kyselyäpukkaa
Musiikista, sisustuksesta, matkailuista, ystävistä, asuinalueista ja ihan kaikesta mistä voi samaa makua tulla.
Ukko sanoi mulle sisustuksesta, että tee miutä tahdot ja nyt se valittaa että uus taso on ruma Itse antoi vapaat kädetJotain samaa makua voi olla joissakin asioissa. Sisustuksessa ei tarvi olla erityistä mieltä koska mä haluan hoitaa sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30766297:Ukko sanoi mulle sisustuksesta, että tee miutä tahdot ja nyt se valittaa että uus taso on ruma Itse antoi vapaat kädet
Vieläkö olet sen miehen kanssa jonka kanssa suhde alkoi yhden yön jutusta?Pääasioissa niin kun asuinalue, elämäntavat ja arvot pitää olla samassa "linjassa". En voisi ikinä seurustella vaikka rasistin tai äärimmäisen pihin ihmisen kanssa, kuka laskisi jokaista senttiä ja ei nauttisi elämästä. Myös samanlainen "maku" ystävien suhteen on tärkeä koska vietetään aikaa tosi paljon mun ystävien ja poikaystävän ystäviäkin nään melko usein ja ne mielestäni kertoo ihmisestä aika paljon.. Jos ei heistä pidä, niin aika mahdottomaksi menisi. :/
Kaikki muut on pikkuasioita jotka saakin olla tosi erilaisia
En ole.Vieläkö olet sen miehen kanssa jonka kanssa suhde alkoi yhden yön jutusta?
No ei nyt tarvitse samoista bändeistä tai kirjoista tykätä. Suurimmaksi osaksi se ei haittaa, jos on erilaisia mieltymyksiä, mutta se häiritsisi, jos miehen maku olisi jotenkin lähtökohtaisesti aina minusta kauhean huono. Mutta kai sitä yleensä pariutuu edes jotenkin samanhenkisen ihmisen kanssa, joten kai se olisi aika harvinaista, että kaikesta oltaisiin täysin eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselyäpukkaa;30766283:Musiikista, sisustuksesta, matkailuista, ystävistä, asuinalueista ja ihan kaikesta mistä voi samaa makua tulla.