The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MM
Lapset kyllä ovat mahtavia tapauksia jokainen - ja todella, välistä se oleminen on kyllä yhtä tarhapöllönä olemista kun pää kääntyy joka suuntaan, mistä sitä ääntä on tulossa :D...ja kun noi tilanteet vaihtuvat niin nopeaan niin eihän sitä millään ehdi kaikkea kommentoimaan saati edes huomioimaan. Mutta toi tommonen hetkessä eläminen ja siitä kaiken irtiottaminen on huippua, onneksi nuilta saa oppia, jotta itekin osais välillä kiiruhtaa hitaasti tätä elämäänsä :)
joo sellanen nuuska muikkus asenne vaddu näin amigoo ja se oli huonos kunnossa tuli mieleen et ei se kauaa elä tota tahtii heitin sille röökit ja kaikki massit mitä taskus oli huoh siitä kyl näki et haluis jotain muutakin mut ei hyvä vittu
 
Kyl mä oon oikeesti onnellinen, et saan keskittyä opintoihin (ja muksuunkin) ihan rauhassa, eikä oo pakko olla kolmessa duunissa päällekäin rahottaakseni sen.

Mut siistiä, et saan nyt osottaa kiitokseni suoraan ruutikselle :xmas:
Mää oon kyllä kans kiitollinen kaikille veronmaksajille ruutis mukaan lukien, että sain aikuiskoulutustukea ja pystyin lähteen opiskeleen uutta alaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä