The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30726050:
Piirakka kelpaa aina. Mie voin tuoda meille Mignonit jälkkäriksi :p.
Mä en tykkää minkoneista mutta kun lupasin alastulolle et kannatuksen vuoksi ostan yhden niin tänään ostin ja siitä on jo monta tuntia kun sen söin,kahdessa osassa niin vieläkin on ihan kauheen ällö olo :x Onneks en luvannut ostaa kun yhen niin ei tarvii ahdata niitä suuhun yhtään enempää. Tungen sitten muunlaista munaa suuhuni kun sellanen himo iskee.
 
joo sellanen nuuska muikkus asenne vaddu näin amigoo ja se oli huonos kunnossa tuli mieleen et ei se kauaa elä tota tahtii heitin sille röökit ja kaikki massit mitä taskus oli huoh siitä kyl näki et haluis jotain muutakin mut ei hyvä vittu
:hug:

Ei ole sivustaseuraajankaan osa helppo...hän on oman polkunsa valinnut mutta totta kai tuommoine pysäyttää ja satuttaakin. Olen pahoillani
 
Kyl mä oon oikeesti onnellinen, et saan keskittyä opintoihin (ja muksuunkin) ihan rauhassa, eikä oo pakko olla kolmessa duunissa päällekäin rahottaakseni sen.

Mut siistiä, et saan nyt osottaa kiitokseni suoraan ruutikselle :xmas:
Mä oon kans iloinen veronmaksaja. Opiskelkaa nuoret rauhassa ja ei syyllistetä toisia valinnoista. Maailma olis aika ykstoikkoinen ja totinen paikka, jos kaikki tekis niinkuin minä haluan.
 
9MM
:hug:

Ei ole sivustaseuraajankaan osa helppo...hän on oman polkunsa valinnut mutta totta kai tuommoine pysäyttää ja satuttaakin. Olen pahoillani
no tavallaan en oo sivusta seuraaja kun ekaa kertaa tulin lomille tänne päin niin mä olin et kuinka kaikki on siistii annoin väärää esimerkkiä mut mitäs olisin tienny tuolloin se on kyl rasti vattu ku koitan just funaa et missä se sais rauhan muutaku boxsissa mut itestähän se lähtee vaan ois jätkä onnelinen mut kyyt tulee aina viemään sen samaan viemäriin:( se on tosi yltiösosiaalinen tapaus ja ahdistuu hiljaisuudessa ollaan pienestä asti kasvettu yhdes se on mun pikkuveli aina.
 
Mä en tykkää minkoneista mutta kun lupasin alastulolle et kannatuksen vuoksi ostan yhden niin tänään ostin ja siitä on jo monta tuntia kun sen söin,kahdessa osassa niin vieläkin on ihan kauheen ällö olo :x Onneks en luvannut ostaa kun yhen niin ei tarvii ahdata niitä suuhun yhtään enempää. Tungen sitten muunlaista munaa suuhuni kun sellanen himo iskee.
Mie en yleensä tykkää kovin makeasta, mutta jostain syystä Mignon ei töki ollenkaan. Kuten ei myöskään muunlaiset munatkaan :D.
 
no tavallaan en oo sivusta seuraaja kun ekaa kertaa tulin lomille tänne päin niin mä olin et kuinka kaikki on siistii annoin väärää esimerkkiä mut mitäs olisin tienny tuolloin se on kyl rasti vattu ku koitan just funaa et missä se sais rauhan muutaku boxsissa mut itestähän se lähtee vaan ois jätkä onnelinen mut kyyt tulee aina viemään sen samaan viemäriin:( se on tosi yltiösosiaalinen tapaus ja ahdistuu hiljaisuudessa ollaan pienestä asti kasvettu yhdes se on mun pikkuveli aina.
Halaan uudestaan :hug:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä