The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minäpä möyhennän viikonloppuna pääsiäisruohoja. Ja jotain yrttien alkuja. Kukkasetkin kaipailee uusia multia.

Toivottavasti sitä lunta ei tuliskaan, takapiha alkaa olemaan sula niin olis kiva leikkiä multasormea auringon paisteessa ulkosalla, ehkä pienen pieni tsihi mukana nostetta antamassa. :D

Mutta kai se mun tuurilla lykkää jo heti huomena semmoset lumimyräkät ettei kinokset sula vielä kesäkuussakaan...
...tiiätkö mitä, mun tekis niin kamalasti mieli hommata tänne torppahan ruukkukukkia :O

En mä menis vannomaan että ne säilyis ja kestäis ja kukkis ja viihtyis - kaikkea muuta :D - mun kohdalla on tapahtunut semmoinen isomman puoleinen hyppäys mitä tulee vihersormiin - mutta mie vaan oon ihan hassuna mullan tuoksuun :snotty: :D

JA sitä multaa pitää päästä möyhentämään ja käsissä rutistelemaan kunnolla.

Oi että - tuon takia mä ootan kesän tuloa, että pääsee pihalle kuopsuttamaan ja laittamaan ja mullistelemaan
 
mää en noita kukkia oikein välitä laittaa mutta on ollu mielessä että jos jotain yrttiä ja ehkä valkosipulia yrittäis kasvatella
Noita yrttejä oon itekin aatellu, pääseehän siinäkin siihen mullan makuun ja ehkä enempi ois tosiaan sitä hyötysuhdettakin tarjolla

Pihamaalla saavat nuo meijen kukkaset rehottaa miten sattuu, kuten ennenkin...ja sitten mie pidän huolta tuon meijen tirpanan kanssa siitä että pihamaalla on aina tavattavissa kaksi kukoistavaa ruusua....


:LOL:...voi jestas mun kanssa :ashamed:
 
..hei, nyt on ihan pakonpakko laittaa tämmönen viisu tulemaan. Vallan, olin auton ratissa menossa ja pärräämässä - en jaksa ennää muistaa että herätinkö paheennusta kylällä vai olinko ihan pitkää matkaa tekemässä mutta eniveis - tuli aalloilta Heleniuksen miehen haastattelua ja se lipsahti sitten tähän viisuun ja tämän syntymiseen....

Tiiättekö, itkuks meni se mun ajeleminen - niin tyrkkäs itkijäeukkoa mutta sanoipa isäihminen vaan niin kauniisti omasta tytöstään siinä haastattelussa ja miten oli halunnut tehdä tytöllensä kappaleen, kun havahtui päivänä muutamana huomaamaan mitä arvokasta hänellä onkaan...

Tässä - Olli Helenius - Sä olet minun
https://youtu.be/dX8FBEL0-Kw
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
...tiiätkö mitä, mun tekis niin kamalasti mieli hommata tänne torppahan ruukkukukkia :O

En mä menis vannomaan että ne säilyis ja kestäis ja kukkis ja viihtyis - kaikkea muuta :D - mun kohdalla on tapahtunut semmoinen isomman puoleinen hyppäys mitä tulee vihersormiin - mutta mie vaan oon ihan hassuna mullan tuoksuun :snotty: :D

JA sitä multaa pitää päästä möyhentämään ja käsissä rutistelemaan kunnolla.

Oi että - tuon takia mä ootan kesän tuloa, että pääsee pihalle kuopsuttamaan ja laittamaan ja mullistelemaan
No tuota ei täälläkään oo kun viis ruukkukukkaa.
Mun tapoihin hyvin karaistunut kultaköynnös, käpykukka jota on mahoton tappaa, orkidea joka ei oo kukkinu ostopäivän jälkeen, ja kaks tulilatvaa jotka ei myöskään kuki vaikka noin niinkin muuten rehottaa (tai ainakin on suht vihreitä)

Että en tosiaan oo mikään viherpeukalo, mutta mullan kanssa tonkaaminen ja semmonen tössöttely on mukavaa :D

Ja se riemuvoitto kun kukkaset on taas kuukauden päivät pysyneet hengissä vaikkei ois vettä muistanut antaa :ashamed:
 
Jaa.

Nonni. Tässä se nähään taas. Kun rupee tekeen mieli, niin puutostahan se pukkaa väkisinkin :snotty:...

Mikähän määrä se tässäkin torpassa olis tarpeeksi että ei aina tarttis olla kerjuulla...
munattomana saa aina olla :snotty:

Hilipasen kylille, josko jotain tarttuis völjyyn :rolleyes: :p :D


...ja ennen kuin vilahdan, niin laitan tuommosenkin löydön - oon niin oottanut Marjarannan tuotantoa, jotenkin vaan ton äänen kanssa oon ihan vaahtokarkkina *huokaisee syvään*
J. Marjaranta: Rakkaus kuulethan mua
https://youtu.be/xBCfmHGYe_w

..tämmösiin kuviin ja tunnelmiin ja..no tämmösiin :heart: :D :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No tuota ei täälläkään oo kun viis ruukkukukkaa.
Mun tapoihin hyvin karaistunut kultaköynnös, käpykukka jota on mahoton tappaa, orkidea joka ei oo kukkinu ostopäivän jälkeen, ja kaks tulilatvaa jotka ei myöskään kuki vaikka noin niinkin muuten rehottaa (tai ainakin on suht vihreitä)

Että en tosiaan oo mikään viherpeukalo, mutta mullan kanssa tonkaaminen ja semmonen tössöttely on mukavaa :D

Ja se riemuvoitto kun kukkaset on taas kuukauden päivät pysyneet hengissä vaikkei ois vettä muistanut antaa :ashamed:
...käpykukka? Pitänee kuuklettaa moinen tuttavuus...

Mutta muutoin :D - sie oot ihana :kiss:...ja niin tutun kuuloinen ja oloinen ja voin samaistua tuohon kukkaiskasvatukseen hyvinkin...joku kaktusplantaasi vois olla ehkä, ehkä, menestyvä :snotty: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
No tuota ei täälläkään oo kun viis ruukkukukkaa.
Mun tapoihin hyvin karaistunut kultaköynnös, käpykukka jota on mahoton tappaa, orkidea joka ei oo kukkinu ostopäivän jälkeen, ja kaks tulilatvaa jotka ei myöskään kuki vaikka noin niinkin muuten rehottaa (tai ainakin on suht vihreitä)

Että en tosiaan oo mikään viherpeukalo, mutta mullan kanssa tonkaaminen ja semmonen tössöttely on mukavaa :D

Ja se riemuvoitto kun kukkaset on taas kuukauden päivät pysyneet hengissä vaikkei ois vettä muistanut antaa :ashamed:
Ootko varma ettei se oo pelkkä käpy, se selittäis kuolemattomuuden :xmas:

Mulla on pari eeerittäin kestävää anopinkielen tapaista. Ei siis sillä et niitä laiminlyötäis tai mitään :snotty:
 
...käpykukka? Pitänee kuuklettaa moinen tuttavuus...

Mutta muutoin :D - sie oot ihana :kiss:...ja niin tutun kuuloinen ja oloinen ja voin samaistua tuohon kukkaiskasvatukseen hyvinkin...joku kaktusplantaasi vois olla ehkä, ehkä, menestyvä :snotty: :D
Taikka semmonen zenmäinen kivipuutarha :snotty:

Tuo käpykukka on kyllä hauska, vaikkase tiputtais kaikki lehdet niin se kasvattaa kyllä uudet ellei sitä käpyosaa uita jossain jorpakossa niin että se mätänee :D
 
Nukuin sitten päikkärit.
Iso virhe.

Suhteellisen tehokas vauhti hiipuu ja tilalle tuli tukka sekasin jumittaminen.
Ei kahvikaan auta. Pää on ihan pöpperöä ja katse jää lasittuneena jumittamaan vaikka kuin koittaa skarpata...

Päikkärit pitäis kieltää lailla, taidanpa siirtää loput askareet huomiseen ja tyytyä tähän olotilaan...
 
[QUOTE="myyjä";30726597]Tiedän että tuosta ei kaikki tykkää. Mutta kun niin on ohjeistettu tekemään. Tällä tavalla huomioidaan asiakas. On myös niitä ihmisiä jotka sitten valittaa jos myyjä ei kysy tarvitseeko asiakas apua, voiko olla apuna tms. Häntä ei sitten taas ole huomioitu. Koskaan ei ole hyvä.
On myyjiä jotka "hyökkäävät" asiakkaan luokse melkein heti kun ovesta astuvat sisään. Toiset sitten taas antavat asiakkaan hetken katsella ja kysyvät sitten. [/QUOTE]

Jep, tiedän kyllä tuonkin, koska usko tai älä, olen itsekin myyjä :D
 
tsuferaffi
Nukuin sitten päikkärit.
Iso virhe.

Suhteellisen tehokas vauhti hiipuu ja tilalle tuli tukka sekasin jumittaminen.
Ei kahvikaan auta. Pää on ihan pöpperöä ja katse jää lasittuneena jumittamaan vaikka kuin koittaa skarpata...

Päikkärit pitäis kieltää lailla, taidanpa siirtää loput askareet huomiseen ja tyytyä tähän olotilaan...
Mää en pärjäis ilman päiväunia. Mielummin oon torkkujen jälkeen hetken tokkurassa ja jaksan iltaan asti, ko oon viieltä jo silmät ristissä zombiemoodissa. Tänään en ehtiny nukkua ko reilun puoli tuntia, mut ah, mikä autuus on uni.
 
Mää en pärjäis ilman päiväunia. Mielummin oon torkkujen jälkeen hetken tokkurassa ja jaksan iltaan asti, ko oon viieltä jo silmät ristissä zombiemoodissa. Tänään en ehtiny nukkua ko reilun puoli tuntia, mut ah, mikä autuus on uni.
Nukkuminen itessään on ihan parhautta, jää sille toiselle vaakatasossa tehtävälle aktiviteetille vaan himpan verran kakkoseks. Mutta vihaan sitä päikkäri krapulaa mikä siitä tulee.
Yyhh...
 
Nukuin sitten päikkärit.
Iso virhe.

Suhteellisen tehokas vauhti hiipuu ja tilalle tuli tukka sekasin jumittaminen.
Ei kahvikaan auta. Pää on ihan pöpperöä ja katse jää lasittuneena jumittamaan vaikka kuin koittaa skarpata...

Päikkärit pitäis kieltää lailla, taidanpa siirtää loput askareet huomiseen ja tyytyä tähän olotilaan...
:hug: - tais kuitenni tarpeeseen nekin unet tulla

...vuan annas olla :rolleyes:....se äkkiherääminen tulee silloin kun sitä vähiten toivot...voipi olla että sun armahaiset kukkutimuruset ja ohjelmatoimiston pyörittäjät ovatkin parhaillaan parastasi ajattelemassa ja aatostansa hyvinkin toteuttamassa :xmas:

...mitä en tietenkään toivo vaan pikemminkin sitä auvoisen ihunata hattaramaista höttöstelyfiiliksen jatkumoa :)
 
Mitä ihmettä...yks mies lähetti mulle tekstarin missä kehu mua tai yhtä asiaa mussa niin olen vähän ihmeissäni että mistä nyt tuulee...ei ole mikään entinen heila silleen vaikka joskus vähän touhuiltiinki...ei siitä ole kuulunut mitään missään muussa muodossa kuin et moikataan kun tavataan ja joskus vaihettu sana jos toinen jos törmätty ja nyt ihan puskista se laittaa viestii.. :O

Ai niin ja moi vaan :wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä