Toivotan kaikille oikein ihanaa viikonloppua :heart: Nauttikaahan oikein kunnolla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30729513:Örghg :attn:
:xmas:![]()
no trolli en oo ja kärpänen en kehtaa olla mut hyvää iltaa aurinkoinen![]()
Ihanaa ja ennen kaikkea isosti rentouttavaa viikonloppua sullekin :kiss:
Nauti, nainen, kaikilla aisteilla :heart:!
Todellakin. Sen verran rankkoja nämä kaksi päivää olleet henkisesti.
..yritä irrottautua niistä tunnelmista ja ahmit tätä kevään tuloa ja sen riemua!
Onneksi sulla kyllä on niin vahvat ja kantavat kotijoukotkin, jotka varmasti pitävät tuosta enemmän kuin hyvää huolta :heart:
On kyllä mutta tää tapaus koskee tätä koko yhteisön nuoria ja tätä kautta olen myös poikani kanssa jutellut sekä myös hänen kaverinsa kanssa. Eli omien nuorteni ja sitten nämä kaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30729616:keväistä perjantaita
tiedä mikä päähänpisto oli kirjautua palstalle, taidan kyllä painua takaisin kolooni uudestaan,muutaman sivun ku tuossa juttuja lukaisin
Toivotan kaikille oikein ihanaa viikonloppua :heart: Nauttikaahan oikein kunnolla.
Tuppas sie likka tänne herrasmiesten seuraan viettää laatuaikaa
![]()
Olen monesti miettinyt jälleen samaa...Olisi aika pitää taas tauko.
Voi kyllä sun kannattaa pitää tauko - pidempikin!
"The ketjussa" en ole koskaan käynyt. Mutta! Jos vähänkään tuntuu, että vois jättää koko plussan niin sitten vaan kannattaa jättää, eikä käydä täällä enää edes kurkkimassa mieltään pahoittamassa.Myös niiden joita häiritsee muut palstalaiset. Mutta totta, kun pisin poissaolo minulla on ollut 8kk niin nyt voisi jättää koko plussan taakseen. Täällä kun ei yhtään järkevää enää ole. TheKetju on ainoa jossa edes viitsii olla. Siitäkin syystä, että siellä ei kulje ketään persiäistä. Nämä persiäiset ovat vallanneet plussan ja siksi täällä ei ole yhtään kunnollista ketjuakaan enää.