Suuri osa suomalaisista miehistä on etovia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LadyLuv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LadyLuv

Vieras
Tuli mieleen tuosta kaljukeskustelusta. Kun katselee ympärilleen, niin ole helppo havait suomalaisissa miehissä tietyn piirteen; he ovat valtaosaltaan etovia. Yleensä omasta kropasta ei pidetä mitään huolta, hiuksista ei välitetä ja vaatteet on jotkut epämääräiset rytkyt. Usein vielä haiskahdetaan hieltä ja pahimmillaan sekä viinalta että hieltä. Ei ole mikään ihme, että suomalaiset(kin) naiset mielummin katsovat rajojen ulkopuolella olevaa miestarjontaa. Sama syy selittää suomalaisten miesten viehtymyksen aasialaisiin, venäläisiin ja virolaisiin naisiin; he eivät saa muuta.

Tuli mieleen tuosta kaljukeskustelusta. Kun katselee ympärilleen, niin ole helppo havait suomalaisissa miehissä tietyn piirteen; he ovat valtaosaltaan etovia. Yleensä omasta kropasta ei pidetä mitään huolta, hiuksista ei välitetä ja vaatteet on jotkut epämääräiset rytkyt. Usein vielä haiskahdetaan hieltä ja pahimmillaan sekä viinalta että hieltä. Ei ole mikään ihme, että suomalaiset(kin) naiset mielummin katsovat rajojen ulkopuolella olevaa miestarjontaa. Sama syy selittää suomalaisten miesten viehtymyksen aasialaisiin, venäläisiin ja virolaisiin naisiin; he eivät saa muuta.

Aasialaiset, venäläiset ja virolaiset naiset ovat kauniimpia ja naisellisempia kuin suomalaiset naiset liikakiloineen ja tuulipukuineen.

Missä sä asut? Mun on pakko tulla tarkistaan asia. Meinaan oon yli 15 vuotta tehnyt töitä täysin miesvaltaisella alalla ja kyllä väittäisin että tänä aikana olen törmännyt kahteen kuvailemaasi tapaukseen....joka edustaa max 0,5% kokoinaisuudesta.

Toki jos miehen pitää olla "trendipelle" niin ilman muuta vaan rajojen ulkopuolelle kalastamaan. Minä, 168cm, 56kg painava, itsestäni huolehtiva nainen olen varsin tyytyväinen suomen miestarjontaan. Aitoja ihmisiä, jotka eivät tuntia päivässä peilaa....

[QUOTE="masis";30792252]Missä sä asut? Mun on pakko tulla tarkistaan asia. Meinaan oon yli 15 vuotta tehnyt töitä täysin miesvaltaisella alalla ja kyllä väittäisin että tänä aikana olen törmännyt kahteen kuvailemaasi tapaukseen....joka edustaa max 0,5% kokoinaisuudesta.

Toki jos miehen pitää olla "trendipelle" niin ilman muuta vaan rajojen ulkopuolelle kalastamaan. Minä, 168cm, 56kg painava, itsestäni huolehtiva nainen olen varsin tyytyväinen suomen miestarjontaan. Aitoja ihmisiä, jotka eivät tuntia päivässä peilaa....[/QUOTE]

Aloittaja taitaa oli mitoiltaan 159 ja 105.

Niin no. On sitä tullu nähtyä melko huonosti itseensä hoitanutta ja hieman "kulunutta" naistakin. Ei mitään silmäruokaa ole hänkään. Mulla on nuoresta tytöstä asti ollu jostain syystä niin, että ulkom. mies ei kiinnosta. Ja mitä enemmän alkaa tulla ylistyssanoja ja LOOOOVE-jankutusta + ihokarvaa kaula-aukosta, niin karkuun lähen. Ei sillekkää mitään voi......hehee. Ihania kotimaan kolleja ja herroja on vaan niin ilo tavata. Omaani kuuolaan vielkin.

Aika rankka tuo yleistys, mutta kyllähän se on tavaan tosi, että suomalaisten miehet ovat kyllä aika kamalia. Ei tosin mitään venäläis-kamalia, mutta sellaisia rasvamahanysveröitä. Ei tarvitse mennä kuin Ruotisin puolelle, niin alkaa miestarjontaa olla. Ja kyllä minä lämpenen kovasti myös noille tummemmillekin miehille. ;D

No suurin osa ihmisistä on etovia kaikkialla. Suomessa sentään tajutaan ettei tunkeuduta seuraan väkisin, se vähentää etovuutta heti ainakin puoleen. Ylipäätään ajatus vieraasta ihmisestä liian lähellä on etova, vieraat hajut, hilseet, hiet jne.

3019c8.JPG

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ai jaahas, just kun yksi päivä itse mietin, että kyllä suomalaiset miehet kuitenkin ovat aika ihania. Ehkä mulla sitten vaan on sellainen onni, että lähipiiriin ja tuttuihin lukeutuu hyviä tapauksia. Suomalainen mies ei kuvittele, että nainen on joku mystinen naisellinen objekti, vaan yleensä tajuaa, että nainenkin on ihminen. Joskin eri sukupuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja hsääoih;30792736:
Ai jaahas, just kun yksi päivä itse mietin, että kyllä suomalaiset miehet kuitenkin ovat aika ihania. Ehkä mulla sitten vaan on sellainen onni, että lähipiiriin ja tuttuihin lukeutuu hyviä tapauksia. Suomalainen mies ei kuvittele, että nainen on joku mystinen naisellinen objekti, vaan yleensä tajuaa, että nainenkin on ihminen. Joskin eri sukupuolta.

Ton kyllä huomaa niin korostetusti kun on käynyt jossain egyptissä. Suomessa muuten suurin osa miehistä pesee kumminkin hampaansa, edes joskus. Egyptissä tyyliin kukaan ei pese, mutta silti ne ukot on siellä niin kuninkaita olevinaan.

[QUOTE="Tilli";30792763]No kuule saat olla ihan rauhassa. Noilla spekseillä ei sinun kyllä taida tarvita pelätäkään että joko sua himoitsisi...[/QUOTE]

Kiitos. Just hyvä näin. Voi rauhassa käydä ulkona eikä tarvitse jatkuvasti ravistella himokkaita naisia irti lahkeistaa. Semmoinen olis pitkän päälle rasittavaa.

Yhteistyössä