Iltaa kaikki trollit ja persiäiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Toivotan kaikille oikein ihanaa viikonloppua :heart: Nauttikaahan oikein kunnolla.

WP_20150310_001_zps7wfq0pqy.jpg

..yritä irrottautua niistä tunnelmista ja ahmit tätä kevään tuloa ja sen riemua :)!

Onneksi sulla kyllä on niin vahvat ja kantavat kotijoukotkin, jotka varmasti pitävät tuosta enemmän kuin hyvää huolta :heart:

On kyllä mutta tää tapaus koskee tätä koko yhteisön nuoria ja tätä kautta olen myös poikani kanssa jutellut sekä myös hänen kaverinsa kanssa. Eli omien nuorteni ja sitten nämä kaksi.

On kyllä mutta tää tapaus koskee tätä koko yhteisön nuoria ja tätä kautta olen myös poikani kanssa jutellut sekä myös hänen kaverinsa kanssa. Eli omien nuorteni ja sitten nämä kaksi.

:hug: - oi voi...sitten sulla onkin isosti tuossa oma sydän mukana...voimia ja jaksamista teille kaikille

Ja...vaikka nyt varmasti tuntuukin pahalta ja - asiaa sen kummemmin tietämättä mutta tämmönen fiilis vaan tuli - ajatukset myllertävät, niin koeta saada itelles siitä huolimatta sitä varmuutta paremmasta päivästä (ja näille nuorillekin). Yhdessä työstätte ja puhutte ja tuette toisianne - huomenna hetki kerrallaan pienesti helpottaa...

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Voi kyllä sun kannattaa pitää tauko - pidempikin!

Myös niiden joita häiritsee muut palstalaiset. Mutta totta, kun pisin poissaolo minulla on ollut 8kk niin nyt voisi jättää koko plussan taakseen. Täällä kun ei yhtään järkevää enää ole. TheKetju on ainoa jossa edes viitsii olla. Siitäkin syystä, että siellä ei kulje ketään persiäistä. Nämä persiäiset ovat vallanneet plussan ja siksi täällä ei ole yhtään kunnollista ketjuakaan enää.

Myös niiden joita häiritsee muut palstalaiset. Mutta totta, kun pisin poissaolo minulla on ollut 8kk niin nyt voisi jättää koko plussan taakseen. Täällä kun ei yhtään järkevää enää ole. TheKetju on ainoa jossa edes viitsii olla. Siitäkin syystä, että siellä ei kulje ketään persiäistä. Nämä persiäiset ovat vallanneet plussan ja siksi täällä ei ole yhtään kunnollista ketjuakaan enää.
"The ketjussa" en ole koskaan käynyt. Mutta! Jos vähänkään tuntuu, että vois jättää koko plussan niin sitten vaan kannattaa jättää, eikä käydä täällä enää edes kurkkimassa mieltään pahoittamassa.

Yhteistyössä