Kovin hiljainen tää palsta nykyään. Vuosia sitten kun täällä roikuin oli eri meno.

• Viestiketjun aloittaja eevee
  • Ensimmäinen viesti
eevee
Nyt tuntuu ettei täällä keskustelut etene eikä tule juuri uusia aloituksia. Ennen oli "kiire" lukemaan että ehti. Nyt voi kerran päivässä vilkasta ja on toooosi hiljasta. Vai oonko vaan väärään aikaan täällä?

jokuuuuuuuuuuuuu
Mä teen välillä ainakin varmaan 10 uutta ketjuu vuorokaudessa jos semmoinen fiilis ja tulee paljon kysyttävää. Välillä täälllä on vilkkaampaa välillä ei. Ehkä oot väärään aikaan tai sitten aiheet on sulle väärii. Esim. nyt aiheet aika tylsii mulle, mut en keksi nyt omaa alotusta. Tunnin päästä saatankin keksii alotuksen. Aamulla täällä oli ihan kivaa ja päivälläkin, tänään.

"sipsi"
Itse löysin tänne vissiin 2007. Mukavaa ja hyvähenkistä oli tuolloin enimmäkseen, ja kivan tuntuisia kirjoittelijoita.

Nykyään, hmmm, en taida viitsiä kommetoida :( Käväisen joskus, vaan harvoin on mitään mihin viitsii kommentoida.

Tuo väkikato/keskustelijoiden puute koskee ihan jokaista netin keskustelupalstaa. Noh, ainakin niitä, joita itse seuraan. Lieneekö somepaikat kaapanneet ihmiset pyörimään enemmän niissä?

Yhteistyössä