Missikisoja seuratessa.. mitoista mietintää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missinmitoissa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

missinmitoissa..

Vieras
Kauniita naisia missikisoissa ja todella nättejä. Noita pituuksia ja painoja verratessa mietin, että miltä näyttäisin vastaavassa koossa. Esim. tyttö nro 8 on samanpituinen kuin minä eli 172 cm pitkä.. hän on 54 kg painava. Minä painan n. 62-63 kg, joten olen sopivan hoikka. Jos minusta otettaisiin vielä 9 kg pois niin olisin todella luurankomainen... minulla tipahti paino vahingossa 61 kg pari kuukautta sitten ja silloin jo alkoi rintakehästä luut törröttämään rumasti. Mitä se olisi, jos lähtisi vielä enemmän? :O :D Mies tuumi äsken kun pohdin asiaa ääneen, että jos tästä vielä laihtuisin niin olisi ihan sama olisiko sängyssä vieressä minä vai ulko-oven vierestä napattu katuharja. :D :D

Hän haluaisi minun olevan vähän painavampii, mutta itse viihdyn tässä koossa. 1,5-vuotta sitten tiputin 20 kg ja tässä olen pitänyt painoni, vaikka välillä meinaa tipahdella alaspäin.

Miltä te näyttäisitte missinmitoissa?

Tykkäsin tästä. Harmi kun ei voittanut.

1428657539391.jpg

Mä olen täsmälleen samoissa mitoissa ap:n kanssa ja todellakin jos 9kg pois lähtis niin huonossa kunnossa olisin. Kovan masennuksen jälkeen painoin 7v sitten 53kg ja näky oli kamala, ei sitä sillon tajunnu mut kuvista jälkikäteen kattonu.

No kun se juju on ne mitat, ei se paino. Mitoilla meinataan esim. 90-65-90. Katsokaapa huvikseen missien painoja, pituuksia ja mittoja ja sitten huomatkaa, että painosta viis KAIKILLA ON NOIN SAMAT MITAT, lähimain juuri 90-65-90 tms. katsos ne mitat riippuu synnynnäisestä ruumiinrakenteesta ja rasvaprosentista.

Voi kauhheeeee jos laihtuisit!! :O ja kun jo vahingossa laihduit! Toivottavasti susta ei tule noin pahan näköinen kuin nuo nissit, toivottavastai ne ei vaan laihdu lisää ennen kansainvälisiä kisoja! Perinteisestihän suomalaiset missit näyttää niiiiiiiiin laihoilta kansainvälisissä kisoissa, eikä esim reidet ja masu yhtään pulskilta.

Minun mitat olivat muistaakseni 94-72-95 (mittasin viime viikolla kun tilasin mekkoa). Ennen lapsia oli vielä rinnat, mutta kaksi vauva-aikaa ja yhteensä reilut kaksi vuotta imetystä ovat kutistaneet rinnat paistetuiksi kananmuniksi.

Minä en ole kovin siro, joten siinä varmaan syy... ja kyllä vahingossa voi laihtua, vaikkei ole tarkoitus. Pudotin painoani sen 20 kg muuttamalla syömistottumuksia ja totesin viljojen pahentavan minun ihottumaa. Maltillisesti voin syödä viljoja ja täysjyvää. Ihottuma nosti taas päätään marraskuussa johtuen myös osittain talvi-ilmasta ja auringonvalon puutteesta. Tiputin viljat pois ruokavaliosta saadakseni ihottuman hallintaan ilman kortisonikuuria. Ihottuma rauhottui kolmessa viikossa, mutta samalla paino tipahti reilut 2 kg vahingossa. En korvannnut riittävästi viljojen poisjätöstä tulevaa energiavajetta muilla ruoilla kun ei ollut nälkä.

painan 60 kg ja äitini 55 kg, ollaan yhtä pitkiä (170) ja muutenkin samankokoisia, minulla lihaksia enemmän siinä ainoa ero. että ei se paino aina kerro kaikkea.

Ennen raskautta olin 171cm/57kg. Nyt on muutama kuukausi synnytettyä, noin 8kg lähtöpainoon. Täytyy kyllä sanoa, että taidan paremmalta näyttää nyt :) kiinteytyä meinaan vielä entiseen malliin, mutta kiloja en aio tiputtaa kun muutaman.

Ja huomasin itsekkin, ns. "Läskejä laihoja" kisa pullolaan. Itse tykkään sporttisemman näköisistä naisista. Itse pidän kunnostani huolta body pumpilla, lenkkeilyllä ja kuntosaliharjoittelulla. Näitä kun yhdistää tasaisesti joka viikonpäivälle. Saa solakat ja naiselliset lihakset :)

Silloin kun mä painoin noin 50 kiloa, tultiin mulle usein sanomaan että "sun pitäisi ottaa osaa missikisoihin". No eipä ois tullut mulle mieleenkään moiseen älyttömyyteen ryhtyä. Mielestäni oon sitäpaitsi liian lyhyt 170 senttisenä.

Nyt kun painan normaalipainon verran, ei tuu kyllä kukaan sanomaan :D

No kun se juju on ne mitat, ei se paino. Mitoilla meinataan esim. 90-65-90. Katsokaapa huvikseen missien painoja, pituuksia ja mittoja ja sitten huomatkaa, että painosta viis KAIKILLA ON NOIN SAMAT MITAT, lähimain juuri 90-65-90 tms. katsos ne mitat riippuu synnynnäisestä ruumiinrakenteesta ja rasvaprosentista.

Täsmälleen. Se vaaka kertoo yllättävän vähän. Itse pieniluisena laihaläskinä olen ollut "missin mitoissa" pituus-painosuhteen mutta ei mua kyllä olisi missiksi vartalosta kukaan kuvitellut.

Kirjoitin tuonne missä kerrottiin että missin pitäisi kuulemma laihduttaa näin :

Mietimme tässä yhtenä päivänä mieheni kanssa että missäköhän noita missejä oikein punnitaan.
Kun minä laihduin surutyötä tehdessäni niin että painoa oli 61 kiloa (pituus 174) niin olin suorastaan järkyttävän laiha. Lihakset oli olemassa edelleen mutta luut töröttivät melkoisen ikävästi. Jotenkin tuntuu että ilmoitetut missien painot eivät aivan voi täsmätä...

Yhteistyössä