S
"sinkku"
Vieras
Tämä mies otti minuu yhteyttä 11-12 vuotta sitten ja kertoi että on ihastunut... viestiteltiin pari vuotta (en häntä tuntenut, hän oli nähnyt minut jossain mutta ei ollut tullut juttelemaan). Nähtiin sitten ja meidän välillä oli kyllä jotain. Sitten kuitenkin tapahtui jotain kun tapailtiin, hänen kaverinsa kertoi minulle asioita jotka ei pitänytkään paikkaansa mutta olin sinisilmäinen ja uskoin sen kaiken kysymättä ihastukseltani mitään. Siihen jäi tapailut, aloin seurustelemaan tämän ihastukseni kaverin kanssa ja sain lapsen. Onnellinen en ollut, ajattelin ihastustani. Aina kun näimme niin katseemme kohtasi. Erosin ja hänkin oli vapaa. Laittoi jossain vaiheessa viestiä että tahtoo nähdä. Ei nähty. Kerran satuimme samoihin juhliin ja tiemme vei saman peiton alle. Mutta molemmat ollaan aika ujoja, joten juttu jäi yhteen iltaan.
Nyt mies on löytänyt rinnalleen naisen ja mitä ilmeisemmin ovat vakavissaan. Muuttivat vasta ikään yhteen omakotitaloon.
Olen edelleen ihastunut häneen, 10 vuotta. En vain ole kokenut kenenkään muun kanssa sellaista tunnetta. En tiedä, miten pystyn käsittelemään tämän. Tiedän, että tunteemme ovat molemminpuolisia. Tilanne voisi olla toisin, jos en olisi hänen kaverinsa kanssa alkanut seurustelemaan ja saanut lasta.
Onko muita kohtalotovereita? että olet ollut ihastunut/rakastunut jo pitkään mieheen, ehkäpä jo ennen kuin hänestä tuli varattu? kuinka päästä yli ja jatkaa elämää?
Nyt mies on löytänyt rinnalleen naisen ja mitä ilmeisemmin ovat vakavissaan. Muuttivat vasta ikään yhteen omakotitaloon.
Olen edelleen ihastunut häneen, 10 vuotta. En vain ole kokenut kenenkään muun kanssa sellaista tunnetta. En tiedä, miten pystyn käsittelemään tämän. Tiedän, että tunteemme ovat molemminpuolisia. Tilanne voisi olla toisin, jos en olisi hänen kaverinsa kanssa alkanut seurustelemaan ja saanut lasta.
Onko muita kohtalotovereita? että olet ollut ihastunut/rakastunut jo pitkään mieheen, ehkäpä jo ennen kuin hänestä tuli varattu? kuinka päästä yli ja jatkaa elämää?