, joka ei ratkaisu ollut, ja moitittiin sitten siitä, ettei tekijä ollut laittanut ratkaisuksi sitä, mikä moittijan mielestä olisi pitänyt olla.ärsyttävää kun ne rajat ei aukea kuin jostain yhdestä tietystä. Toivottavasti ei tämä tekijä kovin montaa tee...
(joku tuolla moitti että tekijää ei saa lytätä. No saa antaa palautetta jos tekee tylsiä.)