Saako mies ostaa korun lahjaksi naiskollegalleen? Miten reagoisitte/mitä tuntisitte?

  • Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Minä vaan
Kas kun meillä mies on ostanut lahjaksi korun kollegalleen ja selittää vielä päälle, että nainen on niin tärkeä. No jostain ihmeen syystä minä en asiasta pidä vaan mielestäni menee aivan liian pitkälle! Varsinkin kun taustalla on miehen ihastuminen jonka on tunnustanut naiselle (ei minulle) ja minulle valehtelua naiseen liittyen.
Ihan rehellisesti kertokaa mitä te tekisitte ja meneekö tämä mielestänne sopivan rajan yli? Vai olenko vain mustasukkainen ämmä?
 
jjjj
Onko kollegalla joku erityinen merkkipäivä? Ei en tykkäisi ja ihmettelisin kyllä jos saisin mieskollegalta jonkun korun lahjaksi. Eriasia olisi jos vaikka väittelisin tohtoriksi ja kollega olisi ollut mukana samassa tutkimusryhmässä. Muuten en ymmärrä.
 
huh huh
no kyllä yli menee!! minkä helvetin takia kenenkään mies (normaali) ostaisi toiselle naiselle korun?? niinku mistään syystä, vaikka olis kuinka tärkeä juhla!! haloo! kai ihan normi järki pitäs sanoo et toi on ihan sairasta! koskas se on sulle koruja ostanu, kun oot sille niin tärkee..? kohta se nainen varmaan tulee teille joulupöytään ja synttärikaffe pöytään... kun on kerran niin tärkee..
 
huh huh
no kyllä yli menee!! minkä helvetin takia kenenkään mies (normaali) ostaisi toiselle naiselle korun?? niinku mistään syystä, vaikka olis kuinka tärkeä juhla!! haloo! kai ihan normi järki pitäs sanoo et toi on ihan sairasta! koskas se on sulle koruja ostanu, kun oot sille niin tärkee..? kohta se nainen varmaan tulee teille joulupöytään ja synttärikaffe pöytään... kun on kerran niin tärkee..
 
Mä en edes tiedä mitä tähän kirjoittaisin. Mikä mies. :headwall: Kauanko miehesi on ollut ihastunut tuohon työkaveriin, ja kuinka kauan sä olet suostunut tohon tilanteeseen? Jos mies on noin ääliö, asia ei kyllä muutu mihinkään niin kauan kuin sä siedät tuota tilannetta. Pitäisköhän mies laittaa jo tekemään valinta??
 
huh huh
no kyllä yli menee!! minkä helvetin takia kenenkään mies (normaali) ostaisi toiselle naiselle korun?? niinku mistään syystä, vaikka olis kuinka tärkeä juhla!! haloo! kai ihan normi järki pitäs sanoo et toi on ihan sairasta! koskas se on sulle koruja ostanu, kun oot sille niin tärkee..? kohta se nainen varmaan tulee teille joulupöytään ja synttärikaffe pöytään... kun on kerran niin tärkee..
 
Rouva
:eek:

No en suostuisi tuolla tavalla nolattavaksi. Mitä sen sun miehen päässä oikein liikkuu??! :eek:

Ja ennen kaikkea, miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Olisin tosi loukkaantunut tuollaisesta käytöksestä.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja pimeetä:
Hitto jos joku mies ostaisi mulle korun, johan se olisi naurettavaa. Eli se nainenkin on pimeä jos ottaa korun vastaan ihan onnessaan.
No samaa mietin. Olis kamala tilanne, jos joku kiimainen kolli työpaikalla alkais lahjoja kantaan...
 
gf
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Kas kun meillä mies on ostanut lahjaksi korun kollegalleen ja selittää vielä päälle, että nainen on niin tärkeä. No jostain ihmeen syystä minä en asiasta pidä vaan mielestäni menee aivan liian pitkälle! Varsinkin kun taustalla on miehen ihastuminen jonka on tunnustanut naiselle (ei minulle) ja minulle valehtelua naiseen liittyen.
Ihan rehellisesti kertokaa mitä te tekisitte ja meneekö tämä mielestänne sopivan rajan yli? Vai olenko vain mustasukkainen ämmä?

Olet ihan tervejärkinen jos tuota et suvaitse. Ei sitä täydy itsestään pelleä tehdä.
 
kokemuksesta
Jos minun naiselle joku toinen mies ostaa korun niin silloin kyse ei ole mistään ystävyydestä vaan jostain muusta. Miehelle se on punainen vaate ja kertoo, että nainen ei pidä miestään minään jos ottaa lahjan vastaan. Lisäksi jos kyseessä on kalliimpi lahja kuin mitä oma mies pystyy ostamaan, niin se on selvä loukkaus naisen miestä kohtaan.
 
Ihan överit teki
Minut on nolattu (kirjoitin vahingossa nollattu ja se ehkä olisikin ollut osuvampi kuvaus) tuolla tavalla, ei oltu naimisissa mutta seurustelukumppani osti ihan muuten vain korun minun kaverilleni :/ kun kaveri oli sen mielestä niin hyvä tyyppi. Kaveri oli nolona ja kaverin mies raivona ja minua loukkasi kyllä tosi pahasti ja mielenkiinto tuohon tyyppiin loppui siihen.
 
9mmm
Jos minun naiselle joku toinen mies ostaa korun niin silloin kyse ei ole mistään ystävyydestä vaan jostain muusta. Miehelle se on punainen vaate ja kertoo, että nainen ei pidä miestään minään jos ottaa lahjan vastaan. Lisäksi jos kyseessä on kalliimpi lahja kuin mitä oma mies pystyy ostamaan, niin se on selvä loukkaus naisen miestä kohtaan.
nojaa on poikkeuksiakin esim jos oot tuntenut ystävä naisen pikkusesta asti niin ei ne tunteet oo muutaku sisarellisia ja jos esim lähtee ulkomaille ja kysyy mitä haluut tuliaisiksi ? ja tuo jonkun paikallisen puukorun ystävälleen ni ymmärtäishän sen jos viellä sattuu olemaan sellanen harrastus että kaikista erimaista tuo paikallisen korun?

oisko se sillonkin paha?

ymmärsin kyllä tämän aloituksen tarkoituksen ja se on eri juttu romanttisia tunteita toista kohtaan .
 

Yhteistyössä