The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30726208:
Niinhän siinä aina käy, että kun etsimällä etsii ei löydy lähellekkään sitä mitä etsii :kieh:. Kolusin Zalandon ja Espritin sivut läpi eikä yhtään lähellekkään.
Mä löysin zalandosta, natsaa kivasti punasen tukan kanssa (ja muutenki lempiväri)
https://www.zalando.fi/khujo-inila-parkatakki-veridian-kh121g052-m11.html

Vähän suolanen hinta, mutta edellinen Khujon toppatakki on nyt kolme talvee palvellut ja yhä ihan uutuuden kuosissaan.

Ja ottaen huomioon että edellinen vaatekappale jonka itelle ostin oli 5 euron kengät kirpparilta, ja sitä edellinen joku rätti ENNEN RASKAUTTA :D oon ansainnut tän!
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30726208:
Mä löysin zalandosta, natsaa kivasti punasen tukan kanssa (ja muutenki lempiväri)
https://www.zalando.fi/khujo-inila-parkatakki-veridian-kh121g052-m11.html

Vähän suolanen hinta, mutta edellinen Khujon toppatakki on nyt kolme talvee palvellut ja yhä ihan uutuuden kuosissaan.

Ja ottaen huomioon että edellinen vaatekappale jonka itelle ostin oli 5 euron kengät kirpparilta, ja sitä edellinen joku rätti ENNEN RASKAUTTA :D oon ansainnut tän!
Khujolla on kyllä kivoja takkeja. Ja sie oot tuon kyllä ansainnut.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Mää voisin ens talveks ostaa villakangastakin, tai jonkun vastaavan. Jos löytyis alesta joku kiva.


Mun piti palstailla koko ilta, mut jäinkin rupattelemaan puhelimeen melkein tunniks :snotty: Nyt alkaa jo vätystämään sen verran, et varmaan pakko kohta harkita nukkumaan laittamista.
 
ristus että toi aakoo on viisas
Ei ku toi on eri maailmojen kohtaaminen.

Isäukko on hyvin kultainen ja tykkää "tehdä". Ja on kova tekemään. Jos on halkopino hakattavana tai ojaa kaivettavana, niin isäukko on parhautta. Mut etukäteissuunnittelu tai varsinkaan ohjeiden lukeminen ei häneltä luonnistu. Se ei ole vika, se on vaan asia jossa hän ei ole hyvä.
Mä taas olen perinyt toiset genomit, mä mittaan vaikka kymmenen kertaa mutta sahaan vain kerran. Enkä laita tikkua ristiin jos en tiedä mitä olen tekemässä.
Ei ny aina ole hyvä sekään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä