M
missinmitoissa..
Vieras
Kauniita naisia missikisoissa ja todella nättejä. Noita pituuksia ja painoja verratessa mietin, että miltä näyttäisin vastaavassa koossa. Esim. tyttö nro 8 on samanpituinen kuin minä eli 172 cm pitkä.. hän on 54 kg painava. Minä painan n. 62-63 kg, joten olen sopivan hoikka. Jos minusta otettaisiin vielä 9 kg pois niin olisin todella luurankomainen... minulla tipahti paino vahingossa 61 kg pari kuukautta sitten ja silloin jo alkoi rintakehästä luut törröttämään rumasti. Mitä se olisi, jos lähtisi vielä enemmän? :O
Mies tuumi äsken kun pohdin asiaa ääneen, että jos tästä vielä laihtuisin niin olisi ihan sama olisiko sängyssä vieressä minä vai ulko-oven vierestä napattu katuharja.
Hän haluaisi minun olevan vähän painavampii, mutta itse viihdyn tässä koossa. 1,5-vuotta sitten tiputin 20 kg ja tässä olen pitänyt painoni, vaikka välillä meinaa tipahdella alaspäin.
Miltä te näyttäisitte missinmitoissa?
Hän haluaisi minun olevan vähän painavampii, mutta itse viihdyn tässä koossa. 1,5-vuotta sitten tiputin 20 kg ja tässä olen pitänyt painoni, vaikka välillä meinaa tipahdella alaspäin.
Miltä te näyttäisitte missinmitoissa?