Miten lesbot harrastaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa mää vai :eek: mä oon naimisissa oleva hetero, onnellinen ja tyydytetty, en mä tarvii mitään lesboseksiä, sori :D
Mutta tarve on kuitenkin miettiä niiden seksielämää? :snotty:
eiiii varsinaisesti :D vaan olen asiaa joskus miettinyt, enkä tämmösestä mitään ymmärrä.. oon ihan maalaanen!
Niin niin. Että tarve kuitenkin on miettiä mitä ne tekee sängyssä. :D Mitenkäs teillä maalla harrastetaan seksiä? Ei ainakaan mitään pyllyjuttuja? ;)
:D no ei todellakaan!! :D lähetyssaarnaajaa pimeessä peiton alla :D :D :D
Ookke. Se selittää paljon. :xmas:
:xmas:
 
"äääää"
Öööö...mul ei kyl taida olla mitää tietoo, mut siis kai jotenki kielellä ja sormilla? jotkut varmaa saattaa käyttää dildoiki...ei ehk kaikki. sanotaa vaik et kaikki tavallaa. Ja täshä pyydettii asiallisii vastauksii, nii yritin parhaani, älkää dissatko :D ps: et oo ainoo joka o miettiny. en tiiä miks o joskus tullu mielee mut aloin itekki täs iha lähiaikoina miettii. okei lopetan jo, sil tää ei liity mitenkää aiheesee o_O sori...
 
opie
mun täytyy myöntää et olen miettinyt ihan samoja juttuja..
nimittäin jos käytetään jotain strap-on dildoja, niin sithän olis sama harrastaa miehen kanssa penetraatiota?
eli ilmeisesti sormia ja suuta?
No siis, ei.

Lesboseksissä kumpikaan osapuoli ei ole "mies". Se on tavallaan se pointti. En ole ihan täysin varma siitä, mitä sinulle koulussa on opetettu, mutta dildo (edes strap on) ei muuta naista mieheksi. :)
 
No siis, ei.

Lesboseksissä kumpikaan osapuoli ei ole "mies". Se on tavallaan se pointti. En ole ihan täysin varma siitä, mitä sinulle koulussa on opetettu, mutta dildo (edes strap on) ei muuta naista mieheksi. :)
Mua jotenkin häirittee homofoobikoiden kummallinen ajatus siitä, että jos joku on homo tai lesbo, niin elämänsä on pelkkää seksiä...
Jos sitä heteroavioseksiä harrastellaan pari kertaa kuussa lauantaina saunan jälkeen hetki pimeessä peiton alla, niin eiköhän kandeis korjata se tilanne mielummin kuin miettiä homoseksuaalien suunnatonta halua ja käsittämätöntä kestokykyä.
 
opie
Mua jotenkin häirittee homofoobikoiden kummallinen ajatus siitä, että jos joku on homo tai lesbo, niin elämänsä on pelkkää seksiä...
Jos sitä heteroavioseksiä harrastellaan pari kertaa kuussa lauantaina saunan jälkeen hetki pimeessä peiton alla, niin eiköhän kandeis korjata se tilanne mielummin kuin miettiä homoseksuaalien suunnatonta halua ja käsittämätöntä kestokykyä.
Mua hämmentää ylipäänsä se, että joku ihmettelee, miten kaksi naista voi harrastaa seksiä keskenään. Olen itse kaikkiruokainen ja tapaillut niin miehiä kuin naisiakin, ja kyllä mun mielestä heteroseksikin on muutakin kuin penetraatiota.. Mutta mene ja tiedä, ehkä jollekin se lähetyssaarnaaja pimeessä peiton alla ja vain lisääntymistarkoituksessa on just se oma juttu. :)
 
No siis, ei.

Lesboseksissä kumpikaan osapuoli ei ole "mies". Se on tavallaan se pointti. En ole ihan täysin varma siitä, mitä sinulle koulussa on opetettu, mutta dildo (edes strap on) ei muuta naista mieheksi. :)
No siis itsehän kanssa mietin, että eihän strap-on muuta ketään mieheksi, eli miksi siis ei sitä voi käyttää? Peniskö se yökötys sitten on? Tai siis tekopeniskin?
 
opie
No siis itsehän kanssa mietin, että eihän strap-on muuta ketään mieheksi, eli miksi siis ei sitä voi käyttää? Peniskö se yökötys sitten on? Tai siis tekopeniskin?
En tiedä, oliko tarkoituksesi suunnata kysymys minulle, mutta itselläni ei ole minkäänlaisia ongelmia strap onien (tai muidenkaan lelujen) kanssa. Enkä ole kyllä kenenkään kuullut sanovankaan, ettei voisi käyttää. Päinvastoin. :)

Pointti aiemmassa viestissäni oli se, että vaikka naisten välisessä seksissä olisikin strap on mukana, ei se "olis sama harrastaa miehen kanssa penetraatiota", kuten lainaamassa viestissä sanottiin.
 
No siis itsehän kanssa mietin, että eihän strap-on muuta ketään mieheksi, eli miksi siis ei sitä voi käyttää? Peniskö se yökötys sitten on? Tai siis tekopeniskin?
En ole lukenut koko ketjua, koska se on ikivanha, mutta jos strap-on on jollekin sellainen, jota ei halua käyttää, niin kai se johtuu vaan siitä, ettei halua sellaista seksiä, jossa sille olisi käyttöä. Eivät kaikki tykkää samoista asioista, ja onhan heteroillakin kaikilla vähän erilaiset mieltymykset. Ja minusta muuten strap-on ei ole varsinaisesti "tekopenis", vaan seksilelu. Ei minusta esim. dildotkaan ole tekopeniksiä tai peniksen korvikkeita.
 
"Antti"
Pitävät toisiaan kädestä, halailevat ja antavat läheisyyttä.
Tätähän ne naiset loppuviimeks haluavat, ja tää rikkoo suhteita kun pidetään miästä puutteessa... kuukausia kerrallaan.

Olkoot sitten yhdessä.
 
vierailija
"Miten lesbot harrastaa seksiä?"

No mieslesbo laittaa jäykistyneen siittimensä naislesbon emättimeen. Sitten lesbot liikuttavat vartaloitaan ja erityisesti lantionseutujaan niin, että mieslesbon siitin liikkuu naislesbon emättimessä ja liikkeen synnyttämä kitka stimuloi siittimen ja emättimen tuntohermoja. Jatkuessaan pidempään tämä stimulaatio johtaa nk. hekumaan eli orgasmiin, joka aiheuttaa voimakasta tahdosta riippumatonta lihasten supistelua ja tuntuu hyvältä niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Yleensä mieslesbon kohdalla orgasmi johtaa siemensyöksyyn eli siemennesteen purkautumiseen siittimestä.
 

Yhteistyössä