Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30757669:
O Ou, noinko sä sen ymmärsit...paha paha...
ketjun hengessä...
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30757669:
O Ou, noinko sä sen ymmärsit...paha paha...
ketjun hengessä...
:hug::heart:Kauhee päänsärky alko eikä oo särkylääkettä :kieh:
Miks?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30757688:No vittu, mä meen ny pois
Kuka sulle on ehdottanu seksiä? Onks noi palstaäijät taas vongannu?Kauhee päänsärky alko eikä oo särkylääkettä :kieh:
Eikö sillähän se just lähteeKuka sulle on ehdottanu seksiä? Onks noi palstaäijät taas vongannu?
lähde. Burana 1000mg niin kyllä lähtee. On kokemusta.Eikö sillähän se just lähtee
Oli ilta. Mies toi vaimolle vuoteeseen pari aspiriinia ja vesilasin. Vaimo sanoi - "ei mun päätäni särje"?Kuka sulle on ehdottanu seksiä? Onks noi palstaäijät taas vongannu?
Kyllä muuten lähtee seksillä päänsärky. On kokemusta.lähde. Burana 1000mg niin kyllä lähtee. On kokemusta.
toimi sama kaikilla.Kyllä muuten lähtee seksillä päänsärky. On kokemusta.
Kuka sulle on ehdottanu seksiä? Onks noi palstaäijät taas vongannu?
No ei se mun vika ole. Mulle toimii ja on halvempaa ja luonnollisempaa kuin särkylääkkeet. Jopa migreeniin se auttaa jos ei kokonaan niin ainakin lievittää koska migge on vähän pahempaa kuin tavis päänsärky. Tosin kamalimassa kohtauksessa ei viitti ruveta ryskii. Kumpaakin käyttänyt ja toimii.toimi sama kaikilla.
Ei oo vongannut multa enää aikoihin...ennen sentään lusikoitiinkin ahkeraan. Se on unhoittanut minut kokonaan :'(
no ruutishan on aina vonkaamassa :xmas:
Auttaahan se jos itekin saa orgasmin.No ei se mun vika ole. Mulle toimii ja on halvempaa ja luonnollisempaa kuin särkylääkkeet. Jopa migreeniin se auttaa jos ei kokonaan niin ainakin lievittää koska migge on vähän pahempaa kuin tavis päänsärky. Tosin kamalimassa kohtauksessa ei viitti ruveta ryskii. Kumpaakin käyttänyt ja toimii.
olis vissiin suotavaa...Auttaahan se jos itekin saa orgasmin.
Tuo toimii sulla. Kerroin mikä toimii mulla. Thats it.No ei se mun vika ole. Mulle toimii ja on halvempaa ja luonnollisempaa kuin särkylääkkeet. Jopa migreeniin se auttaa jos ei kokonaan niin ainakin lievittää koska migge on vähän pahempaa kuin tavis päänsärky. Tosin kamalimassa kohtauksessa ei viitti ruveta ryskii. Kumpaakin käyttänyt ja toimii.
Mitään keuhkoo kerroin vaan et mulla se toimii. Thats it.Alkuperäinen kirjoittaja Älä keuhkoo;30757755:Tuo toimii sulla. Kerroin mikä toimii mulla. Thats it.
no ruutishan on aina vonkaamassa :xmas:
älyhäriö... luin : nyt naaraat,,, (ja tipahdin...) Ei oo hauskaa, mut mulla onkin omat lääkkeetnyt narraat
Se on liian kiireinen vongatessaan kaikilta muilta palstan mammoiltaEi oo vongannut multa enää aikoihin...ennen sentään lusikoitiinkin ahkeraan. Se on unhoittanut minut kokonaan :'(