Mikä noita ihmisiä oikein vaivaa?

Äiti järkyttyi Tokmannin lastenosastolta löytämistään vaatteista: ”Minusta tällainen on ällöttävää” - Perhe - Ilta-Sanomat

Pitääkö heti tissitkin amtutoida lapsilta, kun se on noin ällöttävä, rintaliivit ja topit ällöttäviä? Camoon, mikä pervo äiti se oikein kirjoittanut? Miten edes päässä voi olla sellaisia ajatuksia? Onko parempi että nännit näkyy ja selkä ei tuetaan millään? Mitä kun hänen lapsella alkaa kuukautiset ja hän halua pukea naiseksi tai seurustella, varma se mamma kuolee sydänkohtauksen? Pitkästä aika luin uutisia ja en tiedä mitä tästä oikein pitäisi ajatella :|

Spencer Hastings
Antakaa anteeksi törkeä kommenttini, mut mietin ton kuvan nähdessäni ensimmäisenä, että miten pelkästä kädestä jo voi nähdä, että kyseessä on lähiökukkahattujeesustelija? :D

Mä en nää tuossa vaatekappaleessa mitään seksikästä. Mut tottakai jos siitä väkisin haluaa sellaisen tehdä. Kielletään kans shortsit lapsilta, koska ne muistuttaa tankotanssijoiden mikropöksyjä.

"Ätti"
Kysymys oli siitä, ettei lasten tule näyttää seksikkäiltä. Eikä tietysti missään nimessä pidäkään! Kuvan rintaliivit oli kyseinen äiti kokenut lapsille sopimattomaksi.

Itse en näkisi siinä mitään vikaa, jos esikoiluikäiseni haluaisi tutustua "naisena olemiseen" kokeilemalla mille tuntuu pukeutua toppiin, käyttäähän äitikin sellaista. Samalla tavalla kun lapsi haluaa välillä laittaa kynsilakkaa, kiharoita, kokeilla äidin huulipunaa.

"Tietäjä"
Äiti järkyttyi Tokmannin lastenosastolta löytämistään vaatteista: ”Minusta tällainen on ällöttävää” - Perhe - Ilta-Sanomat

Pitääkö heti tissitkin amtutoida lapsilta, kun se on noin ällöttävä, rintaliivit ja topit ällöttäviä? Camoon, mikä pervo äiti se oikein kirjoittanut? Miten edes päässä voi olla sellaisia ajatuksia? Onko parempi että nännit näkyy ja selkä ei tuetaan millään? Mitä kun hänen lapsella alkaa kuukautiset ja hän halua pukea naiseksi tai seurustella, varma se mamma kuolee sydänkohtauksen? Pitkästä aika luin uutisia ja en tiedä mitä tästä oikein pitäisi ajatella :|
Kannattaa välillä vähän jotain muutakin kuin näitä 7pv lehtiä niin et joudu kuluttamaan energiaasi tyhjänpäiväisen harmittelemiseen.

"Tietäjä"
[QUOTE="Tietäjä";30756722]Kannattaa välillä lukea vähän jotain muutakin kuin näitä 7pv lehtiä niin et joudu kuluttamaan energiaasi tyhjänpäiväisen harmittelemiseen.[/QUOTE]

Korjaus

Antakaa anteeksi törkeä kommenttini, mut mietin ton kuvan nähdessäni ensimmäisenä, että miten pelkästä kädestä jo voi nähdä, että kyseessä on lähiökukkahattujeesustelija? :D

Mä en nää tuossa vaatekappaleessa mitään seksikästä. Mut tottakai jos siitä väkisin haluaa sellaisen tehdä. Kielletään kans shortsit lapsilta, koska ne muistuttaa tankotanssijoiden mikropöksyjä.
Tuntu ihmiset vaan halua tuoda itseä julkisuuteen tavalla tai toisella, ehkä ajattelevat että tästä voi rahaa irtoa. Mä en vaan keksi enää muuta, koska koko uutinen nosta mun karvoja.

Spencer Hastings
Tuntu ihmiset vaan halua tuoda itseä julkisuuteen tavalla tai toisella, ehkä ajattelevat että tästä voi rahaa irtoa. Mä en vaan keksi enää muuta, koska koko uutinen nosta mun karvoja.
Nykyinen mielensäpahoittamiskulttuuri on sellainen, että kaikesta ilmoitetaan Iltalehdille, tai vähintään laitetaan Facebookiin SAA JAKAA -nillityspostaus. Joissain on ihan pointtia ja ajattelemisen aihetta, mutta suurin osa on ihan naurettavia nyyhkytysnillityksiä.

• Tykkää
Reactions: Milanna85
"Maarikka"
Tiesitkö, että mikä toisessa usein ärsyttää eniten, löytyy se piirre itsestäkin, siksi se ärsyttää... eli mieti sitä ;).
:LOL: No ei todellakaan ole noin. Olipa taas idioottimainen heitto. Voisin heittää useita esimerkkejä ihmisistä jotka jollakin tavalla ärsyttävät mua eikä mussa itsessä ole niitä piirteitä jotka heissä mua ärsyttävät.

ihan asiaa
Mä taas ymmärrän ton valituksen ja se on ihan asiasta. tyttöjä painostetaan ihan liian aikaisin naisellisuuteen kun pitäis tehdä toisin päin ja kannustaa jokaista olemaan vaan oma itsensä.

awww!
[QUOTE="Maarikka";30756756]:LOL: No ei todellakaan ole noin. Olipa taas idioottimainen heitto. Voisin heittää useita esimerkkejä ihmisistä jotka jollakin tavalla ärsyttävät mua eikä mussa itsessä ole niitä piirteitä jotka heissä mua ärsyttävät.[/QUOTE]

Taas tää idiootti on herännyt haudastaan, usko jo et sun mielipiteet ei kiinnosta

säpäle harmaana
Minua tuossa jutussa häiritsee eniten tuo kohta: "Koot olivat selvästi pikkulasten kokoa eli 130 cm ja siitä ylöspäin eli lapsille tarkoitettuja liivejä, hän kertoo. " Minusta pikkulapset ovat alle kouluikäisiä.

Ja minusta on jotenkin hassua, että esimerkiksi bikinit ovat ihan jees esim uimarannalla, mutta kun ompelet bikineihin pitsiä, niistä tulee seksikkäitä alusvaatteita.

• Tykkää
Reactions: Nanemone
"vieraana"

Linkkaapa mulle yhdetkin liivit, jotka tukee 130cm:n lapsen selkää? Paitsi, että miksi se sitä tukea ylipäänsä tarvitsee..?? :O Ja kerropa yksikin 130cm lapsi, jolla on jo niin isot nännit, että ne pullottaa paidan läpi ilman "rintaliivejä". :D Juu, me kyllä tiedetään, että teillä venakoilla on tapana pukea jo pikkuvauvatkin "hutsuiksi", mutta se ei oikein istu suomalaiseen kulttuuriin ja tervejärkisten ihmisten ajatusmaailmaan.

"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30757249:
Minua tuossa jutussa häiritsee eniten tuo kohta: "Koot olivat selvästi pikkulasten kokoa eli 130 cm ja siitä ylöspäin eli lapsille tarkoitettuja liivejä, hän kertoo. " Minusta pikkulapset ovat alle kouluikäisiä.

Ja minusta on jotenkin hassua, että esimerkiksi bikinit ovat ihan jees esim uimarannalla, mutta kun ompelet bikineihin pitsiä, niistä tulee seksikkäitä alusvaatteita.
eskari ikäiselleen muistaakseni tämä uutisen äiti oli vaatteita ostamassa..ehkä sille menee 130cm vaatteet, mut meillä 10v käyttää sen kokoisia vaatteita, ja kaverinsa on 12v, on kyllä 150cm pitkä mut niin laiha et varmasti noi 130cm liivit olis sopivat.
eli pitäisi ottaa huomioon et vaikka oma 6v on sen kokoinen, niin moni vanhempi myös käyttää saman kokoisia vaatteita

• Tykkää
kfdjjkjfg
Ihan oikeastiko joku pitää noita kuvan liivejä seksikkäinä? entä mikä toi kiiltävä materiaali juttu oikein on? ainakin nuo kuvan liivit näyttää ihan siltä ku olisivat perus puuvilla kangasta. mun mielestä noi olis ihan perus arkiliivejä ehkä jopa vähän mummomaisetkin mikäli ne olis aikuistenliivit. Pakkoko niitä on lapselle ostaa sitte jos tuntuu että ne on seksikkäät.
lapset muutenkaan mitään liivejä tartte ennenku on kunnon tissit.

• Tykkää
säpäle harmaana
[QUOTE="hmm";30757276]eskari ikäiselleen muistaakseni tämä uutisen äiti oli vaatteita ostamassa..ehkä sille menee 130cm vaatteet, mut meillä 10v käyttää sen kokoisia vaatteita, ja kaverinsa on 12v, on kyllä 150cm pitkä mut niin laiha et varmasti noi 130cm liivit olis sopivat.
eli pitäisi ottaa huomioon et vaikka oma 6v on sen kokoinen, niin moni vanhempi myös käyttää saman kokoisia vaatteita[/QUOTE]

Nimenomaan. Meillä ekaluokkalainen poika on siirtymässä 130 senttisiin vaatteisiin. Tuossahan ei edes sanottu, että nämä olisivat olleet tämän eskarilaisen kokoa, vaan että ostosreissulla oli näihin törmätty. En kyllä mitenkään näe, että nämä olisivat pikkulapsille tarkoitettuja.

• Tykkää
Peyote
Olen kyllä ihan samaa mieltä tämän Milannan aloituksen kanssa.
Ihmettelen, miksi jonkun akan järkyttyneisyys on mikään julkaistava uutinen ja ihmettelen, että tälläinen on edes mikään puheenaihe vuonna 2015. Kipeää.

Peyote
Toisekseen seksuaalisuus kuuluu ihmisen elämään kehdosta hautaan. Missä muodoissa se hyväksytään, on toinen juttu, mutta kyllä se meissä jokaisessa on sisäänrakennettuna jo sikiöajoista lähtien. Se on elämän perusta ja elämisen olemus.

Sanoo hihhuliuskis.

"hmm"
Mikäli tämä järkyttynyt äiti on sama joka löytyy facebookista samalla nimellä ja on Kotkasta myös, niin aika kaksinaamainen ja tekopyhä on. Mut joo, voihan se olla että äiti näkee seksiä tihkuvan joka puolelta, on itse ehkä pahakin seksiaddikti ja projisoi ongelmansa nyt sitten lastenosastolta löytyneisiin, hyi kamalaa mustiin joissa pitsiä, oleviin lasten "liiveihin" ts. alustoppiin.

Ei mitään järkeä koko kirjoituksessa.

"oho"
[QUOTE="vieraana";30757274]Linkkaapa mulle yhdetkin liivit, jotka tukee 130cm:n lapsen selkää? Paitsi, että miksi se sitä tukea ylipäänsä tarvitsee..?? :O Ja kerropa yksikin 130cm lapsi, jolla on jo niin isot nännit, että ne pullottaa paidan läpi ilman "rintaliivejä". :D Juu, me kyllä tiedetään, että teillä venakoilla on tapana pukea jo pikkuvauvatkin "hutsuiksi", mutta se ei oikein istu suomalaiseen kulttuuriin ja tervejärkisten ihmisten ajatusmaailmaan.[/QUOTE]

:O

Bbierass
Jos mus 130-senttinen tyttö tarvitsisi rintaliivit, mitä en pidä oikein realistinsena, koska yleensä tytöt, jotka kehittyvät aikaisin, myös venähtävät pituutta aikaisin -niin ostaisin jonkin topin, en mustia pitsiliivejä.

Yhteistyössä